wtorek, 7 czerwca 2016

Złoto - złote w złocie

Witajcie Kochani,
ależ u nas cieplutko :) U Was też?? Szymek by cały dzień siedział na dworze.
Ale i burze przychodzą nie wiadomo kiedy i skąd, gwałtowne, z piorunami.
W niedzielę mieliśmy festyn z okazji Dnia Dziecka - "imprezkę" jak to Szymuś mówił - dmuchana zjeżdżalnia, zamek, kuleczki, trampolina, gokarty, kule na wodzie, bańki, zajęcia plastyczne a nawet konie :) he he he :) Byście Go widziały - normalnie szał! Oczywiście obskoczył wszystkie atrakcje :)))) tylko przejażdżka na koniu Go nie interesowała wcale. A skwar był tak, że szok! My mieliśmy już dość po godzinie, ale Szymek nieeeee, czysta energia :) chociaż czerwony i spocony ... he he he :) skąd On bierze energię? Padł chyba przed 20 :P a rano jak tylko wstał, pyta: "Mamo, dzisiaj też będzie imprezka?" he he he :) Oj ten Szymuś :)

Dzisiaj z rana popełniłam złoty komplet:


Bransoletkę siatkę wyplotłam z koralików Toho Round 11o Permanent Finish-Galvanized Aluminium. Tym razem końcówki, ogniwka, karabińczyk i łańcuszek oraz zawieszka także są złote:



Do zrobienia kolczyków trójkącików oprócz koralików Toho Round 11o Permanent Finish-Galvanized Aluminium, użyłam dla kontrastu także Toho Round 11o Silver-Lined Lt Topaz. Kolczyki robiłam z pamięci (zamiast zerknąć do kursu na stronę pasart.pl) i wyszły mi z lekka płaskie :P Więc coby nadać im kształtu włożyłam do środka szklany koralik:


Jak Wam się podoba takie połączenie dwóch złotych kolorów?







Rzadko używam złotych elementów, miałam użyć srebrnych końcówek, ale tu mi jakoś nie pasowały. A Wy jak myślicie?

Ten komplet ma już nową Właścicielkę :)
Ale jeśli Którejś z Was się spodobał, z chęcią go dla Was wykonam Kobitki w takich lub innych kolorach :)

Następnym razem pokażę Wam coś niebieskiego :)

Dziękuję, że zaglądacie :) Witam nową Obserwatorkę :****

Miłego dnia :)
Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. To ja pierwsza :) Śliczny komplecik Aniu :) Ja uwielbiam ten odcień złota - nie złota, bo to przecież aluminium :) Fajnie się zgrał z topazem :) Ja do aluminium używam zawsze srebrnych końcówek, bo te złote są dla mnie za bardzo żółte :) Ale to moje małe zboczenie ;) Reasumując, nowa posiadaczka kompleciku na pewno będzie zadowolona:) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ale ty to masz niesamowite pomysły, chylę czoła dla twoich wszechstronnych zdolności, a biżu - mega cudowna :) Bardzo mi się podoba w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. T Ci Szymcio imprezowicz rośnie ;), a komplecik cudny, bardzo mi się podoba:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieci mają niespożytkowaną energię...dopóki nie pójdą do szkoły...wtedy jak reą odjął kończy się poranne wstawanie ;-)

    fajny blask ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, biżuteria bardzo piękna ! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Złote? Oba? Hmmm... dla mnie aluminium to srebrny :DDD. Taki ciepły, ale srebrny. Mniejsza o kolor, ale komplecik bardzo udany. A bransoletka to chyba wzór na bazę do caprice. Ale super pomysł. Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he to ja chyba ślepa jestem :P bo mi to wygląda na złoty :) taki bardzo lekki ale jednak złoty mimo nazwy.
      Masz rację, siatka to baza do carice :) Buziaki :*

      Usuń
  8. Super wyszło. Komet w sam raz do letniej opalezizny :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik jest rewelacyjny i bogaty.Cudowny !!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik jest rewelacyjny i bogaty.Cudowny !!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu - kochana prace cudne. Dopracowane, wypieszczone.
    A ja czekam na odpowiedz na maila...czas nas zaczyna gonić hi hi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bransoletka :) Pozwolisz, że skorzystam z twojego wzoru i spróbuję zrobić bransoletkę ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)