wtorek, 17 maja 2016

Przyprodukcja

Witajcie Kochani,
bardzo Wam dziękuję za życzenia :******

Na początku roku dostałam zamówienie na wędkarza od Pani Ewy. Szczerze Wam powiem, że zgodziłam się z pewnymi obawami. Kiedyś już lepiłam wędkarza - mojego Tatę - ale to była niespodzianka i jakby mi nie wyszło to by po prostu go nie było a zamówienie to jednak stres. Lepiłam go 3 dni - najpierw szkielecik dwa razy (dwa dni), bo mi nie wyszło za pierwszym razem. Potem całą resztę na raz - chyba z 10 godzin. Ależ mnie potem plecy bolały ale byłam bardzo zadowolona z efektu - zwłaszcza z kurtki :) No a potem przyszedł moment pomalowania twarzy i oczywiście spieprzyłam sprawę! Zdolności malarskich nie mam wcale - no chyba, że do malowania ścian czy tworków - ale to się tutaj nie liczyło. Agrrrrrr...... Pan Bartek (bo tak mam na imię owy wędkarz) miał mieć lekki zarost a wygląda jakby miał brodę, zresztą zrobiłam najpierw czarne włosy i zarost a Pan Bartek ma je w kolorze brązowym. Załamka! Ale przemalowałam. Pani Ewa zaakceptowała efekt końcowy i taadddaaammm - poznajcie Pana Bartka:








Pani Ewo dziękuję za zamówienie :*

A przy okazji robienia wędkarza, powstało kilka - no dobra trochę więcej - kompletów róż i serc. Taka mała przyprodukcja :)
A że jest to 400 post, to pomyślałam sobie, że obdaruję 4 Osóbki - po jednej na każdą setkę :)
Więc jeśli macie ochotę na taki komplet - nie - na dwa komplety, to piszcie w komentarzu, które się Wam podobają kolory i kształty :) Czas do piątku 20 maja do godziny 12.00
Bez banerków, bez rozgłosu, kto zajrzy i przeczyta - ten ma szansę :)







Muszę Wam jeszcze pokazać konwalie, które dostałam od Rodziców na urodzinki - pachną cudownie:



Wczoraj czekałam na mnie jeszcze niespodzianka - kartka od Dorci, która prowadzi bloga Dorota ma kota:


Dziękuję Kochana :*****

Dziękuję Wam, że zaglądacie :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :***

15 komentarzy:

  1. To się zapisze na czerwone i zielone, choć pierwszy ma pecha ;), rybak - wędkarz zawodowy, powiem Ci ho ho nawet pdbierak ma, buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wędkarza z niecierpliwością, bo go zaraz na żywo zobaczę:) Jak już wiesz wg mnie wyszedł Ci Bartek super:) Jak dla mnie miłośniczki zielonego chyba muszę "zdradzić" ten kolor dla błękitnych róż:) Są EXTRA!! Konwalie to bezapelacyjnie najpiękniejsze kwiatki, uwielbiam je:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny ten Pan Bartek;) Nawet połów mu si udał, bo rybki wystają z wiaderka;)Super! Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu masz nie lada zdolności do lepienia ;) Wędkarz super.
    Może byś nam zrobiła breloczki z naszymi podobiznami??? Co ty na to???
    A ja zapiszę się na zieleń... Piękna wiosna u nas i tak zoelono wszędzie więc innej opcji nie ma ;) A swoją drogą piękne są serca a zwłaszcza róże...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolnioszko ja mam chętkę na cudne różyczki. Tylko nie wiem, czy wybrać te w moim ulubionym kolorze, czyli niebieskim, czy czerwone.
    Pozdrawiam!
    Pan Bartek bez brody i z siwymi włosami wyglądałby jak mój tatusiek, też wędkarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu mistrzostwo po prostu pan Bartek niezwykle przystojny :) Każdy detal dopracowałaś niezwykle starannie. Cudne te kompleciki ja bym najchętniej podkradła te niebieskie :) pozdrawiam cię cieplutko z niezwykle chłodnej jak na tę porę roku Biebrzmilskiej krainy

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wędkarz pierwsza klasa :)
    A ja nie wiem czy dobrze zrozumiałam... że niby dwa ;) gdyby mi się udało to chciałabym dla siebie brązowe róże, a Izabela wybrała czerwone róże ( w obydwóch przypadkach komplet z kolczykami wiszącymi)... zachłanność sięgnęła zenitu ;););)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolne masz te swoje rączki. Piękności ulepiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowskie. Pan Bartek ekstra,ciekawe co powie jak zobaczy może Natalia napiszę?Różyczki piękne zwłaszcza czerwone

    OdpowiedzUsuń
  10. Fach w ręku :D Szkoda, że mój tata nie jest wędkarzem bo też bym mu podobiznę zamówiła :) Rybki w wiaderku mnie urzekły :D
    A mi się najbardziej podobają czarne kolczyki róże - do moich czarnych włosów jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały wędkarz z prawdziwego zdarzenia, widać że profesjonalista w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wędkarz :) Zdolna niesłychanie z Ciebie Kobietka :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Wędkarz genialny ! Jesteś mistrzynią modeliny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny ten wędkarz!!! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)