poniedziałek, 18 lipca 2016

Pozostając w morskich klimatach

Witajcie Kochani,
ta pogoda mnie dobija. Czasem słońce czasem deszcz - he he he jak tytuł pewnego filmu indyjskiego :P

Na przekór pogodzie, zapraszam na morską biżu :)
Te kaboszony - mimo iż akrylowe - do złudzenia przypominają mi szkło wyciągnięte z morza, takie oszlifowane przez fale:









Zabrakło mi małych 15o zielonych koralików i powstała tylko jedna rozgwiazda, a z niej breloczek.



Szymek oczywiście zaciera ręce, bo jak to mówi "zielony to mój najulubiony kolol" :P Na razie jednak rozgwiazdka wisi sobie przy mojej torebce. Niedługo jednak będę musiała zrobić niebieską, bo wyobraźcie sobie, że Mójci, zakupił mi nową torebkę :) Noooooo... sama jestem w szoku jeszcze :P Ale to może przez to, że zawsze mi podrzuca a to portfel a to telefon do mojej torebki, a ja się śmieję, że targam jak ten Beduin juczny :P i że jak chce mi tak podrzucać to mi musi  nowe juki kupić bo te już zużyte są :P He he he no i kupił :P A swoją drogą mógłby sobie kupić jakieś nosidełko - nerkę czy coś - a nie mi ładuje a sam chodzi na pusto. No chyba, że ma jakieś spodenki z kieszeniami, to tam pcha.
A Wasi Mężczyźni jak sobie radzą w okresie letnim?
Podrzućcie mi jakiś pomysł :)


Dobra uciekam na busika z Szymkiem. Zaraz jedziemy do Znajomych, bo Szymek chce zaprosić Ich Dzieci na swoją imprezkę urodzinową :P

W tym roku robimy Mu urodzinki w Sali Zabaw Mrowisko w Lubinie :) A co! Same plusy :)
Szymek będzie szczęśliwy, bo będą Dzieci :) Nic nie będę musiała szykować ani sprzątać po :P he he he :) A poza tym nie wyobrażam sobie coby tyle Dzieci miało robić w jednym Szymkowym pokoju :P Jedyny minus to taki, że czas imprezki to tylko 2 godzinki. Ale potem mamy w planach albo park, albo lody, albo wesołe miasteczko, bo może będzie akurat :)

Dobra lecę, bo się spóźnimy :P

Miłego dnia Kochani :)
Buziaki :***

14 komentarzy:

  1. Biżutka ja zwykle piękna, rozgwiazda mnie zauroczyła na maxa :) Piękny breloczek :) Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne biżutki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwwwwwwwwwwww:)) Jestem oczarowana <3 pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne biżutki, ale breloczek góruje 😊 Szymon wie, co dobre😍, Mójci nosi wszystko w kieszeniach, albo w ogóle nie bierze ze sobą 😆, pochwalaj się tu zaraz jukami nowymi 😉 ze dwie fotki no chociaż jedną 😊, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja chętnie obejrzę nowe juki, u mnie podobnie, też dźwigam "podrzutki" 😊 (zapożyczyłam emotka od Anitki). Śliczne biżuty. Ja tam robić ich nie potrafię, podziwiam sobie ;) Takie 2-godzinne imprezki to akurat, dzieci poszaleją, coś zjedzą i wystarczy. W domu porządek i spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozgwiazda cudna :) ja też dźwigam... ;)
    A kiedy Szymek ma urodziny???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana 2 sierpnia będzie miał :*
      Próbuję zrobić piniate :P

      Usuń
    2. to zrób i się pochwal :)
      u nas tez będą urodzinki w sierpniu ;)

      Usuń
    3. A czyje i kiedy dokładnie?

      Usuń
  7. prześliczne! wspaniała prezentacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet, a rozgwiazda rewelacyjna !!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny komplecik:) Kaboszon naprawdę wygląda jak te kamyki z morza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten niebieski kolor pięknie się prezentuje w tym komplecie :) Rozgwiazda urocza :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)