piątek, 19 sierpnia 2016

Arbuzowe love

Witajcie Kochani,
ufffff.... udało mi się jeszcze znaleźć chwilkę przed wyjazdem, między pakowaniami, praniem, prasowaniem i ogólnym chaosem. Moich Chłopaków spakowałam i wyprasowałam już wczoraj a dzisiaj przyszła pora na mnie :/ Znacie to, co nie? Ja pierdziu no 3/4 szafy jedzie ze mną :P I jak Ich pakowałam bez problemu, tak bardzo bym chciała, żeby ktoś mnie spakował ..... szał normalnie! A jeszcze najlepiej, bo nie miałam stroju kąpielowego - jakoś mi nie był nigdy potrzebny - i po wcześniejszym naoglądaniu się różnych cudnych fasonów i kolorków na internecie, a nawet zamówieniu samej góry za dychę, we wtorek ruszyłam po wymarzony namiot z tropikiem :P jak to się śmiejemy z Mamą :P No wiecie kawał cyca to ja mam. Nałaziłam się, namierzyłam nie za wiele, bo rozmiarów brak, bo koniec sezonu, bo rozmiarówka zaniżona ... bla bla bla... i kupiłam taki jaki pasował, różowy bleeeeeh :P ale jak to mówią z braku laku ... wiadomo :P A mi tu dzisiaj moja góra z a dychę przyszła i powiem Wam, że rewelacja! He he he.... niepotrzebnie wydawałam pieniądze na strój, który nieszczególnie mi się podoba, ale w sumie nie byłam pewna czy ta góra do mnie dojdzie, bo wiadomo jak to jest z zakupami przez internet.

Dobraaaaaa..... alem się rozkręciła a miało być na chwilkę :P

Z myślą o urlopiku zrobiłam sobie już jakiś czas temu arbuzowy komplet biżu :) Ostatnio zakochałam się w drucie pamięciowym :P idealnie rozwiązuje on problem z moją alergią na te "metalowe" końcówki. Także spodziewajcie się więcej takich druciastych bransoletek.

A to to sobie zrobiłam - fota kolażowa z INSTAGRAMA:


I trochę normalnych (lub nie :P):







A kolczyki są takie proste, bo już mi nie starczyło czerwonych koraliczków. Kiedyś zrobię inne :)



Kochani, jutro wyruszamy na wojaże :)))) wreszcie :))) także nie będzie mnie. Wszystko nadrobię po powrocie, bo będę odcięta od internetu.

Dzisiaj dostałam jeszcze prośbę o wysłanie kartki na urodziny dla małego Michałka. Kartkę jeszcze zdążę wysłać jutro, mam nadzieję, że Poczta będzie otwarta.
A jeśli Wy macie ochotę, to wyślijcie też :)
Cytuję:
Wysyłając karteczkę urodzinowa z ciepłymi życzeniami
która z pewnością rozpali iskierkę w jego sercu i sprawi mu radość ♥ ♥ ♥ W tym roku wszystkie kartki łączymy w kolaż i wieszamy w antyramie w formie obrazu na ścianie.

Pomóż sprawić aby ten dzień był dla Michałka wyjątkowy.

KARTKA URODZINOWA
DLA MICHAŁKA 
MICHAŁEK NAGÓRNY 
ul. KOSMICZNA 1M11
59-220 LEGNICA

Michaś to wileki fan Roberta Lewandowskiego ♥ 
Uwilebia piłke nożną ...

Fasycnują go też pociągi i autka ♥ 

Kocha wszystko co związane z kosmosem, ponieważ jest też fanem serialu Doctor Who.

A w niedzielę zajrzyjcie do mnie, bo mimo iż mnie nie będzie, coś dla Was przygotowałam :)

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Więc wypoczywaj:), ha ja to bym chyba na strój się nie odważyła😆
    Bransoletka w sam raz na urlop, bardzo mi się podoba 😊
    A mi nie chca się publikować kiedy ustawiam wrrrr brrrr juz nerwa do blogerka nie mam 😆
    Udanego wyjazdu jeszcze raz 👙

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna arbuzowa bransoletka:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, genialna bransoletka!!! Życzę udanego wypoczynku ☀😎

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka, mega soczysta :). Ps. Udanych wojaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pakować to ja się też nie lubię i rzadko kiedy to czynię. Mam drugą połówkę od tego 😆 Jak jedziesz na plażing to było brać tylko ręcznik, tymbardziej jak masz czym oddychać 😜, 3/4 szafy zbędne 😉 Z tym arbuzem🍉 to uważaj, bo to soczysty owoc. Jak komu bedzie potrzeba to i z pestkami łyknie 😂 Baw się dobrze na tych "wywczasach"👙🏖🏕(hehe namiot z tropikiem), słoneczka życzę 🌞☀️Do napisania po powrocie, albo już w niedzielę 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku, a bransoletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka wygląda super:) bardzo apetyczny arbuz ci wyszedł:)
    Oj pakowanie to trudny temat he he też nie umiem się pakować i zawsze 3/4 rzeczy zabieram:P
    Kochana życzę Wam udanych i niezapomnianych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest superaśna:) Ten arbuzowy wzorek i mnie kusi. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bransoletka fajnie że tak połączona :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie arbuzowe kombinacje:) cudne są, mega soczyste:)
    Ja mam kostium, tyle że w szufladzie:) publicznie go nie użyłam od nowości, czyli od około 4 lat:) jedynie w prywatnych zakamarkach ogrodowych:)) i to ze cztery razy może. Życzę udanego wypoczynku i słonka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Arbuzowy komplet jest cudny po prostu! Taki soczysty, orzeźwiający i energetyczny, w sam raz na wakacje.
    Aniu, życzę Ci wspaniałego wypoczynku i dużo słońca.
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te arbuzy!

    i odpoczywaj, ładuj bateryjki :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)