poniedziałek, 31 października 2016

Pikok

Witajcie Kochane po raz drugi tego dnia,
ale tak to jest jak się zostawia wszystko na ostatnią chwilkę.
Dziękuję za wszystkie życzenia zdrówka dla Szymusia. Niestety ma anginę :/

Kiedy tylko zobaczyłam temat na październik w Cyklicznych Kolorkach Danusi - czyli Pawie Oczko, to miałam milion pomysłów. Jak się jednak okazało gorzej było z czasem :P I tak "za pięć dwunasta" przychodzę do Was z bransoletką w kolorach pikokowych (ang. peacock, pol. paw ):






Tu widać rzeczywiste kolorki:


I małe looknięcie na proces tworzenia:


I banerek do Pawiego Oczka w październiku u Danusi :)


W pawie nie mam nic. Ale kolorki jakie występują w pawim oczku bardzo lubię :)

Dziękuję za komentarze :******

Zapraszam na INSTAGRAM  a dowiecie się ile zajmuje mi zdzierganie sznura szydełkowo-koralikowego na 6k w rzędzie we wzorek, o długości 16 cm.

Lecę nakarmić żabolka bo zaraz myknie do stawu :*

Do napisania :*
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Aniu, bransoletka wspaniała, jestem pod wrażeniem. Życzę zdrówka dla Szymusia. Cieplutko pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa bransoletka :) Fajnie wyszła :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu super,że zdążyłaś przed północą .Twoja prezentacja tematu bardzo jest na tak,świetnie wyszła ta biżutka,tak poplątałaś te koraliki,że wyszło czadersko .
    Oczywiście zadanie zaliczone na szósteczkę .
    A teraz ze spokojem mogę Cię już zaprosić na kolejny temat,liczę ,że też się pojawisz
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak ja kocham takie biżutki! Bransoletka cudna, ślicznie współgrają ze sobą te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka wspaniała bransoletka, zielony się troszkę gupi, ale na pewno to efekt złego oświetlenia o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jak ja uwielbiam twoje bransoletki , ta jest ekstra ,świetne kolorki . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna bransoletka, ślicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca :) Bardzo mi się podoba :) Życzę dużo zdrówka i czekam na kolejne piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, pikokowa bransoletka jest przecudna.
    Dużo zdrówka dla Szymcia, a dla Ciebie buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myslalam ze bedzie o parowkach ☺ piekna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wykombinowłaś!
    Zestawienie kolorystyczne robi wrazenie, warto jednak kopiować naturę :)

    Ale jak patrze na te miniaturowe koraliczki to podziw bierze nad twoją cierpliwościa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łojejuśku ileż to pracy włożone, a efekt powalający. Pięknie się prezentuje. Ja mając anginę miałam przykazanie, żeby wszystko co zimne pochłaniać, tylko miałam anginę bez gorączki i dlatego mogłam podobno, lekarz tak stwierdził i się zastosowałam. Zdrowia dla Szymusia, ten okres najgorszy, wszędzie chorubska się czają :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)