środa, 29 czerwca 2016

Komplety, kompleciki i kolczyki

Witajcie Kochani,
jak tam u Was pogoda? Bo u mnie za oknem zbierają się czarne chmury ... brrrr..... chyba będzie burza.

Od poniedziałku Mójci ma drugie zmiany, zaczyna pracę ok 14 a wraca o 23. A ja z Szymusiem spędzamy popołudnia na podwórku :) Szymek jest szczęśliwy - biega, ryje w piachu, skacze, huśta się i bawi się z Dziećmi. A ja ..... mało nie przyrosłam już do ławki :P he he he :) Czasem biorę sobie szydełko i koraliki ale wierzcie mi, że ławki na naszym podwórku są straaaaasznie niewygodne :/

Dzisiaj kupiłam Szymusiowi nowe buciki, takie ala sandałki ale z zakrytym przodem i wywietrznikami po bokach :) Tak Mu się spodobały, że wracał w nich do domu ze sklepu :P

Dzisiaj mam dla Was kilka kompletów :) Zauważyłam, że jak robię coś z biżu np. kolczyki, to dorabiam zaraz do nich bransoletkę. Nie wiem czemu, ale lubię robić komplety.

Pierwszy komplet jest w kolorze mlecznego grejpfruta :P he he he :P serio taki kolor mają te koraliki Toho, ale jak dla mnie to bardziej brzoskwinka jest. Nawet rivoli trafiło mi się w takim kolorze:






A tu już moje ulubione ostatnio kolczyki trójkąciki i bransoletka w kolorach czerwieni i złota. Wzór na bransoletkę znalazłam na stronie biserok.org. U mnie jest to 8k ale jakby było więcej to wyglądało by o wiele lepiej, więcej spękań by było widać.





I trochę czerni :P oj lubię ja ciemne kolorki i najlepiej mi się je robi :P
Najpierw czarne trójkąty i bransoletka:


A tutaj kolczyki romby, wykonane z Matubo SuperDuo oczywiście w kolorze czarnym :P A do tego bransoletka a przy niej jako zawieszka mały romb:





Wszystkie komplety są oczywiście do wzięcia :)

A teraz to co już poszło w świat.
Komplet ze szklanych perłowych koralików dla przemiłej Pani Agnieszki - a nawet dwa :P -  w kolorach pastelowego różu i grafitu:




Stare korale po Babci innej Pani Agnieszki przerobiłam na bardziej nowoczesną wersję :) Zrobiłam naszyjnik zapinany z przodu, kolczyki oraz dynks do telefonu - coby żaden koralik się nie zmarnował:


A tutaj już kolczyki biało-miętowe dla Natalki, która prowadzi bloga Zaczarowany Papier:



I na koniec już, pochwalę się co dostałam od Marzenki, która prowadzi bloga Sutaszowe Cuda ... i nie tylko ....  za odgadnięcie - wespół z Basią (która prowadzi bloga Kororowe Koraliki) - nazw minerałów jakie Marzenka zakupiła na giełdzie.
Marzenka obdarowała nas takimi oto przepięknymi, kolorowymi, idealnymi na lato kolczykami:


Zdjęcie zamieszczam za zgodą Marzenki :* a pochodzi z tego oto posta.
Prawda, że cudowne?
Przydało by mi się jeszcze coś kolorowego do kompletu :P Może nudząc się na ławce, zrobię sobie bransoletkę?

Dziękuję, że zaglądacie, komentujecie i dajecie mi twórczego kopa :)
Witam też nową Obserwatorkę :)

Zaglądajcie na mój INSTAGRAM :)

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :************

16 komentarzy:

  1. Kobiety kiedy Ty masz czas to wszystko tworzyć... co tu do Ciebie zaglądam to szczękę zbieram, no jak tak można narażać moje zdrowie? no pytam, jak? A tak na poważnie to bardzo fajnych biżutek natworzyłaś i piękne kolczyki odstałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło i przytulnie, oczy zadowolone !! Uwielbiam tu wracać :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne komplety, ten pomarańczowy cudny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho, ho, ho:) Ile dobra. Kocham rivoli i wybieram kolczyki. Podejrzewam Aniu, że nigdzie ławki nie są wygodne. Noś poduszkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie też ten pierwszy bombastyczny , ale kolczyki dla Natalii mmmmmiodzio- chociaż ja nie kolczykowa, kolczyki dla Ciebie już u Marzeny podziwiałam więc gratuluje nagrody ( i wiedzy)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kompleciki :) Mnie podoba się brzoskwinka :) Koraliki TOHO Silver - Lined Milky są cudne :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje biżuty- przepiękne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria, zarówno, ta zrobiona przez Ciebie jak i ta, którą dostałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieci są pełne energii o każdej porze roku, dnia i nocy...
    gorzej jak zaczną chodzić do szkoły ;-D

    a na te niewygodne ławki zabieraj ze sobą podusię ;-P

    no i pewnie , że cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, stworzyłaś znowu same cuda ! Mnie podobają się bardzo czarne kompleciki. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana znów zaprezentowałaś same cudne cudowności:) bardzo Ci dziękuję za kolczyki, są śliczne (a na żywo jeszcze ładniejsze). teraz muszę się zmobilizować i dokończyć do nich bransoletkę i coś na szyję. Najbardziej z tych Twoich prac tutaj, poza oczywiście moimi kolczykami, to podoba się grejpfrut i czarny komplecie z rombem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAA oj zapomniałam Aniu gratuluję wygranej u Marzenki:) Cudne kolczyki dostałaś:) Ciekawa jestem co tez do nich wykombinujesz;)

      Usuń
  12. Aniu nie przestajesz mnie zaskakiwać, co komplet to piękniejszy, a te czarne egzemplarze CUDO! Gratulacje z powodu wygranej, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne wytworki a pierwszego kompletu kolor fantastyczny... kocham takie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie tylko podobna nazwa bloga nas łączy, jak widzę:). Pozdrawiam i dziękuję za "reklamę" na pasku bocznym:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace, zakochałam się w pierwszym komplecie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)