niedziela, 7 sierpnia 2016

Raport tygodniowy

Witajcie Kochani,
oj coś mnie tu mało ostatnio. Wybaczcie mi, ale jakoś nie miałam głowy ostatnio do postów a jeszcze mam problem z kartą pamięci - chyba ją szlag trafił. Szkoda tylko że wszystkie zdjęcia jakie na niej były też :( ach jo... Obiecałam Wam zdjęcia z imprezki Szymka ale niestety ich nie będzie:/ Zresztą imprezka odbyła się w domku i to na wariata :P a nie w Sali Zabaw. Tak wyszło jakoś, że byłoby za mało Dzieci - i po przełożeniu na następny tydzień, w końcu zrezygnowaliśmy całkiem. Może i lepiej. Jeszcze będzie czas na takie urodzinki, jak Szymek pójdzie do szkoły. Szkoda mi było tylko Szymusia jak musiałam Mu powiedzieć, że odwołujemy imprezkę. Na szczęście mam Kochaną Kuzynkę, która wsiadła w busa ze swoją Córką Julką i przyjechały na mini urodzinki. Potem przyszły Szymusia Sąsiadki - Klaudia i Laura, a i przyjechała też niespodziewanie Szymka Chrzestna z Mężem i Córeczką Zosią :) Także w sumie była impreza pełną gębą. I piniatę roztrzaskali w drobny mak :) Chociaż powiem Wam, że mocna mi wyszła. Szymek oczywiście najpierw chciał ją rozwalić ale jak już zostały z niej tylko strzępy to się rozpłakał :/
A imprezowaliśmy od rana do późnego wieczorka :P W międzyczasie przyszła paczuszka od Kochanej Cioci Uli, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko...  oraz Izabeli i Sebastiana. Nie zdążyłam niestety zrobić zdjęć całości więc tylko to co mi się udało przyuważyć już później.
Piękna kartka - oczywiście z autkiem :) Zobaczcie jakie mam stare zdjęcie Szymusia w ramce. Uwielbiam je:





A to Szymka ściana naklejkowa a wśród nich naklejki od Uleńki - wiem, wiem - naklejki zejdą razem z tapetą :P już próbowałam odkleić te stare :P


I "mała" porcja autek:


Szymek stwierdził, że autka są tak małe, że mogą być na półce razem z Hot Wheelsami :)

Dziękujemy Uli i Jej Dzieciom :**************

Szymek zachwycony swoim dniem :) który trwał aż 4 :P W sobotę były zakupy ciuchowe dla Niego; w niedzielę odwiedzinki Dziadków i Chrzestnego oraz tort; we wtorek kino z Nami i tor Atak Rekina a w środę Imprezka i Goście, i prezenty :)

A tak wyglądała piniata - oczywiście z Hot Wheelsem:


I dekoracja, która chyba jeszcze trochę powisi :P


Robiąc piniatę dla Szymka, zakleiłam 2 balony, bo nie wiedziałam jak mi to wyjdzie. I z drugiego balonika, razem z Szymkiem zrobiliśmy piniatę kotka - dla Izabeli, która to niedługo będzie miała urodzinki, a która uwielbia koty:



Do tego wysłaliśmy kocią kartkę:


A dla Sebastiana kupiliśmy puzzle z Wiedźminem:


Do tego było trochę słodkości :)
Paczuszkę wysłaliśmy jako podziękowanie dla Izabeli i Sebastiana :* za tor i autka, które wysłali jakiś czas temu dla Szymusia :*******

Aaaaaaa i jeszcze Wam się pochwalę, bo jak tylko wróciliśmy od Rodziców po kilkudniowym pobycie, looknęłam na bloga D.I.Y. ...czyli Zrób To Sam a tam były wyniki wyzwania #9 Dary Morza i:


Juuuuuuupiiiiiii :) Ale się cieszę :) To moje pierwsze takie wyróżnienie :*  Dziękuję :*

Ale mi dzisiaj raport wyszedł :P W sumie post miał być o czymś innym :P he he he :P ale u mnie tak zawsze :P rozgadałam się :) bo miło mi się z Wami gada :*
To innym razem będzie o tym czymś :)
A teraz idę poodwiedzać Wasze blogi, bo mam zaległości. Czasami zaglądam na Szajsungu do niektórych z Was ale różnie to bywa z zasięgiem.

Witam 4 nowe Babeczki wśród Obserwatorów :* Dziękuję Beatce, która prowadzi bloga My Kobiety za imieninową karteczkę :******
Dziękuję, że zaglądacie, komentujecie, dajecie mi twórczego kopa :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :)

9 komentarzy:

  1. Aniu, przede wszystkim 100 lat dla solenizanta i gratuluje tak wspaniałej imprezy. A dekoracja niech wisi jak najdłużej, bo wygląda super.
    A Tobie gratuluję pierwszego miejsca w wyzwaniu i serdeczne buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No a ja zaglądam, zaglądam a tyu cicho i paczam jest nowy pościk, jest- szkoda, że karta pada :(
    Szymusiowi oczywiście zaległe i spóźnione- ale sto lat zdrówka :**. Kurczę piniata fajna Ci wyszła- szkoda, że jak moje córki małe były, nie miałam takich pomysłów- gratuluję kochana, Szymek będzie miał cudne wspomnienia.
    Gratuluję wyróżnienia dla MR.RC :DDDD
    Dobrego tygodnia Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju jaki post:) Same wspaniałe wiadomości. Wszystkiego naj dla Szymka. Świetną imprezkę mu przyszykowałaś. Piniata ekstra, powiadasz, ze z samego balona. Super prezenty dostał u Uli, a i ty naszykowalas fajne dla Izy. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu gratuluje wyróżnienia :) zasłużyłaś na nie :)
    Serdecznie dziękujemy za prezenty :) A z tą piniatą to tak jak Ci pisałam, jest taka piękna, że szkoda ją zniszczyć - tak orzekły dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat dla Szymusia, super miał urodzinki :)Piniata pierwsza klasa :) Gratuluję wyróżnienia :) Buziaki dla Was :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat dla kawalera!
    i gratulacje, krab wyszedł rewelacyjnie! :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla Szymusia dużo zdrówka i uśmiechu, piękna dekoracja urodzinowa, piniata jest zjawiskowa, karteczka z kotkiem przeurocza. Gratuluję wygranej ! Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu... dużo zdrówka Szymkowi... a jak ono będzie to znaczy, że ma wszystko to co trzeba :)
    raport przeczytałam- fajnie, że jesteś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Ciebie!!! Bravo!! Najlepszego dla Szymka ❤ cudowne dekoracje! ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)