niedziela, 4 września 2016

Aż nie chciało się wracać...

Witajcie Kochani po dłuuuuuuugie przerwie,
w sumie z wakacji wróciłam już w czwartek nad ranem ale jakoś nie mogłam się pozbierać, bo uwierzcie mi, że aż nie chciało nam się wracać z Chorwacji. Zakochałam się w tym kraju.
Fakt, że droga była mordercza - 1200 km - ok 18 godzin w tamtą a 16 w drugą stronę - nie obyło się oczywiście bez kilku "awarii" - ale to co nas powitało na miejscu zatarło w jednej chwili całe zmęczenie i wkurzenie po podróży. Przepiękne widoki, Ludzie przemili, ciepełko, plaża - co z tego, że kamienista, Adriatyk .... ach jo... chyba się rozpłaczę z tęsknoty.




Pojechaliśmy na wakacje razem z Kuzynką Mojegoci, Jej Mężem i małą Zosią. Jako że Oni byli w Chorwacji już kilka razy, więc prowadzili nas po trasach a potem po samej Chorwacji.
Mieszkaliśmy w "Apartmani" - to chyba Ich odpowiednik pokoi - u przesympatycznej Pani - naprawdę w życiu swoim nie spotkałam tak uśmiechniętej i miłej Babeczki :) Miejscowość nazywała się Rogoznica - jak dla mnie raj na ziemi.
Pani Gospodyni - jak i większość Chorwatów w okolicach nadmorskich -  zajmuje się wynajmowaniem pokoi Turystom. Posesja jest piękna! Pokoi multum! Huśtawki, stoły, stoliki, grill. parkingi, do plaży niedaleko ... My mieliśmy Apartmani na parterze - dwa wielkie pokoje, łazienkę i kuchnię, a pod oknami wielki stół i krzesła, gdzie zwykliśmy jeść śniadania i siedzieć wieczorami, kiedy już Dzieci padały - 40 euro za dobę za Rodzinę, dostawka dla Szymusia, klima i parking na posesji.
Na dzień dobry Pani poczęstowała nas rakiją - mocne to cholerstwo strasznie - ale to "lekarstwo" jak mówiła :P he he he he :)
 
Do plaży mieliśmy z 10 minut spacerkiem. Byliśmy na niej codziennie :) i przywieźliśmy ze sobą piękną opaleniznę :)






W trakcie pobytu wybraliśmy się na Wodospady do Parku Narodowego Krka:






Byliśmy także w pobliskim mieście Trogir -  portowym mieście zakamarków i wąskich czarujących uliczek:


A to jest nasza kolacja w przedostatni dzień pobytu. Nasi Mężczyźni wraz z Panem Gospodarzem pojechali na pobliską farmę rybną i kupili 5 orad i 5 lubinów. Pan nam je wypatroszył, a Pani natarła przyprawami i ugrilowała. Mmmmmmm ... były przepyszne. Do tego Pani zrobiła nam frytki dla Dzieci i przyniosła swojskie winko :) No i powiedzcie jak tu wyjeżdżać?


Kochani, jeśli wahacie się nad wakacjami w Chorwacji, to powiem Wam tyle: jedźcie a nie pożałujecie! Ten kraj jest magiczny! Polecam Wam miejscowość Rogoznica i Apartmani u Milana Majstrovica - tam byliśmy.
Oto namiary jakby ktoś chciał:

Milan Majstrovic
Zecevarska 10
22230 Rogoznica
tel. +385 92 130 18 44
      +385 92 305 64 16
e-mail: milan.majstrovic@yahoo.com


My obiecaliśmy sobie, że za rok wrócimy i mam nadzieję, że to się uda. Kto jedzie z nami?

Szymkowi bardzo się podobało :) Jesteśmy też z Niego bardzo dumni, bo bardzo grzecznie zniósł podróż i starał się wysiedzieć w autku jak najdłużej, a nawet zasnął na kilka godzinek :)
Chodził z nami grzecznie i nie protestował, a robiliśmy nawet po 10 km dziennie. Nawet wszedł do morza :) i nauczył się pływać :) A jak ostatniego dnia żegnaliśmy się z plażą i z Adriatykiem to aż się popłakał :( i przeżywał, że już koniec. Słodziaczek nasz :*

Ach jo..... a Wy gdzie byłyście na wakacjach moje Kochane Babeczki?

Czekacie pewnie na wyniki słonecznego candy. Dziękuję, że tak licznie się zapisałyście :) Witam nowe Obserwatorki :* Jako że i tak już długo czekacie a i pora późna to przy pomocy randoma wylosowałam:

Teresę, która prowadzi bloga TERESA - haft krzyżykowy i biżuteria z koralików.

Gratuluję Kochana :) Czekam na adresik (do niedzieli) :*

Dziękuję za Wasze wizyty pod moją nieobecność :* Postaram się nadrobić teraz :)

Życzę Wam miłego dnia :)
Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Pięknie tam- byłam na takiej objazdówce- co zobaczyłam, to moje, ale nie wypoczęłam, więc...wypadałoby wrócić:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że odpoczęłaś !
    niestety... w domciu non stop jestem
    pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale piękności! Tylko pozazdrościć takich wspaniałych wakacji, ja jeszcze przed, dlatego tym bardziej nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jak ja cię rozumiem! Też dwa lata temu byliśmy w Chorwacji (w Tribunj) i również się zakochałam w tym miejscu. Planujemy tam wrócić. Super, że wakacje się udały.A my w tym roku łaziliśmy po naszych Tatrach.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś świetny urlop.Byłam kiedyś w niektórych z tych miejsc, które opisałaś.
    Gratuluję wylosowanej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyjazd :) wcale się nie dziwię, że się zakochałaś... my się wybieramy, wybieramy i... może kiedyś kto wie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, Aniu, cudny mieliście urlop. Te zdjęcia zachwycają.
    A Szymuś bardzo dzielny.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu świetny urlop,piękne widoki,normalnie żyć nie umierać ,prawda?
    Człek odpocznie od wszystkiego,naładuje się pozytywnie i potem będą efekty ,mam nadzieję że nam pokażesz co nam wymóżdżyłaś na tych wczasach .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne wakacje mieliście, co widać po zdjęciach. Kolory niesamowite. Tylko ta droga taaaaka długa.
    Niech powakacyjnej energii starczy jak najdłużej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wyjazd, patrząc po fotkach też by mi się nie chciało wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez nie chciałoby mi się wracać z takich wakacji. Mi się nigdy z wakacji nie chce wracac. Chorwacja jest na liście do odwiedzenia. Od dawna marzą mi się ich piękne wody 😀 Gratuluję Teresce wygranej 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. och jakie widoki i te wodospady-super zdjęcia :) Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chorwacja to faktycznie cudny kraj z przepięknymi widokami, plażami i oczywiście goracym słońcem. Cieszę się, że odpoczęłaś i masz całą masę wspaniaych przeżyć i wrażeń. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne widoki:) Fajnie, że Wam się podobało i wypoczywaliście w raju:) Gratulacje dla Tereski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, jak pięknie. No mnie też by się nie uśmiechało wracać :) ale nie ma to jak wracać z wakacji zadowolonym a nie zawiedzionym.
    Dzielny chłopczyk:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdiecja z urlopu aż chcę się tam jechać. Ciekawe miejsca.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe wakacje , gratuluję zwyciężczyni i pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudne widoki!
    tylko ja się nie nadaje to trybu stacjonarnego....ale na motocyklu....musze tam zawitać ! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wakacje i cudowne zdjęcia! Cieszę się z Tobą ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)