wtorek, 29 listopada 2016

Dębowiaczkowa kartka

Witajcie Kochane,
coś ostatnio nie mogę się wyrobić z niczym.
I kilka dni nie wchodziłam na bloggera i mi tu coś pozmieniali i nie mogę się odnaleźć :/

Ale dzisiaj na szybko wpadam do Was z karteczką na zabawę kolorystyczną u Danusi :)
W listopadzie mamy dębowiaczki, a u mnie taka interpretacja tematu:


Wyszło w klimacie drzewnym :) Kartkę pomalowałam lakierobejcą w kolorze dębowym - he he he taka wariacja :) Dodałam motylka, spinacz i kuleczki drewniane a do tego trochę złota  :)



I jeszcze banerek do listopadowych Dębowiaczków u Danusi:


Brązy lubię :) W kolorze ścian, w mebelkach, w ciuchach .... lubię :)

Przypominam jeszcze o candy :)))))) zrobiłam małą dokładkę. Zapisy jeszcze tylko do jutra do północy :)


Wpadajcie też na INSTAGRAM.
I wybaczcie mi, że jestem niewyrobiona :*

Dziękuję za odwiedzinki, za komentarze, za to, że jesteście :)

Miłego dnia :*
Buziaki :*

25 komentarzy:

  1. Fiju fiju:) dębowo sie zrobiło :)fajne podejscie do tematu💐

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, lubię brązy bo bo zawsze do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka przeurocza :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wszystko połączyłaś. Super karteczka 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna praca :) Aniu za każdym razem, kiedy się tutaj zjawiam pozytywnie mnie zaskakujesz, podziwiam Twoją kreatywność i z chęcią oglądam prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartek nigdy dość.Super! Też karteczkę przygotowałam.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka super - świetnie współgra wszystko ze sobą i ciekawie udało Ci się wpleść ten złoty kolor :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, bardzo podoba mi się Twój dębowiaczek. I nawet widzę tu motylka:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu lakierobejca na karteczce na to bym nie wpadła .fajna ta Twoja kartka . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka .świetnie dobrane dodatki.Bardzo podoba mi się złoto na tej karteczce mimo ,że zawsze mam jakieś dziwne opory z jego dodawaniem Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zinterpretowałaś temacik Danutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie poradziłaś sobie Aniu z tematem. Cieplutkie pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kartka taka w stylu eko ☺ na candy moze jeszcze sie zalapie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna kartka.Ciekawy motyw.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka, bardzo ładnie skomponowana :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka :) bardzo mi się podoba. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka i uroczy motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna kartka, ten motylek, był dobrym wyborem, dodaje uroku karteczce, świetnie wpisała się ona w wyzwanie kolorystyczne do Danusi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super "dębowa" karteczka CI wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna karteczka, dębowiaczek jak się patrzy. I powiem Ci, że ta lakierobejca fajnie wygląda. Wariacja bardzo ciekawa :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna, delikatna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu dziękuję za Twojego dębowiaczka w postaci karteczk,która wyszła świetnie .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)