środa, 9 listopada 2016

Candy na 4 urodzinki

Witajcie Kochane,
noszzzzz prawie zapomniałam o urodzinach bloga. Zawsze robię candy na miesiąc przed 30.11, bo wtedy mi stuka następny, 4 już rok. Ale wtopa - jakby to Szymek powiedział. Ale candy oczywiście będzie, tylko będzie mniej czasu na zapisy - ale to chyba lepiej. Nie ma nic gorszego niż czekanie :P

Tylko co by tu dać za nagrodę? Hmmmmmm.....

Ale najpierw banerek:


i tak, bombka z banerka będzie nagrodą, jedną z wielu :)
Jako, że to już blisko Święta Bożego Narodzenia, a sezon przygotowań w pełni to mam dla Was takie prezenty:


Tygodniowy plan kolczykowy:


W pudełeczku znajdzie się coś słodkiego zasponsorowanego przez Mojegoci :P


Biżuty:


Przydasie:


Chociaż czasu na zapisy jest mało, to możecie się spodziewać dokładki :)

Zasady:
1. Wyrażamy chęć udziały w komentarzu i numerujemy swoje zgłoszenie.
2. Porywamy podlikowany banerek na pasek boczny bloga.
3. Candy tylko dla blogujących.
4. Nie trzeba się zapisywać do Obserwatorów aczkolwiek będzie mi niezwykle miło jeśli postanowicie ze mną zostać.
5. Zapisy do 30.11 do północy.
6. Wyniki do tygodnia.
7. Wysyłam tylko na terenie Polski, no chyba, że macie adres w Polsce, gdzie mogłabym wysłać, to też zapraszam.

Mam nadzieję, że znajdą się jakieś chętne Osóbki :)

Dziękuję za Wszystkie odwiedziny przez ostatni rok. Mam nadzieję, że nadal będziecie mnie odwiedzać :* Dziękuję za każde słowo i za wszystkie ciche odwiedziny. Dziękuję Wszystkim Obserwatorom, którzy dołączyli w ciągu roku do grona TuZaglądaczy i dziękuję Wszystkim, którzy wciąż są ze mną :* 4 lata :) kto by pomyślał, że tyle potrwa moja przygoda z blogosferą :) i mam nadzieję, że jeszcze długo się nie zakończy, bo poznałam tu mnóstwo wspaniałych, utalentowanych, życzliwych Osób. Wiele znajomości przerodziło się w przyjaźnie, wiele we wspaniałe porozumienie rękodzielników. Wymiankowałam się już tyle razy, że mój domek przypomina małą galerię prac stworzonych z sercem.
Dziękuję :*

edit 29.11
Dokładeczka na koniec:


Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

41 komentarzy:

  1. 1. Ktoś musi zacząć, ja się piszę gratulując czterech latek, raaaany, ja jeszcze roku nie mam, co mówić 4 lata :)))
    banerek zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Wszystkiego najlepszego! Chętnie wezmę udział w twoim candy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Moja droga, życzę kolejnych pięknych lat blogowania. I kolejnych przepięknych prac:) Kartka z Kubusiem skradła moje serce, dlatego staję grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 4. Ty to umiesz kusić:) Kochana wszystkiego najlepszego na te 4 latka:) i życzę Ci jeszcze wielu wielu latek w blogosferze:) Chętnie przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 5. Jak są biżutki to ja pierwsza ... zapisuję się do zabawy :)
    Dużo , dużo latek życzę blogowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 6. Aniu, życzę Ci następnych latek owocnego blogowania i oczywiście zapisuję się na te wszystkie skarby. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Czwarte urodziny beze mnie!!!! Niemożliwe ;) Hehehe... oczywiście stoję grzecznie w kolejce :)
    Aniu życzę CI nieustającej weny twórczej i radości z tworzenia i wielu, wielu zadowolonych klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 8. Gratuluje Ci kolejnej rocznicy, blogowy świat jest fantastyczny. Zgłaszam się do zabawy i zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 4 rocznicy i życzę kolejnych czteroleci z nieustającą weną boku. ;) Serdeczności życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. 8. zgłąszam się z miłą chęcią. Gratuluję kolejnych urodzin i zyczę ci jeszcze wielu następonych.
    Twoje bloga już obserewuje od dłuższego czasy, a banerek zawisł u mnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koło takich cudeniek nie można przejść obojętnie, więc oczywiście sie zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy :) Ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 12. Aniu gratuluję 4 latek i życzę takich jeszcze wielu, oraz nieustającej weny twórczej :) Prezentami mocno kusisz, więc też z miłą chęcią staje w kolejkę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. 13 Gratulacje rocznicy - z chęcią się zapiszę ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje Ci Aniu serdecznie, czekamy na drugie albo i trzecie tyle :) Za zabawę podziękuję, bo już otrzymałam od Ciebie wspaniałą paczuszkę biżutki, więc dam szansę innym :) Pozdrawiam Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 14? Bardzo serdecznie gratuluję blogowej rocznicy i życzę wielu wielu kolejnych - oby nigdy nie zabrakło weny na piękne dzieła, które tworzysz!
    na candy z chęcią się zapiszę - banerek już u mnie wisi:

