niedziela, 3 lipca 2016

Muszelka na piasku

Witajcie Kochani,
właśnie siedzę z Szymusiem i oglądam bajki. Od wczoraj Szymka boli gardełko, wieczorem dostał gorączki a od rana ma katarek. Teraz znowu ma goraczkę :/ ach jo ... na szczęście już gardło Go nie boli i mimo 38.4 stopni śmiga jak zdrowy. Ale jednak tulić się chcę częściej niż zazwyczaj i mniej je :( no i ten katar ...

Kilka dni wcześniej zaczęłam coś oplatać. Tak mnie samo naszło :P Ciągle bym coś dziergała, ciągle bym nad koralikami siedziała - no ale wiadomo nie da się ... muszę czekać do wieczorka albo w międzyczasie podkradać chwilę dla swojej pasji.
A tu Danusia Nasza, która prowadzi bloga Moje Cuda Cudeńka, na dwa miesiące lipiec i sierpień, wymyśliła dla Nas bardzo wdzięczne i smaczne kolorki lodowe: waniliowy, czekoladowy, malinowy, pistacjowy, śmietankowy i morelowy. Ale w pracy należy użyć ich minimum 3 :)


I tak popatrzyłam na moje coś i mi to podpasowało pod 3 smaki: waniliowy, śmietankowy i morelowy. A owe coś to muszelka, zakupiona kiedyś w komplecie w Sopocie chyba z 10 lat temu. Przez długi okres muszelki stanowiły dekorację a teraz są już schowane. Jednak jak minie Szymusiowi etap wszystkodotykania i zabierania, muszelki napewno powrócą na półeczkę :)



Zdjęć będzie dużo, bo nie mogłam się zdecydować :P
Oplotłam muszelkę i powiesiłam na łańcuszku z perłami i jedną rozgwiazdą, a jako kolczyki do kompletu zrobiłam rozgwiazdy i dodałam po perełce:


Piasek też bardzo dawno temu przywieźliśmy znad morza - i ten ciemny i ten jasny - a Mójci go tak fantazyjnie usypał w zakupionym specjalnie do tego celu wazonie:




Wielka rozgwiazda też była w zestawie. Ma nawet z tyłu wywierconą dziurę, coby ją można było powiesić na haczyku :) Ale tu posłużyła mi do zdjęć:



Naszyjnik ma dwie regulacje. Można go nosić na krótko, a wtedy dystansik z perełką na końcu fajnie dynda. Można też go nosić jako długi naszyjnik:


Połączenie tych kolorków przypomina mi piasek. A Wam?









I co powiecie o takim letnim komplecie?
A może ktoś ma na niego ochotę? Jest do wzięcia :*

A tu jeszcze banerek do Cyklicznych Kolorków Artystek Kolorystek na Lipiec/Sierpień:


Dziękuję za wszystkie komentarze :*****
Napiszcie jakie macie plany na wakacje? Jedziecie gdzieś? Gdzie? A może mi polecicie jakieś ciekawe miejsce?

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :*

Ups ... zapomniałabym o upodobaniach. Więc tak.... lody uwielbiam :P zwłaszcza czekoladowe ale też miętowe z czekoladą - moje najulubione :) odkryłam ostatnio takie pyszne Lody jak dawniej ... Braci Koral. Są przepyszne! W ubiorze coś tam też by się znalazło a i kolory jako farba tu i ówdzie się pojawia w moim otoczeniu :)

47 komentarzy:

  1. Ty to jesteś niesamowita:) Czy kiedyś Ci się pomysły kończą he he Komplecik jest Prześliczny!! i bardzo wakacyjny:) Faktycznie koraliki wokół muszelki wyglądają jak drobinki piasku, jakby leżała sobie na plaży:) Fajne macie morskie dekoracje:) Też mam gdzieś trochę piasku i chyba będę musiała z nim coś pokombinować z dekoracjami:) Oj nabrałam ochoty na wakacje:) Dobrze, że za 9 dni ruszamy nad morze właśnie, do Władysławowa:)Pod namiot jak zawsze:) Możecie przyjechać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity pomysł na wakacyjną biżuterię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudnie wakacyjnie się zrobiło 😊 zgrabnie muszelkę obszyłaś 😊 pozdrawiam, jak dobrze juz masz kolorki zaliczyłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik - wakacyjny, słoneczny, elementy składowe jak znalezione na piasku, wymoczone w morskiej wodzie a potem wysuszone gorącym slońcem. Z pewnością pięknie wyglądać będzie na opaleniźnie. Lody Koral też bardzo lubię szczególnie koktajlowe, chociaż już nie jem, bo nie wiadomo kiedy i jak narosło mi tu i ówdzie, więc sama rozumiesz ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplecik :) bardzo mi się podoba :) taki letni i ze wspomnieniami :) po prostu cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplecik ooo fajne ozdobiona TA MUSZELKA uwielbiam muszle mama nawet sporą kolekcje

