wtorek, 19 lipca 2016

Balony, kolczyki, bransoletki i juki

Witajcie Kochani,
przybywam dzisiaj na Wasze życzenie ze zdjęciami moich nowych juków :P Wczoraj nas nie było i kurier zostawił paczkę u Sąsiadów spod 6 :) dziękuję za odebranie :* i oddanie P he he he :)
I dziękuję też mojej Kochanej Sąsiadce Asi, że poszła sprawdzić czy zamknęłam mieszkanie, bo za Chiny nie mogłam sobie przypomnieć. A to przez Szymka, bo tak się nie mógł doczekać, że mi uciekł spod drzwi. I tak szybko wszystko już robiłam, żeby Go dogonić, że zapomniałam pomyśleć :P

A tak sobie przypomniałam właśnie, że przecież dla Asi a raczej Jej dwóch Synków - Tymka i Miłosza - najulubionych Przyjaciół Szymka - jakiś czas temu robiłam balony i zapomniałam Wam pokazać:








Baloniki już od jakiegoś czasu wiszą w pokoju Tymka i Miłosza :)

Na Kolorki Danusiowe zrobiłam kiedyś żółtą bransoletkę i wreszcie doczekała się kolczyków do kompletu:




A to znacie :) Moje ulubione siateczki ala caprice :)
Tutaj w kolorach fioletowych - taki melanż - a do tego oplecione tymi samymi koralikami rivoli jako kolczyki:





Siateczka niebieska:



I komplet w pięknym kolorze Metallic Nebula :) Bransoletka:


I kolczyki z łańcuszkami:




Jak Wam się podobją kolczyki w takim stylu?

He he he :) wiem, że czekacie na zdjęcia torebki :P a pokażę Wam nawet dwie, bo dwie dostałam :)))) Noooo czujecie?

Ta taka eleganska :P że nie wiem gdzie ją będę nosiła :)




A ta taka bardziej sportowa, na codzień :) mój styl:





Która podoba się Wam bardziej?

Kochane moje Babeczki niedługo pokażę Wam coś taaaaaakiego, że koparka opada :)
A tym czasem - borem lasem - dziękuję za wszystkie komentarze i wizyty :) Witam dwie nowe Obserwatorki :* i lecę na pocztę także niektóre z Was mogą się spodziewać przesyłek :)

Miłego dnia :*
Buziaki

18 komentarzy:

  1. Zazdroszcze tym, które czekają na przesyłki od Ciebie.
    Zakochałam się w niebieskiej bransoletce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdziu jakie juki zarombiaszcze, nie powiem napięcie budujesz, macham po ekranie szybciej, szybciej dzie te juki dzie😆 nie ujmując nic bizutkom oczywiście 😆 bo świetne są - szczególnie ten ostatni Nebulaznczy granat jak dla mnie. Juk nr1 duży bardzo (tak jak lubię najbardziej😊) chyba Twójci na wielbłąda Cię planuje przerobić cy'cuś
    Juk nr 2 Zarąbiaszczy na rower 🚲 ja bym go tak upchała, że Twójci by już tam nic nie zmieścił nawet jakby popieścił😆
    Teraz czekam na taaaaaaaaakiego - bo nie znam 😄
    A somsiadof masz fajowych, grunt, że oddali.Ja myślałam, że tylko ja nie pamiętam o drzwiach, o obiedzie na gazie .... to bardzo męczące jest, ale od dzisiaj mi lżej ( nie jestem chora psychicznie😊 no może trochę 😎)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana dziękuję za paczkę,jak się ogarnę wstawię post 😊

      Usuń
  3. Jeju jaki piękny ten balon, no w życiu bym nie pomyślała, że takie cudeńko może powstać. O koralikach nie wspominam, ponieważ już kiedyś napisałam same komplementy :) Co do torebek, ja wybrałabym typ listonoszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, te baloniki pierwsza klasa, a biżutka jak zwykle przecudna i tak pięknie wykonana. Ciekawa jestem tej niespodzianki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu- wszystkie wyroby są zachwycające! Ale mnie powalił tez komplecik blue- cudowny!!!!! Co do torebek- uwiebiam monnari i większość mam z tej firmy ;-D. ta druga bardziej w moim stylu;-D Buziaki i czekam na to, co kopara opada......

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te kompleciki :) Balony - świetna dekoracja do dziecięcego pokoju

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty kobieto chyba nie śpisz :) kiedy Ty to wszystko robisz...
    Ja zdecydowanie wybrałabym torebkę nr 1 do pracy i od święta :)
    Czekam, na opadnięcie kopary... a raczej trudne to nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace pokazałaś. W rivoli można się zapatrzeć i zapomnieć o bożym świecie. Uwielbiam je. A torbę tę drugą to bym ukradła. Jutro lecę do Monnari :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kopara to już opadła... jak sroczka się gapię na wszystkie świecidełka. A balony - noż ty super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniuś piękności tworzysz :) Co kolejna rzecz na Twoim blogu to wspanialsza :) Balony super kolorowe, takie mi się podobają :) A bizutka... wow! brak słów by opisać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super. Torebki świetne i pewnie obie bym nosiła na zmianę ;-) bardzo podobają mi się żółte kolczyki takie małe słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałości wychodzą z pod Twoich łapek. Podiwiam za cierpliwośc nizania tych koralików. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne torebki :) Większą noś, gdy załatwiasz coś w urzędzie i wychodzisz w miasto :) Mniejszą na rower, spacer czy plac zabaw :) Biżutki piękne, najbardziej podoba mi się żółty i fioletowy komplecik :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ pięknoty zrobiłaś! i mówię nie tylko o biżuterii, ale i baloniki prezentują się wspaniale!!! Świetna ozdoba...Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze mieć taką sąsiadkę :) Baloniki rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu baloniki świetne i bardzo mi sie podobają, do pokoju dziecięcego idealne :)
    Biżutki również cudne i mistrzowsko wykonane, mogłam się sama o tym przekonać.
    Jeszcze raz dziękuje za prezent i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Balony <3 Z biżuterii najbardziej spodobał mi się komplet w kolorze metallic nebula - klasycznie i z pazurem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)