    http://annawojnar.blogspot.com/

    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. 15 gratuluje 4 latek na candy się zapoisuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Anuś, serdeczne gratulacje z okazji 4 rocznicy blogowania i życzenia jeszcze wielu takich pięknych rocznic.
    Candy mnie kusi, ale ostatnio tyle dostałam od blogowych Koleżanek niesamowitych prezentów, że naprawdę nie fair byłoby wyciągać rękę po więcej. Za to będę kibicować wszystkim uczestniczkom.
    Tulę mocno i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne urodziny, jak ten czas szybko leci. Powodzenia na koljne lata i dużo, dużo więcej weny i czasu na tworzenie :)

    To i ja stanę w kolejce, bo warto :) Super jest ta Twoja bombka, jak jest zrobiona??

    OdpowiedzUsuń
  21. 18. Gratuluję rocznicy :)
    Też się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 19. Nieśmiało startuję w szeregi uczestników candy.
    Gratuluję urodzin bloga i życzę mnóstwa następnych lat i wielu, wielu prac robionych z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 20. Wszystkiego najlepszego z okazji czwartych urodzinek =)
    Po takie cudowności i ja się ustawiam w kolejce =)

    OdpowiedzUsuń
  24. 21. Biorę udział w Twoim candy :-).
    Pozdrawiam!
    bizuteriairekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaszalałaś z tymi nagrodami :).
    Oczywiście szybciutko ustawiam się w kolejce, bo bombka mnie zachwyciła, jest ze mnie wielka sroczka na biżuterię, a przydasi nigdy dość :).

    OdpowiedzUsuń
  26. 4 lata to naprawdę sporo! Gratuluję i przesyłam buziaki! Candy wypasione, a stanę sobie....bo kto mi zabroni;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. 24? Tyle śliczności przygotowała,że oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Gratuluję rocznicy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba posypała się numeracja :)) 25?
    Gratuluję rocznicy i oczywiście kolejnych lat życzę.
    Do zabawy dołączam z przyjemnością. Piękna biżuteria :)
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje z okazji 4 lat blogowania i inspirowania! Życzę Ci, abyś cały czas nas inspirowała i miała na to wystarczająco dużo czasu i chęci! Z przyjemnością dołączam do zabawy - cudne prezenty przygotowałaś! Banerek wisi na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Mój numerek to 26. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję 4 rocznicy i życzę kolejnych.Z przyjemnością dołączam do zabawy.Wpaniałości tworzysz! Kolekcja biżuterii - bajka! Posiadam krajowy adres. Baner wisi na http://gosiazoltek.blogspot.ie/ Mój numerek to 27. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, gratuluję 4 lat blogowania i życzę kolejnych równie owocnych:) Dołączam również do zabawy, tyle wspaniałych rzeczy przygotowałaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Już 4 lataka, jak ten czas szybko mija :) Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze więcej pomysłów na tworzenie :)
    Oczywiście zgłaszam się też do candy :) Nr 29

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba 30:) Chętnie się dołączę do zabawy ( z tel źle się operuje bloggerem). Gratuluję 4 latek, blogowania, piękne prezenty, chętnie się po nie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. 31. Spóźnione, ale gratuluję tych 4 pięknych lat :) To naprawdę sukces! Z chęcią zgłaszam się do candy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Na samym koncu peletonu zapisze się ja z nr 32, banerek dodam jak wejdę na laptopa ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)