czwartek, 6 października 2016

Morskie klimaty - wymianka z Kgosią

Witajcie Kochane,
tak jak obiecałam wczoraj, pokażę Wam dzisiaj co było w paczuszce dla Kgosi, która prowadzi bloga To co lubię.  Poprosiłam Gosię o Jej listę marzeń cobym miała jakiś wybór. W działaniu pomogłam mi również metryczka. I tak wyczytałam tam, że w sypialni i łazience Gosi króluje morze. Na liście był gazetnik, ale niestety nie miałam tyle rurek. Postanowiłam jednak zmierzyć się z tym tematem inaczej - bo chyba nie robiłam jeszcze nic marynistycznego.

Oto co wysłałam:




Łódeczka z papierowej wikliny i żagli z "płótna koszulastego":P W pierwotnym zamiarze miała wisieć ale oczywiście było by krzywo :P Dostała za to taką bezpańską podstawkę:


Dumałam i dumałam i wydumałam taki oto koszyczek w klimatach morskich (mam przynajmniej taką nadzieję):




Latarenka:



Jak zobaczyłam tego wieloryba na wielkiej wyprzy w Netto, to nie mogłam się oprzeć:


A tu schowało się małe co nieco:


Dowiedziałam się, że Gosia będzie się bawiła na weselichu w tą sobotę i że nie ma biżu do swojej niebiesko-kremowej kreacji. No to już ma (ta kremowa bransoletka nie jest mojego autorstwa, kiedyś dostałam ją w podaj dalej od Mlenii ale to nie mój kolorek więc czekała żeby kogoś nią obdarować i znalazła swoje miejsce tu):


Kolczyki oplotłam według kursu Sidonii  - Sidonia's handmade jewelry - Beaded earrins - 16 mm Rivoli, 6 mm fire polished beads  - no prawie, bo miałam za grubą nić i oczywiście użyłam złych rozmiarów :P Tak to jest jak się ogląda film bez głosu :P Ale potem nadrobiłam i zrobiłam kilka innych par według Jej kursów :)


Kolczyki na cały tydzień:


Breloczki z grupą krwi dla Gosi i Jej Męża oraz Synów:


I biżuty w różnych technikach:


Rozgwiazdy z listy marzeń w kolorkach Gosiaczkowych:


Bransoletka na drucie pamięciowym:




Karteczka:


Przydasie:


Gosiu Kochana, mam nadzieję, że dekoracje znajdą miejsce w Twoim domku, biżutki będą się dobrze nosiły, a przydasie da się do czegoś wykorzystać :)

Kochani zajrzyjcie na bloga To co lubię, bo Gosia tworzy cudeńka - przepiękne kartki z haftem krzyżykowym, metryczki, piękne haftowane obrazy ale także dekupażowe cudeńka i inne wspaniałości :)

Dziewczyny, zastanawiamy się z Moimci nad jakimś zwierzaczkiem dla Szymusia. Tak przeżywa tego piesia, że szok. Psa oczywiście nie chcemy, bo po pierwsze kto z nim będzie wychodził a po drugie to samo co pierwsze :P Poradźcie coś.

Dziękuję za wizyty i każde słowo :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Piękne prezenty, aż nie wiadomo nad czym się zachwycać najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze u Ciebie wypasione rzeczy przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty, w ilości niemalże hurtowej:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu bogato obdarowałyście się :):)
    A biżuterię od Ciebie do tej pory podziwiam i noszę!
    Polecam chomika jako zwierzątko , jest nie kłopotliwe i miłe :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, aż oczu nie mogę oderwać od takich cudowności.
    Co do zwierzątka, to polecam kota albo chomika, tylko chomik żyje krótko i to może być problem.
    Tulę serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko piękne bez wyjątku :) A jako zwierzątko dla Szymusia polecam miniaturowego króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty :) Naprawdę, radości na wiele, wiele dni przyniosą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty wysłałaś. Ze zwierzaczkami to zawsze będzie kłopot. Może złotą rybkę ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)