środa, 19 października 2016

Od Kgosi

Witajcie Kochane,
kilka postów temu pokazywałam Wam co posłałam do Kgosi, która prowadzi bloga To co lubię w ramach naszej prywatnej wymianki.
A wczoraj dostałam paczuszkę od Gosi.

Tylko popatrzcie na te cudeńka:


Mnóstwo przydasi :)))) niektóre już wykorzystałam, ale do czego tego się dowiecie w piątek:


Słodkie babeczkowe magnesiki :) mniam :) ta po lewej chyba ma miętowy krem :P


Cudowna kartka wykonana haftem matematycznym :*


I maki moje ukochane kwiaty, na tym hafcie wyglądają jak żywe :* Mimo iż bardzo, bardzo mi się podobają, to znam jeszcze jedną Osóbkę, której spodobają się jeszcze bardziej :) moją Babciunię :)



Chciałam skrzyneczkę z motylami i popatrzcie ile ich tu przycupnęło:


A dodatkowo Gosia zrobiła mi zakładkę i zawieszkę:



Serwetkowo - aż nabrałam ochoty na decu:


Te zdjęcia musiałam robić w biegu :P Zgadnijcie dlaczego :P


Szymek jak zwykle czatował przy paczuszce i zaglądał czy tam przypadkiem nie ma czegoś dla Niego. A jak zobaczył skrzyneczkę z Hot Wheelsem, którą dla Niego zrobiła Ciocia Gosia, to aż się zatrząsł ze szczęścia :))))) Otworzył szybko i aż zapiszczał na widok autek :))))) Dziękujemy Gosi i Jej Synkom :*******
Ależ mi rozpieszczacie Szymusia Kochane Ciocie :)


Gosiu dziękuję Ci za te wszystkie prezenty :*

Kochane zajrzyjcie koniecznie na bloga Gosi - To co lubię - a zobaczycie jakie cudeńka tworzy ta niezwykle utalentowana Kobietka :*

Zajrzyjcie też na mój INSTAGRAM.

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :****

PS. A dzisiaj to się wkurzyłam! Cały dzień siedziałam w domku i co? Wieczorem dostaję smsa z Pocztexu, że mam awizowaną paczkę. Noszzzzzz..... moje koraliki piękne na poczcie leżą! Niech no ja jutro tam zadzwonię :/

8 komentarzy:

  1. Pięknie Cię Gosia obdarowała :)
    U mnie to standard, że w domu ma kto odebrać paczkę, a w skrzynce awizo... Już kilkakrotnie zgłaszałam na poczcie... nic to nie zmienia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości dostałaś od Gosi 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenciki otrzymałaś od Gosi :) Nie pozostaje Ci Kochana nic innego, jak coś z tego wszystkiego stworzyć :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jest na co popatrzeć , a haft i kartka z różami zachwycająca :)
    Nie dziwię Ci się, że tak Ci się podobają - mnie też :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, cudownie Cię Gosia obdarowała.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu się nie cieszyć z takiej paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż się gęba śmieje na to wszystko ...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)