czwartek, 7 lipca 2016

Szczęście Dziecka

Witajcie Kochani,
wczoraj dostałam paczuszkę od Uli, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko ... Mimo iż nie było w niej nic dla mnie, dostałam coś najcenniejszego na świecie - szczęście Szymusia :*
Zawsze jak przychodzi do mnie paczka, to jeszcze przed otwarciem Szymek zawsze pyta czy to tor dla Niego. Jak nie trudno się domyślić, toru nigdy nie było :P Tym razem Szymek też się dopytywał czy to tor, a może autka? Wiedziałam tylko, że paczuszka jest całkowicie dla Niego, ale tego co było w środku to się nie spodziewałam wcale. Otworzyłam paczuszkę, a tam list na wierzchu i coś przykryte papierem. Kochane jak zaczęłam czytać a jednocześnie Szymek zajrzał już do środka i już widziałam iskierki szczęścia, które rozpalają Jego oczka, to aż ze wzruszenia się popłakałam. Bo musicie wiedzieć, że Dzieci Cioci Uli :* - Izabela i Sebastian - podarowały Szymusiowi swój tor do autek Hot Wheelsa i kilka resoraków. Radość jaka Go ogarnęła jest nie do opisania. Skakał prawie pod sufit jak zobaczył tor, a jak powyciągał autka to oglądał je z każdej strony, zachwycał się i mi pokazywał każde z osobna i wszystkie razem :P he he he :)
Uleńko Kochana Ciociu bardzo jeszcze raz dziękujemy, a naj naj najbardziej dziękujemy Izabeli i Sebastianowi za taaaaaaaaki piękny prezent od serca.



Próbowałam Szymkowi zrobić zdjęcie, ale nie mógł przestać się ruszać z tej radości :)


Szymuś jak się dowiedział, że to Izabela i Sebastian oddali Mu swoje zabawki, stwierdził, że też Im coś wyśle :) ale jeszcze nie zdecydował co.

A oto co ja wysłałam do Uli w ramach drugiej części naszej wymianki. W sumie z listy życzeń Uli został mi tylko gazetnik, ale jak to tak tylko sam gazetnik wysłać :P



Z gazetnika jestem baaaardzo zadowolona. Przyznam się Wam nawet, że dla siebie muszę zrobić identyczny, bo niestety ja jak ten szewc bez butów :P
A na kółeczku ukryłam napis: "dla Uli":





Gazetnik i talerz mają taki sam motyw serwetkowy. Są one kompletem do wysłanych wcześniej koszyczków.




No i biżu:


Zrobiłam dla Uli kuferek na biżuterię. Niestety nie miałam takiej kłódki małej więc za skobelek służy kawałek laski cynamonu :P





I jeszcze biżu:


Wysłałam też modeliniaki wybrane i wygrane przez Ulę i Jej Córeczkę:


Kochana dziękuję Ci za wymiankę :*

Zajrzyjcie koniecznie na bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko ... Zobaczcie jakie cudne hafty i kartki i nie tylko tworzy Ula Kobieta o wielkim sercu i talencie :*

Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie komentarze :*
Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*******

21 komentarzy:

  1. Obie jesteście wspaniałę(miałam przyjemność :-*) i obie porobiłyście super niespodzianki! jak zwykle jestem powalona i zachwycona1 Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wspaniała fotorelacja :) ja nie mogę się ogarnąć, żeby napisać posta... jakoś tak ciężko mi ostatnio w tej kwestii...
    Szymek nic nie musi wysyłać w zamian, już tyle dobrego od Ciebie dostałam i moje dzieci też :) a moje serce rośnie jak widzę radość Twojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka, aż miło patrzeć buziaki a Szymcio nie jedno serducho złamie 😉 przystojniacha rośnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. swietną wymiankę sobie zrobiłyście dziewczyny, a Radość Szymka bije z ekranu, super, ze dzieciaczki takie życzliwe

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę Ci Aniu,że się wzruszyłaś, mina Szymusia mówi sama za siebie :) Nie ma to jak szczęśliwe dziecko :) Nic więcej nie trzeba :) Piękne prezenty przygotowałaś na wymiankę :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Radość dziecka jest bezcenna! Wysłałyście sobie cudne prezenty. Aniu, a ten Twój gazetnik podbił moje serce. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymianka, tym wspanialsza, że ozdobiona radością dziecka. Ten gazetnik jest mega hiper super odjazdowy. Wiele widziałam w tym stylu prac, ale Twoja jest wyjątkowa. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha bezcenne uśmiechy u dzieci....
    A wymianka fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda nie z tej ziemi...najbardziej jednak liczy się serce włozżone w tę wymiankę:)
    Brawo Wy !!!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała wymianka Radość dziecka bezcenna

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to Ciocia rozpieściła Szymusia i bardzo dobrze, piękny prezent :) Wspaniałe cuda przygotowałaś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymiana! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szymek musiał być szczęśliwy z takiego prezentu.
    Jakbyś była wciąż chętna na moje pudełko decoupage to chętnie się z Tobą wymienię.Czekam na wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałości !!!

    a ten gazetnik przepiękny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała wymianka, a Wy jesteście niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten gazetnik jest tak cudowny,że tez taki cchę!

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała wymianeczka... obie przygotowałyście piękne prezenciorki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie jesteście niesamowite dziewczyny :) gazetownik przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh piękna rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)