czwartek, 16 czerwca 2016

Blue Biżu

Witajcie Kochani,
ale dzisiaj jestem zakręcona jak słoik :P Zmęczona jestem strasznie Kobitki .... wróciłam do koralików i nadrabiam dni posuchy. Ha ha ha jak to dzisiaj stwierdziłam - wyrobiłam 500% normy w ostatnich dniach, a raczej nocach. Ach jo.... Natalka zasugerowała cobym się wyspała dzisiaj, no ale dzisiaj meczyk :)))) Będziecie oglądać? Bo ja tak :) Flaga wisi :) Nastawienie absolutnie pozytywne 2-1 oczywiście dla NAS :)))))))

Ostatnio obiecałam Wam coś niebieskiego i jest, a raczej są bo dwa komplety Wam przedstawię.
Pierwszy komplet to rivoli jako kolczyki i rivoli jako bransoletka:








Pochłonęły mnie rivoli :) Już ich tyle obszyłam, że chyba z zamkniętymi oczami już mogę to robić :)

Drugi komplet to sznur szydełkowo-koralikowy potrójnie niebieski a do tego w tych samych kolorach kolczyjki trójkąty:






Który komplet podoba Wam się bardziej?

Oba komplety są oczywiście do wzięcia :*

Zapraszam Was również na Biżutkowy Kiermasz do Natalii z bloga Zaczarowany Papier, gdzie możecie zakupić piękną biżuterię robioną przez Natalkę :*


Dziękuję za komentarze i odwiedziny :* Trzymajcie dzisiaj kciuki za wygraną Reprezentacji Polski w meczu z Niemcami :*

Życzę miłego dnia Kochani :*
Buziaki :))))

13 komentarzy:

  1. hmmm, jak by Ci tu powiedzieć, tego no , obie bransoletki mi się podobają :) ja nie koniecznie kolczykowa jestem {TBP}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak jeszcze Ci powiem , że nie koniecznie meczowa, to mnnie nie pobijesz??? :*

      Usuń
  2. Aniu, obydwa komplety są wspaniałe, urzekł mnie ten drugi. Trzymam kciuki za naszych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria, jednak gdybym miała wybierać to bardziej podoba mi się pierwszy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostawiam dużą dawke pozytywnej energii oraz uśmiech !!! Cudowne prace , cudowny blog , uwielbiam tu zaglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja meczowa jestem i ciesze sie z osuagnietego wyniku choc cięzko było. Zauroczył mnie pierwszy komlecik. Niebieskości uwielbiam okrutnie. Podziwiam prace bo nijak nie kumam jak to sie tworzy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. I weź tu zdecyduj, który zestaw ładniejszy... Przecież oba są prześlicznej urody:) ja wczoraj Naszym kibicowałam oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie podobają się oba kompleciki :D Super, i wykonanie i kolorki :) Oby tak dalej :) Jeśli mogę coś zasugerować, to do szydełkowej bransoletki dołączyłabym jakieś dyndadełko ;) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Aniu widzę że tak samo wytypowałyśmy wynik meczu:) Remis też nie jest zły. A kompleciki obłędne , ale ten pierwszy jest obłędny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne komplety Aniu, masz cierpliwość do tych koralików i ogromną wyobraźnie do tworzenia takich wspaniałości :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam talent.Cudowne są kompleciki w slicznym kolorze.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam talent.Cudowne są kompleciki w slicznym kolorze.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne komplety, nie wiem który bardziej mi się podoba, oba mają swój urok. W dodatku w moich kolorach... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)