sobota, 29 października 2016

Prezentowo urodzinowo imieninowo

Witajcie Kochane :*
Dzisiaj pokażę Wam co posłałam dla trzech fajnych Laseczek :*

Dla Dorci, która prowadzi bloga Dorota ma kota, z okazji urodzinek:









Imieninowe prezenciki dla Kgosi, która prowadzi bloga To co lubię:





To magnesy:


I podobny zestaw, bo też imieninowy, ale dla Uli, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko...:





No to jak prezentowo to i mam prezent dla Was :)
Kto chce kolczyki na cały tydzień?
Wystarczy tylko wyrazić chęć przygarnięcia kompletu w komentarzu i podać 7 kolorków. Kolorki mogą się powtarzać ale musi ich być 7 :)
Mam nadzieję, że znajdą się jakieś chętne :*
Czekam do końca października, czyli niedługo :P do północy 31.10 :) potem wylosuję 1 Osóbkę :)

Dziękuję za tyle ciepłych słów pod poprzednimi postami :) Witam 3 nowe Babeczki w gronie Obserwatorów :)

Zapraszam na mój INSTAGRAM.

Życzę miłego dnia
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Cudowności wysłałaś dziewczynom💐
    Ja wprawdzie nie kolczykowa jestem, ale mam sroczki w rodzinie😆😆😆 więc:
    Różowy, zielony,szary, granat, bordo,biały,lawendowy💝

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności wysłałaś dla dziewczyn. Na Twoje kolczyki jestem chętna, wiec ustawiam się w kolejce, moje kolorki to czarny, szary, granatowy, zielony, fioletowy, brązowy i różowy a raczej brudny róż. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za prezenty :) wszystko co przygotowałaś dla mnie i dziewczyn jest piękne i z serca :)
    a po kolczyki też mogę się ustawić, a co?
    niebieski, turkusowy, zielony, ecru, brąz, czarny, tęczowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no prezenty dziewczyny dostały na bogato , aż im zazdrościłam tych biżutków :):)
    A tu widzę konkursik ... chcę chcę taką biżuterię . A moje ulubione kolory to :pomarańczowy , żółty, fioletowy, zielony , beżowy, kakaowy,biały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty im wysłałaś. A na kolczyki to i ja jestem chętna, kolory to zielony, niebieski, czerwony, czarny, pomarańczowy, biały i fioletowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prezenty wyslalas, zakochałam sie w tej kartce z babeczka ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu , ależ piękne prezenciki poczyniłaś , mnie najbardziej podoba się pierwsza kartka , chociaż dwie kolejne też są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, cudne prezenty wysłałaś Dziewczynom, masz wspaniałe, ogromne serce. Kolczyki są cudne i kuszą, ale ostatnio już tyle razy zostałam obdarowana, że głupio byłoby chcieć więcej - dlatego daję szansę innym.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty! A kolczyki piękne! Nie noszę jednak takich ozdób, więc dam szansę innym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty :) Dziewczyny są na pewno zadowolone :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty posłałaś do dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. DZIĘKUJĘ!
    choc to i tak o wiele za mało za te wszystkie cudowności które do mnie dotarły od szalonej Ani!Ta dziewczyna nie zna umiaru! Nic a nic. :)

    Wpatrzona jak sroka przez tydzień trwałam w osłupieniu zanim wykrztusiłam parę słów podziękowania.
    Anulka, jesteś wielka! Dawno nitkt mnie nie wprowadził w takie osłupienie...a wydawało mi się , że mnie doświadczonego pracownika koncernu juz nic nie zdziwi...A jednak! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)