środa, 26 października 2016

Wymianka z Natalką

Witajcie Kochani,
nie wiem, która to już nasza wymianka :P Ta wyszła zupełnie przypadkowo. Skończyły mi się bibułkowe różyczki, które kiedyś dostałam od Natalii (która prowadzi bloga Zaczarowany papier), a które uwielbiam! Ja miałam na zbyciu trochę włóczek i nie tylko. Więc umówiłyśmy się na wymiankę typowo przydasiową.

Ja wysłałam to:






A w zamian zostałam zasypana takimi oto pięknościami:


Zobaczcie jakie maleństwa :)








I różyczki:




Był też kaktus. Od razu go posadziłam do wiadereczka i został pierwszym kwiatkiem Szymka:


A żeby kwiatuszki były zawsze pod ręką, przerobiłam puszkę po mleku modyfikowanym, którą dawno temu zachomikowałam na zaś:



W minioną sobotę byłam na giełdzie szukać kiecki. Znalazłam fajne tabliczki na spinaczu :P po których można pisać kredą. A tak bdw sukienki nie było ani jednej.



Myślałam, że pudełeczko nada się na Bombardowanie u Danusi, ale właśnie doczytałam, że w tym miesiącu metamorfozie poddajemy pudełeczka po słodkościach. 

Ach jo.... nie pozostaje mi nic innego, jak pójść do sklepu, kupić coś słodkiego w ładnym nadającym się pudełeczku, zbombardować się tymi słodkościami i stworzyć coś z pudełka. Zaraz! Wróć! Toż pudełko mam zbombardować :P


Natalko, dziękuję Ci za kolejną wymiankę :*

Wam Kochane Babeczki dziękuję za tak liczne słowa uznania pod moimi szalonym karteczkowaniem i życzę miłego dnia :)

Wpadajcie czasem na INSTAGRAM.

Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Super udana wymianka! a pudełeczko powstało super! pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wspaniała wymianka, a najfajniejszy kaktus Szymusia:)
    Buziaczki:)
    Ps. Też mam takie uczulenie na czekoladę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoj ile cudowniści:)
    Powiem Ci puszka bardzo mi sie podoba💐, tak czekolada na wszystko jest dobra, czekam na bombardowanie💝

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, wymianka wspaniała, a Twoje pudełko na kwiatki od Natalki jest przeurocze ! Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No to nieźle się obłowiłaś. A ten pomysł na ozdobienie pudełka po mleku na przydasie to niezły pomysł. Ja używam takiego jednego na ...moją ulubioną kawę INKĘ, żeby nie zawilgotniała w oryginalnym pudełku, hahaha :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ale przydasiowa wymianka ,super wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju, wspaniała wymianka. Pięknie ozdobiłaś mieszkanko dla wspaniałych kwiatków.
    p.s.
    Ja też nie doczytałam w zabawie u Danusi o tych słodkościach i posłałam Stefanowi inne pudełko. Danusia przymknęła oko i uznała 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra wymianka :) Mój faworyt to kaktus :p Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę tu masę fajowych i przydatnych rzeczy, również ucieszyła by mnie taka wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu jak wiesz ja jestem MEGA zadowolona z naszej wymianki. Kolejna nasza udana wymianka:) Z przydaśków od Ciebie cały czas coś tworzę:)a biała włóczka to już prawie na wykończeniu jest;) Cieszę się, że moje tworki Ci się spodobały, a Szymek zyskał kwiatka w pokoju:) Mam nadzieję, że wełniane przydąśki jakoś wykorzystać ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)