wtorek, 13 września 2016

Prezenty z Zielonego Wzgórza

Witajcie Kochani,
na krótko przed wyjazdem trafiło mi się wygrać candy u Moniki, która prowadzi bloga Zielone Wzgórze Mon Art. Moja radość była ogromna, bo od dawna wzdycham do cudnych tworków jakie wychodzą spod zdolnych łapek Moniki :)
Umówiłyśmy się, że małe co nieco zostanie wysłane po moim powrocie, bo i po co ma leżeć na poczcie.

Oto co dostałam - szczerze to padłam z wrażenia, bo owo pudełeczko skradło moje serce już dawno, jak je tylko zobaczyłam u Moniki:


Czyż nie jest piękne? I do tego z moją najulubioną serwetką :)



A do kompletu jest wazonik :) Moniko jesteś Mistrzynią Dekupażu!




Ach te romby ...


Na dokładkę dostałam zakładkę z taką oto uroczą damą:



No i wisienka na torcie - Anielica - miłość od pierwszego zobaczenia:


Moniczko, nie wiem czy wiesz ale spełniłaś moje marzenie, bo zawsze chciałam mieć Aniołka :* Dziękuję :*


Dziękuję za wszystkie cudne prezenty :* A Was zapraszam na bloga Moniki Zielone Wzgórze Mon Art - znajdziecie tam nie tylko piękne dekupażowe tworki ale także niezwykłe szyjątka :* Zajrzyjcie bo naprawdę warto :)


Terenia nie zgłosiła się do niedzieli po nagrodę ze słonecznego candy :(
Nagroda wędruje więc do babrabratoja z bloga Minął dzień. Gratuluję Ci Kochana :******* Czekam na adresik do wysyłki (do przyszłego wtorku).


Ciepło u nas :) A u Was? Szymek się trochę przysmarkał, ale już jest ok.

Dziękuję za wszystkie odwiedzinki i komentarze :******
Zapraszam na mój INSTAGRAM, chociaż mnie tam ostatnio mniej :P

Życzę miłego dnia Kochani :*
Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Super prezenty dostałaś:) gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenciki;) Tylko pozazdrościć;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda się znalazły w twoich rączkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, gratuluję wspaniałej wygranej.
    Zdrówka dla Szymcia, a dla Ciebie buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra rzeczy , zachwycają w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no jakże by inaczej...motylkowe pudełko! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy dostałaś :)
    Moja Izabelka też trochę zakatarzona...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty otrzymałaś 😀A katar wygon daleko !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane dla Ciebie candy :) Gratuluję tylu pięknych prezentów :) Buziaki przesyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, bardzo się cieszę, że prezenciki Ci się podobają. Cieplutkie pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy! :)

    U mnie również jest KONKURS i to z okazji 5 urodzin bloga, zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wowww al śliczności!!! Gratuluję Kochana i pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne prezenty dostałaś. Mistrzowski decoupage i urocza Anielica! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)