czwartek, 14 lipca 2016

Trochę inaczej

Witajcie Kochani,
coś nam się pogoda popsuła :/ dzisiaj od rana leje i jest zimno. Akurat dzisiaj jak muszę wyjść coś załatwić :(((((( buuuuuu :( A jak u Was pogoda?

Jakiś czas temu oplatając kolejne rivoli, zachciało mi się czegoś innego. Zawsze robię małe te kolczyczki - czasem długie ale jednak małe, a przecież są Babeczki, które lubią duże kolczyki. Dla Nich więc powstały takie oto dwie pary w stylu innym niż do tej pory, a którego nawet nie umiem nazwać :P :







Tak sobie nadziabywałam koraliki wykorzystując "resztki" i zawijałam drucik:




A tu buglowe listki - powstały z zakupionych już ze 2 lata temu koralików Toho Bugle 3 mm i 6 mm Masquerade Mix:






Do kompletu zrobiłam prostą bransoletkę na drucie pamięciowym:


I jak Wam się podobają takie drucikowo-koralikowe biżutki?

Pewnie zastanawiacie się jakie imię wybrał Szymek dla Kraba? Propozycji było tyle, że nie mógł się zdecydować, a dodatkowo ogłosiłam zabawę na Instagramie ale tam zgłosiła się tylko jedna Osóbka. Postanowiłam, że może wylosujemy imię. Zgodził się. Ale jak imię zostało już wylosowane to Szymek stwierdził: "Nie takie imię chciałem wylosować" :P he he he :) i zrozum tu logikę Dziecka :)
Po około 30 minutach padło na:


czyli propozycję:
Renaty Walczak, która prowadzi bloga To co lubię ...
i Anity T., która prowadzi bloga Robótkowy Zakamarek.
Dziewczyny gratuluję :) Mamy dla Was z Szymusiem niespodziankę :) Proszę adresy na mejla :)

Dzisiaj krótko. Muszę iść się ogarnąć, bo wyglądam jakby mnie piorun strzelił :P he he he :) uroki krótkich włosów :P

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Widzisz resztki też są pożyteczne na cudeńka,
    u mnie tak jak i u Ciebie- rano o 6 obudziły mnie pieruny :*
    No a nie wierzę i w sumie się cieszę z , że moje chrzciny się spodobały dla Szymka no i imię w sumie ma zajebiaszcze :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie krab, a jak bym miała syna to też był by Szymon :*, bo jakoś tak nie jednoznacznie napisałam :**

      Usuń
  2. Ciekawe te kolczyki :) jak z racji noszenia raczej małych i krótkich, zrobiłabym z tych kolczyków wisiory :) No i bardzo fajne imię ma Pan Krab :) gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu biżutka jak zwykle piękna w Twoim wydaniu, ja nadal przeglądam propozycje od ciebie odnośnie tych ślubnych dodatków, jak będę miała chwilkę to odpiszę i dam ci znać co i jak :) Krabuś ze wspaniałym i super fajnym imieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowa cudowna biżuteria. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pary kolczyków bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała robota. Kolczyki zwalają z nóg, szczególnie ten w niebieskościach przypadł mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolczyki :) To dobry wstęp do wire wraping :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki śliczne, takie naturalne, a imię dla krabika bardzo trafne. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sama nie wiem, które ładniejsze tak mi się wszystkie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najtrafniejsze imię dla krabika. Super pomysł na wykorzystanie resztek koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki - rewelacyjne !!! od razu "przygnałam" do Ciebie jak tylko zobaczyłam obrazek - te pierwsze są takie jak jezioro , gdy się w nim nurkuje. Bardzo przyjemnie mi się na nie patrzy , tylko patrzy :o) bo nie mam przebitych uszu . Pozostałe też są niezwykle oryginalne i po prostu bardzo ładne. Dobrego dnia. Ala

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne kolczyki! Zielone i niebieskie mają ujmującą kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  13. eee, to krabik z wyższej sfery :D
    Aniu świetne kolczyki, moje koraliki leżą i czekają na czas i wenę.
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)