sobota, 23 lipca 2016

Pan Michał prawdziwy Czarodziej spełniający marzenia

Witajcie Kochani,
gdzieś z rok temu znalazłam w odmętach g+ półkę na Hot Wheelsy w kształcie tira z naczepą. Razem ze mną oglądał ją Szymek, który zakochał się z miejsca i zamarzył o takiej albo chociaż podobnej.

W międzyczasie kolekcja Szymka rosła i rosła. Był Mikołaj, Święta Bożego Narodzenia, co 1,5 miesiąca wychodzi gazetka Hot Wheels Motomagazyn a w niej zawsze jest jedno autko, a to odwiedziny, a to Mójci kupował, a to blogowe Ciocie przysyłały i nazbierało się ich do dzisiaj już 185 sztuk. I weź to przechowuj w jakiś normalny sposób. Było już kilka pudełek, ale każde Szymek połamał bo na nie siadał albo stawał.

Co jakiś czas przeglądałam a to allegro.pl a to olx.pl i szukałam Kogoś kto by nam taką półkę zrobił. W styczniu pewnien Pan z firmy tnącej laserowo sklejkę obiecał mi zrobienie samych podziałek na autka. Ok, pomyśłałam, że ramę zrobimy sami. Niestety na obietnicach się skończyło.

I gdzieś dwa tygodnie temu przez zupełny przypadek trafiłam na pewne ogłoszenie na OLXie i taką półkę:


Już dawno porzuciałam marzenie o tamtej półce, więc ta spadła mi jak z nieba, a akurat zbliżają się urodzinki Szymka - 2 sierpnia - więc byłby to fajny prezent. Tylko takie małe ale się wkradło, bo na tą półkę nawet z przyczepą albo i dwiema nie wejdą wszystkie autka Szymusia :/
Napisałam wtedy do Pana Michała i wysłałam Mu zdjęcie tej wymarzonej przez Szymka półki. I wiecie co? I Pan Michał - cudowny Człowiek i wspaniały Stolarz - zgodził się nam taką półkę zrobić. Pomierzyłam z Szymkiem autka, zrobiliśmy z kartonu pojedyńczą półeczkę i wszystkie wyliczenia wysłaliśmy do Pana Michała.

A Pan Michał przy pomocy talentu i czarów jak prawdziwy Czarodziej wykonał dla nas to:



Patrzcie tylko na tą radość Szymka:


Szymek skakał prawie pod sufit, wręcz fruwał!
Zaczął wkładać autka i powoli zapełniał półeczki, a przy tym gadał, śmiał się, to skakał, to znowu leżał na podłodze i machał nogami :))))) Szaleństwo z radości:













I coooooo, koparka opada, nie?
Mi opadła jak zobaczyłam półeczkę, bo nie spodziewałam się, że będzie tak piękna, idealna i prezycyjnie wykonana :)
Oczywiście przy wierceniu nie obyło się bez nadprogramowych dziur - kto mieszka w bloku to wie .... zbrojenia :/

Kochani, jeśli macie jakieś marzenie półkowe, regałowe czy inne drewniane - Pan Michał jest idelnym Fachowcem, który może je spełnić. A dodatkowo Pan Michał jest niezwykle skromnym i przemiłym Człowiekiem :*

Panie Michale dziękuję za spełnienie marzenia naszego Szymusia :*

Oczywiście Pan Michał wykonał, a Rodzinka i My się zrzuciliśmy.
Dziękujemy:
Babci Marysi,
Dziadkowi Jankowi,
Babci Tereni,
Dziadkowi Józkowi,
Wujkowi Chrzestnemu Łukaszowi :*


Babeczki moje Kochane, proszę jeśli możecie to wrzućcie na paski boczne swoich blogów banerek z linkiem do OLXa Pana Michała - http://olx.pl/oferty/uzytkownik/Ly5H/, żeby jak nawięcej Osób dowiedziało się o tym fantastycznym Stolarzu :) Z góry dziękuję :*

Życzę Wam miłego dnia :*
My dzisiaj jedziemy na ognichooooo do Wujka Janka. Kochani, u Wujka to jest jedyna okazja w roku na smażenie kiełbaski na ognisku :* mniam :)
A Wy jakie macie plany na weekend?

Buziaki :**

17 komentarzy:

  1. suuuuper pulka rewelacja świetny pomysł Ja relaksowałam się za miastem i w lesie parę dni do piąteczku . Jak wróciłam to czekała na mnie przesyłka od ciebie Bardzo bardzo za wszytko dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna półeczka, a rodość Szymka bezcenna :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu widać że Szymcio zadowolony, a to najważniejsze:)
    tak sobie myślę, że za niedługo to trzeba będzie chyba dokupić przyczepkę :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna półeczka na fajne samochody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna półeczka, ale jeszcze piękniejszy uśmiech Szymka :) Nie ma to jak uśmiech dziecka :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu póła jest rewelacyjna :) a jaki Szymek szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. półka wymiata- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. No faktycznie kopara opadła mi z wrażenia. Półka rewelacyjna, sam pomysł znakomity a wykonanie mistrzowskie. Już sobie zapisałam linka do Pana Michała. Wrażenie robi tez ilość tych maleńkich samochodzików. Nie mogło byc inaczej. taka masa autek musiała miec spory transport. Brawo. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. O JA!!!! Ale cudeńko, wcale się nie dziwię Szymusiowi, że taki szczęśliwy, ja też pewnie skakałabym pod niebiosa :) Super pomysł a wykonanie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem tej pięknej półeczki. Wspaniały pomysł, który nie zajmuje miejsca a jest pięknym dodatkiem do dziecięcego pokoju. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się radości Szymonka! Półeczka wygląda rewelacyjnie. To z pewnością był dobry zakup. Teraz nie ma obaw, że autka się pogubią no i są pięknie wyeksponowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i niezwykła :) Oj, żeby mój Młody miał taką kilka lat temu, bo również szalał na punkcie Hot Wheelsów :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, nie dziwię się radości Szymusia, bo ta półka jest rewelacyjna po prostu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna. Może by zmieściła połowę autek mojego dziecka. Niestety nie ma już miejsca na ścianie :(((

    OdpowiedzUsuń
  15. wpadłam w osłupienie! taka półka to było moje marzenie w dzieciństwie, gdy zbierałam "resoraki" :D CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)