niedziela, 31 lipca 2016

Dziękuję :*

Witajcie Kochani,
dzisiaj chciałabym Wam podziękować za wszystkie życzenia imieninowe :* za te które zostawiłyście pod poprzednim postem :*** te powiedziane na żywo bądź w rozmowie telefonicznej :* te wysłane smskiem * te wysłane mejlem :* te wysłane pocztą :* i za prezenty też dziękuję :*****

Dziękuję Uli, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko ... za piękną kartkę:


z której wyleciały motyle:


Motylek przywędrował do mnie także w towarzystwie kartki od Natalki, która prowadzi bloga Zaczarowany papier. Dziękuję Natalko :*


Dziękuję także Joli z Biebrzmilskiej Krainy za przepiękne prezenty dla mnie i Szymusia:




A z tego zestawu już niedługo powstanie biżu dla Joli według Jej wytycznych :)


Cuuuuudowne kwiaty:


No a łoś już przysiadł u Szymka w pokoju:


 A tutaj paczuszka od Dasandy, która prowadzi bloga Hobbistyczny świat rękodzieła Dasanda.
To była w sumie wymianka ale przyszła prawie na imieniny :* Tym bardziej, że paczuszka miała zawierać tylko skrzyneczkę a przyszło to:








Dziękuję Ci Kochana :* I tak się odwdzięczę dodatkowo :P

Ode mnie poleciało to:



A teraz pokażę Wam jeszcze co dostały ode mnie Dziewczyny, które zapisały się u mnie jakiś czas temu na Podaj dalej.

Dla Basi, która prowadzi bloga Świat według Basi wysłałam to:


A do Moniki, która prowadzi bloga Mikaglo - Origami modułowe o to:


Za współwymyślenie imienia dla Kraba, do Anity T, która prowadzi bloga Robótkowy zakamarek wysłałam takie o:


I z tego samego powodu dla Renatki, która prowadzi bloga to co lubię ... takie o:


I jeszcze jeden prezent - Pani na poczcie mało nie wyskoczyła z radości na taką ilość przesyłek :P
Dla Marzenki, która prowadzi bloga Moje co nie co... a która wczoraj miała urodzinki poleciał taki zestawik:



Zajrzyjcie do Wszystkich Babeczek :* Każda z Nich tworzy piękne rzeczy, Każda inne ale Wszystkie z pasją i sercem :*

Ktoś dotrwał do końca? No to już koniec :P Uffff... ale mi się tego nazbierało.

Następnym razem pokażę Wam co nieco z urodzinek Szymusia :)

Dziękuję za wszystkie Wasze słowa :* ciche odwiedzinki :* Witam Nową Obserwatorkę :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

wtorek, 26 lipca 2016

Zielony post

Witajcie Kochani,
dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem - tym z półeczką :) Półka to hicior! Wszystkim się podoba a sam Szymek chodzi i co chwilę powtarza: "fajna jest ta moja półka, co nie?" I wreeeeszcie autka są uporządkowane :P a i sam Szymuś wyciąga po kilka Hot Wheelsów tylko do zabawy, a potem wkłada je na miejsca, bo "przecież półka nie może być dziurawa". Także zalety półki powiększyły się jeszcze o aspekt edukacyjny i dbanie o porządek - wreszcie! Bo już naprawdę można było zwariować od wszechobecnych resoraków.

U Was też jest taki skwar? Muszę iść powiesić pranie na tej patelni :/ buuuu...

Jakiś czas temu jak się zakoralikowałam i zarivoliowałam na maxa, powstało trochę biżutów chyba we wszystkich kolorach tęczy :P trochę już pokazywałam :)
Dzisiaj będą dwa piękne komplety na zielono - szkoda że trawa przed moim blokiem, na placu zabaw nie jest chociaż w połowie tak zielona :P

Zapraszam na zdjęcia:












Coś mój aparat znowu mnie wkurza! By go! Warunki są, słońce pięknie świeci, widzę jak rivoli się mieni a na zdjęciu? - bubel! Noszzzzz.... chyba z 500 zdjęć zrobiłam, aż mi się karta 8 Gb skończyła, a zdjęć do opublikowania jak na lekarstwo.