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie Ci wyszedł ten komplecik, taki iście wakacyjny. Piasek, muszelki i koraliki, to jest strzał w dziesiątkę, wiedziałaś kiedy zacząć robótkę i wpasowała się tak w te nasze kolorowe lody. Masz zaliczoną zabawę, teraz hulaj dusza, spokojnie wypoczywasz na wakacjach.)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no podziwiam inwencję twórczą. Idealnie wpasowałaś się w kolorki . Komplecik wyszedł rewelacyjnie i będzie idealny do letnich kreacji. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu przepiękny komplecik się pojawił w naszej zabawie.Świetny pomysł na oplecenie muszli ,a rozgwiazdy to prawdziwe gwiazdeczki w tym zestawie.
    Fotek tyle,że będę musiała kombinować którą do kolażu podsumowującego.
    Pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Najbardziej podobają mi się kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały komplet Aniu :) Za każdym razem mnie pozytywnie zaskakujesz, aż miło Ciebie odwiedzać i nacieszyć oko tymi wspaniałościami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny komplet :) Super pomysł na zachowanie lata i wyeksponowanie wakacyjnych pamiątek :) Będzie Ci miło powspominać wakacje zimową porą :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, zrobiłaś bardzo piękny komplet. Jestem oczarowana , cudo !!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet! Życzę zdrowia dla synka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplecik ;) A pomysł na ubranko dla muszelki - genialny ;) Wygląda jakby się urodziła w tych koralikach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplet,świetny kolorystycznie i taki prawdziwie letni

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny komplet, super wakacyjny, naprawde przypomina ziarneka piasku :D:D:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity ten komplet! Ach, och i ech! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. A może byłabyś zainteresowana prywatną wymianką? Zapraszam http://kgosia.blogspot.com/

      Usuń
  20. rozgwiazdki są cudne!!
    życzę Małemu dużo zdrówka i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny komplecik, takie delikatny i wakacyjne :) Super

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny komplet wprost z morskich głębin.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. łał... wspaniały komplet, wręcz niesamowity !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny komplet:-) idealny na wakacje nad morzem:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej , aż słychać szum fal :) Ale chętnie bym brodziła brzegiem morza:
    Biżutki urocze

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo uroczy komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczny, morski komplecik. Super na lato! Szczególnie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudny wakacyjny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW !!! Ale cudna biżuteria :)
    Uwielbiam wszystko co kojarzy się z morzem :)
    A wykonanie - Pierwsza klasa !!!
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne, delikatne ozdoby. Aż chce się jechać nad morze...

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł i realizacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały komplet!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny wakacyjny klimat w Twojej biżuterii!!! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O wow, przepiękny komplet, w sam raz na wakacje, z takim kompletem wakacje nawet ma się w zimie. Super pomysł, piękne wykonanie, aż zazdroszczę takiego skarbu w domciu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna praca - zawsze chciałam oprawić muszlę - ma w sobie coś tajemniczego...

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny komplecik Ci wyszedł. Ślicznie wygląda muszelka z oplotem, a kolczyki-rozgwiasdy po prostu super. Prawdziwie wakacyjne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny komplecik-dla mnie koraliki to czarna magia-dlatego podziwiam tym bardziej;) Śliczne zdjęcia zrobiłaś;) Ja ostatnio też z muszelkami pracuję ale w innej technice ;) A na wakacje w tym roku niestety się nie wybieramy,także w wolnych chwilach z mężem i dwójeczką naszych pociech chodzimy po lesie-taki rejon ;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rozgwiazdy :) Będą wspomnieniem wakacji na długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny komplecik 😊 a ja właśnie z Gdyni gnam pendolino... Fajny pomysł na utrwalenie wakacyjnych wspomnień. Subtelnie i oryginalne - brawo 😤

    OdpowiedzUsuń
  40. ale to fajne ..wakacyjne ..pięknie będzie wyglądać na opalonej skórze

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne połączenie kolorków idealnie pasuje do twojego ślicznego kompleciku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. 10 lat muszelka musiała czekać żeby się tak idealnie dopasować do sytuacji :-) I jak tu wyrzucać cokolwiek? Nigdy nie wiadomo kiedy może się okazać idealne!

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj piękny ten komplecik Aniu i bardzo pomysłowy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak wakacyjnie... letnio... Pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)