sobota, 25 czerwca 2016

Karteczki w kropeczki ło ho ho ho :)

Witajcie Kochani,
jakiś czas temu wzięłam udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy. Przy ogłaszaniu wyników w komentarzu można było podać propozycje na tematy wyzwań. Jako paletę barw na wyzwanie kolorystyczne zaproponowałam kropki - wiecie jak je uwielbiam :) Iiiiiiii wyobraźcie sobie, że moja propozycja tak się spodobała, że zostałam poproszona o gościnny występ jako Gościnna Projektantka :)))))

Tak się ucieszyłam, że nawet nie spojrzałam, że wyzwanie w kropeczki będzie dopiero w czerwcu i to pod koniec :P pół nocy siedziałam i wyczarowałam dla Was aż 3 inspiracje :P Szalona ja!

Zapraszam Was na wyzwanie w Art-Piaskownicy Kolory: W kropki, które trwa od 25.06. do 24.07


Pierwsza kartka powstała poprzez przeplatanie wstążeczek w kropki, które uwielbiam i namiętnie gromadzę :) Napis tu - jaki i prawie wszędzie - robię farbą/konturówką czarną do witraży :) Plus kilka kolorowych cyrkonii.




Drugą karteczkę zrobiłam z Kubusiem Puchatkiem i motylkami :) Kubuś Puchatek, motylki i kropeczki - połączenie idealne :) Do tego kilka pasków z dziurkacza brzegowego i oczywiście napis farbą do witraży :)




Trzecia karteczka powstała z papierków Vintage. Do tego napis ze stempla do .... ciastek :) Tak, tak ... :) pomalowany farbą akrylową w kolorze miedzi. Tą farbą podmalowałam też końce pasków, brzegi kartki i dodałam kilka akrylowych kropli w pięknym niebieskim kolorze.
Karteczka jest mało kropiasta ale mi osobiście bardzo się podoba.




Kochani serdecznie zapraszam Was jeszcze raz na wyzwanie Kolory - W kropki:


Mam nadzieję, że zachęcę Was do udziału w wyzwaniu małą nagrodą, jaką dla Was przygotowałam:


Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

PS. Jestem świeżo po 2 dniowym X Festiwalu Rękodzieła w Lubinie. Jak było? Tego się dowiecie w następnym poście ale w ramach kropiastego tworkowania, powstało jeszcze kilka stojaków na biżu - w tym jeden na kolorowe kolczyki, które dodawałam gratis do bransoletek na gumeczce :)



Bransoletek zostało mi jeszcze bardzo dużo. Jak macie na jakąś ochotę to piszcie.

Aaaaaaa..... skleroza ze mnie .... Dziękuję Elżbiecie A., która prowadzi bloga W kąciku przy maszynie elau66wr za współpracę przy tworzeniu wyzwaniowego posta dla Art-Piaskownicy :* Ela pięknie wszystko do kupy zebrała i jeszcze na angielski przetłumaczyła :*
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Anulka, piękne kropeczki :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana, jak znajdę więcej czasu wrócę tu !!! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego weekendu <3!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, gratuluję występu! Karteczki genialne, pierwsza bardzo pomysłowa. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanych wakacji ☀ 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropeczki świetnie wyszły. Przeplatanka wspaniała, ale mnie Kubuś zauroczył. Jak zwykle zreszta od dziesiatek lat. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubusiowa karteczka naprawdę cudna. Fajne te kropki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka z Kubusiem pierwsza klasa. Pomysł na stempelek od ciasteczek rewelacyjny :) Gratuluję występu Art-Piaskownicy. Wspaniałe nagrody przyszykowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu Piękne karteczki . Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze, gratuluję Gościnnej Projektantce :) Inspiracje karteczkowe w kropki są cudne :) Po drugie, śliczne bransoletki i kolczyki :) Barrrdzo kolorowe :) Po trzecie, przesyłam buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu no iście szalona dziewczyna z Ciebie :) Piękne karteczki, wyglądają cudownie :) A te kropeczki, wow! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anuś proszę bardzo. Pomysł na kropeczki Twój! Nagroda od Ciebie. Post tłumaczyła Anetta. A ja .... tylko skleciłam kilka zdań. Miło się z Tobą współpracowało, lecz moja przygoda z Art-Piaskownicą właśnie się skończyła.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)