piątek, 21 października 2016

I'm crazy and I know it

Witajcie Kochane,
najszło mnie jak podziwiałam Wasze piękne wrześniowe śnieżynkowe karteczki u Uli, że mła też chcę :)
A że jestem szalona, to - Ulcia wszystkiego najlepszego z okazji imieninek - tadaaaaaammmmmmm:

Styczeń - coś czerwonego - oczywiście Mikołaj:


Luty - bombka - a raczej bombki z guziczków od Kgosi:


Marzec - kokardka - jakoś tak mi się skojarzyło z prezentem:


Kwiecień - gałązka choinki - 3Dy z filcu:


Maj - czapka elfa/gnoma świątecznego - noszzzzz to mi najwięcej kłopotu sprawiło, ale ukleiłam czapę z filcu, chociaż z lekka za dużą bo aż biednego elfika zakryła po same buty. A tak btw hasło zaczerpnęłam ze strasznie upierdliwego ogłoszenia, które dzisiaj cały dzień leci w Radiu EsKa:


Czerwiec - gwiazda, gwiazdka, gwiazdeczka - na czubku choinki wykrojnikowej od Uli:


Lipiec - aniołek - na spinaczu, tylko taki był:


Sierpień - guzik - zawsze chciałam zrobić choinkę z guzików:


Wrzesień - śnieżynka - shaker box - no doba ala:


Październik - gwiazda betlejemska - poisencja - wycięłam z kartki :P:


Wszystkie bannerki razem :)


I wszystkie karteczki razem:



I oczywiście banerek do zabawy - Kartki Boże Narodzenie 2016 u Uli:


Mam nadzieję, że przyjmiecie taką Wariatkę do siebie :)

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :*

23 komentarze:

  1. Ty naprawdę jesteś szalona:) a raczej pozytywnie zakręcona ;) Żeby cały rok nadrobić w jeden dzień:P No Kochana fajniutkie Ci te karteczki wyszły:) i weź tu najfajniejszą wybierz- no niemożliwe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co Ci będę mówić, że szalona jesteś- toszszszszsz wiesz 😆
    Ja do jednej sie zbieram jak pies do jeża a Ty tyle i w dodatku na raz 💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :) Och zachciało się już świąt :)Bardzo kreatywna z Ciebie, Aniu, osóbka :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i prezent imieninowy :) Ty to masz rozmach!!!! Super, że przyłączyłaś się :) dziękuję, że włożyłaś tyle trudu, żeby nadrobić, aż 10 miesięcy :) Karteczki są świetne, widać jak bardzo kreatywną osobą jesteś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania, jesteś niesamowita! tyle kartek pięknych stworzyć! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, niesamowita kobieto! Podziwiam Twoje karteczki - za ilość i za jakość.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to zaszalałaś. Niezły wysyp karteczek. Tylko coś ty zrobiła temu elfowi? 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie dopracowane, i ile tego ! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cudnych karteczek, istne szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, niektóe bardzo pomysłowe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dołączyłam w trakcie trwania zabawy i mignęła mi myśl ,żeby nadrobić wcześniejsze miesiące ,ale tego nie zrobiłam ;-( Podziwiam zapał ,pracowitość i Twoje zestawienie prac od stycznia :-))) Świetne i pomysłowe kartki, zwłaszcza pomocnik Mikołaja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, piękne rzeczy tworzysz. Witam Ciebie na moim blogu i dziękuję za udział w moim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wysyp! Świetne kartki, radosne i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. ło matko ależ masz tempo, kobieto! zazdroszczę bardzo, też teraz dołączyłam do zabawy u Uli ale nadrobić cały rok nie ma szans.. aaa no i poszłaś w ilość ale nic nie straciłaś z jakości, świetnie wyszły :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, podziwiam Cię, jesteś niesamowita, karteczki śliczne! Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Ale z ciebie pracuś, tyle pięknych kartek! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. "Hurtownia" na całego hehe... :))
    Moim numerem jeden jest za duża czapka gnoma !!! Rozbawiła mnie do łez :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam szaloną Kartkotwórczynię! Wspaniały hurcik stworzyłaś z pięknym efektem. Pozdrawiam, do zaś:))

    OdpowiedzUsuń
  19. No piknie! Toś zaszalała!!! :D Super kreatywny wysyp Świąteczny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj chylę czoła przed świątecznie kartkową zakręconą! Super, karteczki - co jedna to ładniejsza :))) Czapka gnoma rewelacja, ale również podoba mi się ta z bombeczkami z guzików :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)