środa, 5 października 2016

Wróżka niosąca uśmiech

Witajcie Kochani,
dziękuję bardzo za Wasze komentarze pod poprzednim postem, dziękuję za słowa otuchy i za to że się o mnie martwicie :****  Jesteście kochane moje Babeczki :* Myślę, że już mi lepiej :) Wzięłam się w garść, bo musiałam dokończyć wymiankowe tworki. Widzicie to jeszcze jeden plus wymianek :) bo jak się obiecuje to trzeba dotrzymać słowa :) Paczuszka już dotarła do Kgosi, ale o tym co w niej było dowiecie się jutro.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać pewną wróżkę, która do mnie przyfrunęła na motylich skrzydłach od cudownej Osóbki - od Ulci, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko...
Wróżka przyniosła mi uśmiech :) który zagościł na mojej twarzy, gdy tylko na nią spojrzałam. Uśmiech zagościł także w moim sercu i spowodował, że znów mi się chce :) Ula dziękuję Ci :********







Czyż nie jest piękna?
Wróżka to August Peridot Fairy by Nora Corbett :) tylko bez czapuni i różdżki.

Po dane techniczne zapraszam do Uli,bo ja się na tym nie znam :P
A po więcej wróżek zapraszam na bloga, którego Ulcia współtworzy, czyli Celtic Faires w hafcie, a którego kiedyś znalazłam przypadkiem i zakochałam się z miejsca :)

Miłego wieczorku :)
U mnie było zimno jak w lodówce, bo coś nie grzeją jeszcze :( Musieliśmy wyciągnąć grzejniczek, który kupiliśmy specjalnie dla Szymka jak był malusi, żeby Mu dogrzewać w jesienne wieczorki. Ach jo.... co roku to samo. Przydałaby się jakaś cieplutka chusta :)))))))
Mam nadzieję, że u Was Kochane jest cieplusio :)

Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Aniu, piękna wróżka i mam nadzieję, że wyczaruje Ci same piękne chwile.
    U mnie leje deszcz i jest okropnie zimno, na szczęście kaloryferki już grzeją.
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wróżka. Zyczę radosnych i cieplych dni 😀 Jak włączę grzanie to jest ciepło 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już ten cudny haftowany obraz u Uli ! I jako "specjalistka " potwierdzam , że haft jest zrobiony na szóstkę :)
    Piękną ozdobę będziesz miała w salonie :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft, a koraliki dodają tylko uroku do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu - przepiękną wróżkę dostałaś, dopracowana w szczególikach.
    Miodzio.
    Grzej się, bo coraz zimniej. buzialki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent Aniu :) Tyle pracy, toż to prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. motyle stopa! ale cacko!
    Anulka, myslę, że nadal tkwisz w zachwycie ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)