wtorek, 26 lipca 2016

Zielony post

Witajcie Kochani,
dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem - tym z półeczką :) Półka to hicior! Wszystkim się podoba a sam Szymek chodzi i co chwilę powtarza: "fajna jest ta moja półka, co nie?" I wreeeeszcie autka są uporządkowane :P a i sam Szymuś wyciąga po kilka Hot Wheelsów tylko do zabawy, a potem wkłada je na miejsca, bo "przecież półka nie może być dziurawa". Także zalety półki powiększyły się jeszcze o aspekt edukacyjny i dbanie o porządek - wreszcie! Bo już naprawdę można było zwariować od wszechobecnych resoraków.

U Was też jest taki skwar? Muszę iść powiesić pranie na tej patelni :/ buuuu...

Jakiś czas temu jak się zakoralikowałam i zarivoliowałam na maxa, powstało trochę biżutów chyba we wszystkich kolorach tęczy :P trochę już pokazywałam :)
Dzisiaj będą dwa piękne komplety na zielono - szkoda że trawa przed moim blokiem, na placu zabaw nie jest chociaż w połowie tak zielona :P

Zapraszam na zdjęcia:












Coś mój aparat znowu mnie wkurza! By go! Warunki są, słońce pięknie świeci, widzę jak rivoli się mieni a na zdjęciu? - bubel! Noszzzzz.... chyba z 500 zdjęć zrobiłam, aż mi się karta 8 Gb skończyła, a zdjęć do opublikowania jak na lekarstwo.


Anny  moje imienniczki Kochane :* życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego naszego święta :) Duuuużoooo miłości, szczęścia i radości.
I pamiętajcie dzisiaj obowiązkowo trzeba się zrelaxowwać i zjeść ciacho :)

To lecę pranie wieszać :P bo mi tu jakieś chmurska się pokazały :/

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*


19 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego Aniu, dużo zdrówka i szczęścia :) Twoje prace, jak zawsze piękne :) Bardzo mi się podobają, a kolorki soczyste, rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu tulaski z okazji imienin a biżutki świetniaste 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bizutka szczególnie ta szmaragdowa przecudna jest. Niczym z prawdziwych maleńkich szmaragdów. Wcale nie gorsza jest ta pistacjowa, aczkolwiek to juz nie mój kolorek. Życzę Ci wielu wspaniałych pomysłów twórczych i oby wciąż Ci sie chciało. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w dniu imienin :))
    A rivolkowa biżuteria w każdym kolorze cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego:-) fajne komplety, ten jaśniejszy mój typ nr 1:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te komplety Aniu. Może troszkę bardziej podoba mi się ciemniejsza zieleń ale to oczywiście sprawa gustu. Przyjmij proszę troszkę spóźnione życzenia imieninowe.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zielenie :) Szczególnie ta pierwsza- szmaragdowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kompleciki :) Rivolek nigdy dość :) Wszystkiego dobrego i jeszcze więcej biżutków :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie zielenie są piękne ale ta ciemna jest urzekająca. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas też gorąco Aniu, ale i to ma dobrą stronę- w chłodniejsze dni, martwimy sie czy pranie wyschnie, teraz jest suche w ciągu kilkunastu minut :D
    piękne kompleciki przygotowałaś:)
    pozdrawiam serdecznie i spóźnione życzenia przesyłam
    gapa ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne komplety, szczególnie ten ciemny przypadł mi do gustu, właśnie niedawno wymyśliłam sobie, że chciałabym mieć sukienkę w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oba komplety są do wzięcia :*

      Usuń
  13. Cudeńka! Szczególnie podoba mi się ten jaśniutki komplecik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, piękne komplety. Aż chce się zaśpiewać "Zielono mi":)
    Przyjmij spóźnione, ale szczere życzenia imieninowe.
    U mnie też patelnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szmaragdy są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anusia cudowne te kompleciki ,moje kolorki jak nic .
    Kochana a czemu mnie nie ma u Ciebie w witrynce:(,tak właśnie się zastanawiałam ,że coś rzadko Cię widuję .Ale błąd już naprawiony
    Kochana ode mnie też spóżnione ale od serca życzenia imienionwe ślę .
    Autko drewniane z poprzedniego posta jest rewelacyjne ,nie jeden chciałby mieć coś takiego na stanie i na ścianie .
    Pozdrawiam ciepluteńko i wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne oba (kocham rivoli) Wybrałabym ten jaśniejszy. Jeszcze chyba tego koloru kryształków nie mam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)