wtorek, 18 października 2016

Biżutki i album dla Joli

Witajcie Kochani,
Jola, która prowadzi bloga Biebrzmilska kraina jest niezwykle utalentowaną Osóbką o wielkim serduszku. Angażuje się w różne akcje w swojej okolicy, tworzy cudeńka :* i chętnie się nimi dzieli i często przysyła nam paczuszki :*
Jak poznałam Jolę? Jola wygrała u mnie kiedyś candy. I pierwszy raz spotkałam się, żeby Ktoś mi wysłał coś w podziękowaniu za to, że wygrał u mnie candy :) Pamiętam to do dzisiaj. Dostałam wtedy między innymi bataliona - to taki niezwykły ptak, który mieszka sobie w Biebrzańskim Parku Narodowym, a nawet znajduje się w jego logo. Uwielbiam tą filcową zawieszkę od Joli, co roku gości na naszej choince.
W lipcu na imieniny dostałam od Joli piękne prezenty, a także koraliki, z których chciała, żebym Jej zrobiła biżuterię. Troszkę mi zeszło - ale to wiecie...
Jolu za wszystkie te paczuszki, prezenty i Twoje wielkie serce :* zaszalałam :* Bo należało Ci się :) a co!

Oto karteczka i zawartość paczuszki:




Szymuś narysował dla Cioci Joli, która Go bardzo rozpieszcza (Lulaki czytamy regularnie na dobranoc) oczywiście autko :P a nawet dwa:


Biżuty, biżutki, biżuteria:


Chyba niedługo wejdę z moimi tygodniowymi kolczykami na szeroki rynek :P
Dla Joli zrobiłam taki oto zestawik:


Jola przysłała mi kwiatki - jakby guziki, cyrkonie - i chciała, żeby znalazły się na bransoletce. To było trudne wyzwanie wbrew pozorom. Co ja się omyślałam ale wymyśliłam tak o:



Morski komplet z odrobiną złota:



Zielony komplet - bransoletka spirala:



Naszyjnik w pięknym kolorze:



I trochę gumiaków i siatka:


I moja duma - album z rolek po papierze toaletowym :) Zrobiłam go według kursu Jadzi, która prowadzi bloga Sercem Tworzone - kursik o tutaj znajdziecie. Nawet miałam takie same papierki, które wyszperałam swego czasu w Netto. Z albumu zrobiłam adresownik :) 
Oto on (duuuuuuużoooooo zdjęć):




W spłaszczone rurki dołożyłam kartki z blogu technicznego ozdobione dziurkaczem brzegowym - coby Jola mogła zapisać sobie więcej adresów. Swój adres pozwoliłam sobie zapisać na końcu :)





Motylki, koronki, koraliki, róże (od Natalki):




Jak Wam się podoba?

Jola już dostała przesyłkę i wiem, że wszystko Jej się podobało :)))))))) Cieszy mnie to :* Lubię uszczęśliwiać Innych :) A Wy?

Dziękuję za komentarze :* Uwielbiam je czytać, bo sprawiają, że mi się chce :* Dajecie mi twórczego kopa Kochani :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

PS. A tak poza tematem - oglądał Ktoś taki serial Mr Robot?

7 komentarzy:

  1. Piękne biżutki- szczególnie te z rivoli! Paczka super! Film zaczęłam ogladać, ale mało mnie wciągał i się zniechęciłam- ogólnie bardzo popularny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, nadrabiam zaległości w Twoich wpisach. Nareszcie. Kurcze recyklingowy adresownik W DECHE!!!!!!!!!!!! Po prostu miodzio, wyszedł Ci przepięknie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną paczuszkę wysłałaś :) Biżutki śliczne, a adresownik bardzo pomysłowy i bardzo starannie wykonany :* A i Szymuś się postarał :) Piękny obrazek narysował :) Ciocia Jola na pewno zadowolona i szczęśliwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną paczkę przygotowałaś, cuda potworzyłaś, nie wiadomo na czym oko dłużej powiesić:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biebrzmilska Kraina18 października 2016 17:12

    Aniu bardzo Ci dziękuję za wszystkie te cudeńka nie wiem czym sobie zasłużyłam , wszystko jest prześliczne i nie wiem co podoba mi się bardziej . Pozdrowienia dla Szymusia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wspaniale zaszalałaś. Biżutki zachwycające! Bardzo podoba mi się kwiatek ze środkiem z ziaren kawy, a album - adresownik to po prostu rewelacja.
    Serdeczne buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. albumiki z rolek do d...za kazdym razem mnie urzekają :-)
    sama mam taki przygotowany w wersji surowej, tylko czeka na swoją godzinę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)