niedziela, 10 lipca 2016

Krabik

Witajcie Kochani,
wkręciłam się w letnie, morskie klimaty, słoneczne kolorki, w kolory kolorowe w ogóle :) He he he :) no bo u mnie zazwyczaj tak ciemno. Lubię tworkować w ciemnych kolorkach ale lato w takich barwach nie przejdzie :P o nie!

Po muszelce (z posta o tu) zrobiłam jeszcze jedną, ale o niej następnym razem. No a potem mnie poniosło na maxa i zrobiłam .............................. kraba :P


Skorupkę ma z kuleczek, a reszta wyszyta jest koralikami Toho 11o. Nóżki to koraliki Toho w rozmiarze 8o nadziabane najpierw na szpilki a potem przyszyte.
Krabik miał pierwotnie jakby trzymać oplecione zielone rivoli, ale Mójci zapytany o zdanie, stwierdził, że to nie będzie pasowało. Hmmmm..... oplotłam więc kolor crystal, ale to rivoli było małe :/ na koniec krabik nie trzyma już nic - tylko łańcuszki z kamyczkami, które dostałam kiedyś od Agaty, która prowadzi bloga Wire Wrapping czyli zabawa drucikami. I tak jest chyba najlepiej.


Krabik bardzo żwawy i ciekawski wspinał się na różne przedmioty :)
A to wlazł na album, który dostałam od Ewy, która prowadzi bloga Biżuteryja:


A to wylegiwał się na tacy od Natalki, która prowadzi bloga Zaczarowany papier:



Wreszcie dał się złapać:



Ale nie na długo :) Zaraz zaczął zaczepiać Henia - naszego żółwika:


"Siema Heniu! Co ja pacze? Przystojniaczek" he he he :)
Heniu ma lustrzaną skorupę, przez co odbija promienie słoneczne tworząc piękne efekty na ścianach i suficie w pokoju:


W końcu zaczął wędrować po parkiecie:



I wdrapał się na rozgwiazdę:




No i masz! Na Szymka mi wlazł :) Ale Szymek zachwycony :) Jak tylko skończyłam krabika zaczął się koło nigo kręcić i zaczepiać:




Teraz tylko brakuje nam imienia dla krabika. Może macie jakiś pomysł?
Zapraszam do zgłaszania swoich propozycji do środy, 13 lipca. Potem Szymek wybierze najfajniejsze imię :) Oczywiście dla Osoby, która je wymyśli mamy małą niespodziankę :)

Krabika zgłaszam na Wyzwanie #9 Dary Morza na blogu D.I.Y. ... czyli zrób to sam ...



Zapraszam na mój INSTAGRAM.

Dziękuję bardzo za komentarze. Witam Nową Obserwatorkę :)
A teraz lecę pozaglądać do Was :*****

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

23 komentarze:

  1. Kochana krabik rewelacja. Ty chyba nigdy nie przestaniesz mnie zadziwiać i zaskakiwać i... tak trzymaj:) Szymek to mały przystojniak:) krab na parkiecie i na tacy wygląda jakby był na plaży:)hmm imię dla kraba, to może Pan Krab Czerwonoręki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a może po prostu "Rachu-Ciachu"czyli w skrócie "RC"

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Bardzo fajna opowieść o podróży kraba :) a Szymek częściej może służyć za modela :) krab Szczękościsk lub Gryzak wg Seba, a znając Izabelę to miałby na imię Kazio, Stefan, Ziutek, Stasio albo Henio... heheheh

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i...sympatyczny:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny krabik, moja Córcia zagląda przez ramię i woła, że też sobie takiego zrobi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. No i znowu jestem oczarowana i mile zaskoczona !! I jak tu nie zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko i życze dobrego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny :). Też sądzę, że bez rivioli lepiej. Przypomniałaś mi jak parę lat temu w Bułgarii krab uszczypnął mnie w stopę, bo nadepnęłam na niego. Nazwij go postrach stóp ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten Twój ,,krabik-magic";) Tak bym go nazwała, bo wszędzie wejdzie?!~Albo lepiej będzie do niego pasoała nazwa ,,krabik- szkrabik", bo przecież jest malutki, jak widać n koszulce Szymcia;) Super pomysł;) Gratuluję! Pozdrawiam Cię cieplutko, a Szymkowi przesyłam buziaka za sesję fotograficzną;) I na dodatek z krabikiem na koszulce;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ależ ty masz tempo, co i rusz pokazujesz coś nowego i pomysłowego . Nazwa dla kraba to Szczypcioszek. Piękna praca. Pozdrowienia dla Szymka .

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny krabik :) A do tego jaki wędrowniczek :) Skoro w domu jest już Henio to krab niech będzie Władzio :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jesteś fantastyczna :) Takie cudeńko wymyślić to trzeba dopiero mieć świetne pomysły :) Wielki podziw!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się poprostu zakochałam! Przeuroczy niezwykle fascynujący ten krabik.
    Bardzo dziękuję za zgłoszenie do wyzwania DIY. Życzę powodzenia. Pozdrawiam serdecznie.

    PS: a co do imienia to proponuję: OSKAR - bo powinien dostać Oskara za sam wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki ten krabik jest śliczny, niebanalnie wygląda jako wisiorek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przeuroczy i wspaniały. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  16. Krabik jest genialny!!
    choć Henio mu wcale nie ustępuje:)
    a imię? może Karol bo taki koral-owy jest :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały krabik - Łazik,bo wszędzie wejdzie. Taki z niego ciekawski stworek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja praca jest po prostu odlotowa! Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y. czyli zrób to sam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny krabik :) Dziękuję za zabawę z D.I.Y.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny krabik skradł moje serce dziękuję za udział w wyzwaniu DIY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)