poniedziałek, 10 października 2016

Biżutki według tutka

Witajcie Kochani,
tak jak pisałam w ostatnim poście, zrobiłam kilka par kolczyków według wideo kursów Sidonii. Na Jej kanał trafiłam zupełnie przypadkiem. Włączyłam kursik Sidonia's handmade jewelry - Beaded earrings - 16mm Rivoli, 6mm fire polished beads i pomimo iż miałam wyłączony głos, za grubą nić i inne rozmiary koralików to i tak mi wyszło :)

Pierwsze to te dla Kgosi:



A drugie zrobiłam w zieleni:



Tu widać tył:


Te kolczyki pokochałam! Robi się je mega szybko i są bardzo efektowne. Zrobione według kursu Sidonia's handmade jewelry - Beaded Art Deco Style Earrings:


I powiem Wam najlepsze - z obu stron wyglądają tak samo:



Na miniaturkach z boku z poprzedniego kursu zobaczyłam takie oto cudeńka:


Oj dla nich przetrzepałam wszystkie swoje zapasy i znalazłam te przepiękne Fire Polish. W kursie Sidonia's handmade jewelry - Rivoli earrings tutorial Sidonia robi jednego kolczyka w czasie 22:51 minut a ja proszę ja Was pierwszego robiłam 1 godzinę i 20 minut :) ale drugi już poszedł szybciej :)


Tył też wygląda tak obłędnie jak przód :)


I na koniec nocki, grubo po 2 w nocy rzuciłam się na z pozoru proste kolczyki. Niestety nie dysponowałam odpowiednią wielkością szklanych kulek i najpierw dałam większe. No kicha mi wyszła. Potem znalazłam 4mm Fire Polish, które wielkością odpowiadały kulkom, no ale kształt Fire Polish kulki nie przypomina ale jakoś wyszło - uparłam się :) Kolczyki robione według kursu Sidonia's handmade jewelry - Losange earrings - beading tutorial



Na kanale Sidonia's handmade jewelry jest jeszcze wiele fajnych tutków, które bym wykorzystała, ale nie mam odpowiednich kształtów koralików :/ ach jo.... przydałyby się jakieś zakupy ale wiadomo .... 


Jeśli zaglądacie na mój INSTAGRAM to zapewne widziałyście już kolczyki, które teraz chciałabym wam przybliżyć, a mianowicie kosteczki:




Troszkę mi się zwichrowały tu i tam, ale ogólnie jest nieźle :) Oczywiście muszę jeszcze poćwiczyć, aby dojść do perfekcji, ale powiem Wam, że nie jest to aż tak trudne na jakie wygląda :)
Kosteczki zrobiłam według kursu Złota zawieszka w kształcie sześcianu.

Dziękuję za Wasze słowa :* za cichą obecność :* 
Zapraszam na INSTAGRAM.

Życzę miłego dnia Kochani :)
Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Aniu, piękne kolczyki zrobiłaś:) Ja także korzystałam z tutka Sidonii i jestem pod wrażeniem jej talentu. Kolczyk w moim avatarze jest zrobiony wg jej tutka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze jestem zachwycona Twoją biżuterią ! A te czarne kolczyki - marzenie każdej kobiety :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, padłam z wrażenia. Te kolczyki są rewelacyjne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosteczki kochana są genialne :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że się rozwijasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, jestem pełna podziwu dla Ciebie za te małe cuda !!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolczyki . Zdolna z Ciebie kobietka :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, turkusy najładniejsze 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie pary kolczyków wyszły Ci pięknie :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są cudowne, szczególnie te turkusowe:) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczności zrobiłaś , gratuluje i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Kobieto za koralikowe robótki masz u mnie 6+

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie to moje faworyty. Nie mam pojécia jak WY to robicie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)