niedziela, 31 lipca 2016

Dziękuję :*

Witajcie Kochani,
dzisiaj chciałabym Wam podziękować za wszystkie życzenia imieninowe :* za te które zostawiłyście pod poprzednim postem :*** te powiedziane na żywo bądź w rozmowie telefonicznej :* te wysłane smskiem * te wysłane mejlem :* te wysłane pocztą :* i za prezenty też dziękuję :*****

Dziękuję Uli, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko ... za piękną kartkę:


z której wyleciały motyle:


Motylek przywędrował do mnie także w towarzystwie kartki od Natalki, która prowadzi bloga Zaczarowany papier. Dziękuję Natalko :*


Dziękuję także Joli z Biebrzmilskiej Krainy za przepiękne prezenty dla mnie i Szymusia:




A z tego zestawu już niedługo powstanie biżu dla Joli według Jej wytycznych :)


Cuuuuudowne kwiaty:


No a łoś już przysiadł u Szymka w pokoju:


 A tutaj paczuszka od Dasandy, która prowadzi bloga Hobbistyczny świat rękodzieła Dasanda.
To była w sumie wymianka ale przyszła prawie na imieniny :* Tym bardziej, że paczuszka miała zawierać tylko skrzyneczkę a przyszło to:








Dziękuję Ci Kochana :* I tak się odwdzięczę dodatkowo :P

Ode mnie poleciało to:



A teraz pokażę Wam jeszcze co dostały ode mnie Dziewczyny, które zapisały się u mnie jakiś czas temu na Podaj dalej.

Dla Basi, która prowadzi bloga Świat według Basi wysłałam to:


A do Moniki, która prowadzi bloga Mikaglo - Origami modułowe o to:


Za współwymyślenie imienia dla Kraba, do Anity T, która prowadzi bloga Robótkowy zakamarek wysłałam takie o:


I z tego samego powodu dla Renatki, która prowadzi bloga to co lubię ... takie o:


I jeszcze jeden prezent - Pani na poczcie mało nie wyskoczyła z radości na taką ilość przesyłek :P
Dla Marzenki, która prowadzi bloga Moje co nie co... a która wczoraj miała urodzinki poleciał taki zestawik:



Zajrzyjcie do Wszystkich Babeczek :* Każda z Nich tworzy piękne rzeczy, Każda inne ale Wszystkie z pasją i sercem :*

Ktoś dotrwał do końca? No to już koniec :P Uffff... ale mi się tego nazbierało.

Następnym razem pokażę Wam co nieco z urodzinek Szymusia :)

Dziękuję za wszystkie Wasze słowa :* ciche odwiedzinki :* Witam Nową Obserwatorkę :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Ja dotrwałam z przyjemnością- Aniu u Ciebie zawsze cudne przesyłeczki1 wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Aniu same, pięknie prezenty otrzymałaś, i cudownymi nas obdarowałaś :) U mnie już wkrótce pojawią się wspaniałości od Ciebie :) Dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, wysyp ślicznych i od serca prezentów. I tych dla Ciebie, i tych od Ciebie.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, mnóstwo cudowności !!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kochana cudne prezenty dostałaś, a jeszcze piękniejsze wysłałaś- dziękuje jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że jesteś super babką i wszyscy o Tobie pamiętali :)
    Och żałuję, że to nie ja zapisałam się na zabawę u Ciebie....cudne rzeczy wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tobie też dziękuję za kartkę i życzenia :* dzisiaj przyszły :******

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)