Anny  moje imienniczki Kochane :* życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego naszego święta :) Duuuużoooo miłości, szczęścia i radości.
I pamiętajcie dzisiaj obowiązkowo trzeba się zrelaxowwać i zjeść ciacho :)

To lecę pranie wieszać :P bo mi tu jakieś chmurska się pokazały :/

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*


sobota, 23 lipca 2016

Pan Michał prawdziwy Czarodziej spełniający marzenia

Witajcie Kochani,
gdzieś z rok temu znalazłam w odmętach g+ półkę na Hot Wheelsy w kształcie tira z naczepą. Razem ze mną oglądał ją Szymek, który zakochał się z miejsca i zamarzył o takiej albo chociaż podobnej.

W międzyczasie kolekcja Szymka rosła i rosła. Był Mikołaj, Święta Bożego Narodzenia, co 1,5 miesiąca wychodzi gazetka Hot Wheels Motomagazyn a w niej zawsze jest jedno autko, a to odwiedziny, a to Mójci kupował, a to blogowe Ciocie przysyłały i nazbierało się ich do dzisiaj już 185 sztuk. I weź to przechowuj w jakiś normalny sposób. Było już kilka pudełek, ale każde Szymek połamał bo na nie siadał albo stawał.

Co jakiś czas przeglądałam a to allegro.pl a to olx.pl i szukałam Kogoś kto by nam taką półkę zrobił. W styczniu pewnien Pan z firmy tnącej laserowo sklejkę obiecał mi zrobienie samych podziałek na autka. Ok, pomyśłałam, że ramę zrobimy sami. Niestety na obietnicach się skończyło.

I gdzieś dwa tygodnie temu przez zupełny przypadek trafiłam na pewne ogłoszenie na OLXie i taką półkę:


Już dawno porzuciałam marzenie o tamtej półce, więc ta spadła mi jak z nieba, a akurat zbliżają się urodzinki Szymka - 2 sierpnia - więc byłby to fajny prezent. Tylko takie małe ale się wkradło, bo na tą półkę nawet z przyczepą albo i dwiema nie wejdą wszystkie autka Szymusia :/
Napisałam wtedy do Pana Michała i wysłałam Mu zdjęcie tej wymarzonej przez Szymka półki. I wiecie co? I Pan Michał - cudowny Człowiek i wspaniały Stolarz - zgodził się nam taką półkę zrobić. Pomierzyłam z Szymkiem autka, zrobiliśmy z kartonu pojedyńczą półeczkę i wszystkie wyliczenia wysłaliśmy do Pana Michała.

A Pan Michał przy pomocy talentu i czarów jak prawdziwy Czarodziej wykonał dla nas to:



Patrzcie tylko na tą radość Szymka:


Szymek skakał prawie pod sufit, wręcz fruwał!
Zaczął wkładać autka i powoli zapełniał półeczki, a przy tym gadał, śmiał się, to skakał, to znowu leżał na podłodze i machał nogami :))))) Szaleństwo z radości:













I coooooo, koparka opada, nie?
Mi opadła jak zobaczyłam półeczkę, bo nie spodziewałam się, że będzie tak piękna, idealna i prezycyjnie wykonana :)
Oczywiście przy wierceniu nie obyło się bez nadprogramowych dziur - kto mieszka w bloku to wie .... zbrojenia :/

Kochani, jeśli macie jakieś marzenie półkowe, regałowe czy inne drewniane - Pan Michał jest idelnym Fachowcem, który może je spełnić. A dodatkowo Pan Michał jest niezwykle skromnym i przemiłym Człowiekiem :*

Panie Michale dziękuję za spełnienie marzenia naszego Szymusia :*

Oczywiście Pan Michał wykonał, a Rodzinka i My się zrzuciliśmy.
Dziękujemy:
Babci Marysi,
Dziadkowi Jankowi,
Babci Tereni,
Dziadkowi Józkowi,
Wujkowi Chrzestnemu Łukaszowi :*


Babeczki moje Kochane, proszę jeśli możecie to wrzućcie na paski boczne swoich blogów banerek z linkiem do OLXa Pana Michała - http://olx.pl/oferty/uzytkownik/Ly5H/, żeby jak nawięcej Osób dowiedziało się o tym fantastycznym Stolarzu :) Z góry dziękuję :*

Życzę Wam miłego dnia :*
My dzisiaj jedziemy na ognichooooo do Wujka Janka. Kochani, u Wujka to jest jedyna okazja w roku na smażenie kiełbaski na ognisku :* mniam :)
A Wy jakie macie plany na weekend?

Buziaki :**