niedziela, 21 sierpnia 2016

Słoneczne candy

Witajcie Kochani,
mam nadzieję, że lubicie kolorek żółty - jak słoneczko, jak wakacje, jak piękne słoneczniki? Jeśli tak to zapraszam Was na słoneczne candy :)))))
Oto co dla Was przygotowałam:


Słoneczna karteczka:


Żółciutka biżu:



Troszkę żółtych przydasi, nawet Szymek się dorzucił:



Zasady:

Tylko jedna - zgłosić chęć udziału w komentarzu.

Żadnych banerków, żadnych zadań/pytań, nie trzeba mnie obserwować, nawet za granicę wyślę jak będzie trzeba - ot wakacyjne rozprężenie :)

Aaaaaa.... zapisy do 30 sierpnia do północy :)

Jest Ktoś chętny?

Buziaki :*******


27 komentarzy:

  1. Wspaniałe candy! Cudne biżu, ale żółty to zdecydowanie nie mój kolor, więc nie będe zabierać szans innym:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo żywa i radosna w kolorze nagroda:) ja lubię kolor żółty, więc z przyjemnością zapisuję się na Twoje Aniu cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super candy na poprawę humoru, słoneczka nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne słoneczne słodycze :) ja też się zapisuję z przyjemnością :) słoneczniki to naprawdę piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja sie z przjemnoscia zapisuje, dziurek w uszach co prawda nie mam ale w razie szczęscia corka studenka na peeno z radoscia takie sliczne kolczyki przygarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne słoneczne :) to i ja się kuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejeczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jak się nie zapisać, skoro ty taka rozprężona :))), a to to ta miła niespodziewajka zapowiadana- spryciula :**

    OdpowiedzUsuń
  9. żółciutkie, zieloniutkie to moje kolorki...
    to i ja się zapiszę...
    pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, że się zgłaszam Aniu :)
    Pozdrawiam was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żółty dla mnie ? Czy nie dla mnie?
    Ładny jest może okaże się,że dla mnie?
    zapisuję się !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chętnie zapisuję się do zabawy! Żółty kolor przez cały czas będzie mi przypominał o wakacjach, słońcu, relaksie, cudowności rozdajesz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. o ale trafiłam, pewnie Aneczko że się zapisuję,chyba każda z nas chciałaby to ciepełko zatrzymać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie śliczności kuszące przygotowałaś, że z przyjemnością się zapisuję:) pozdrawiam równie słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny konkurs Aniu, piękne prezenty jak zawsze :) Ja nie dawno zostałam przez Ciebie wspaniale obdarowana w zabawie Podaj Dalej, więc dam szansę innym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z miłą chęcią się zapisuję :) pozdrawiam słonecznie chociaż u mnie za oknem pada

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam żółty, uwielbiam słoneczniki. Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ANUŚ ALE SLONECZNIE NOOO NOOO A CÓŻ TO ZA OKAZJA? JAKIEŚ ŻYCZENIA TRZEBA I SKŁADAĆ?
    Ja tez daję szansę innym, już nie mam gdzie składować hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, ale słonecznie się zrobiło. Przydasie bym wykorzystała, ale ponieważ w ubiorze i biżuterii nie noszę nic żółtego, to dam szansę innym.
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, z miłą chęcią wezmę udział w Twojej zabawie, prezenciki przygotowałaś piękne. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ u Ciebie słonecznie Aniu;)Chciałabym w tym roku jeszcze dużo, dużo słoneczka...Może wzięcie udziału w Twojej zabawie spełni moje marzenie? A więc, ustawiam się w kolejce po ,,słoneczko";) Pozdrawiam Cię Aniu cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow jakie wspaniałe "żółtki". W sam raz na słoneczne dni, a może i zimowe coby troszkę "zaciepliły" te mroźne dni😃 Chętnie zapiszę się po nie 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też, ja też! Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu pięknie i słonecznie chcesz nas obdarować :) Pozdrawiam mam już kilka Twoich tworków więc życzę szczęścia pozostałym

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne prezenty .Słoneczny kolor.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)