piątek, 6 maja 2016

Podaj dalej razy dwa

Witajcie Kochani,
jak Wam minął weekendzik majowy? Grill zaliczony? U nas tak :) Pierwszy grill w sezonie uważam za udany :) oczywiście pogoda mogła być z lekka lepsza ale nie było tak źle! Za to na ten weekend zapowiadają się upały :) AAaaaa Dzień Autek był mega udany, a Szymuś zachwycony :) Dostał Chase's z Psiego Patrolu od Dziadków :)

Już dawno temu zapisałam się na Podaj dalej Przydasie u Lidzi z bloga Misiowy zakątek. I jakiś czas temu wreszcie one do mnie dotarły :)))))) Powiem Wam, że to świetna forma wymianki, bo dostajemy różniste przydasie - konkretnie 10 woreczków. Wybieramy sobie co chcemy ale w zamian musimy oddać tyle samo do puli. Dodatkowo dostajemy mały prezencik, własnoręcznie wykonaną kartkę i słodycze, ale my również musimy odesłać dalej prezencik, kartkę i słodkości. Jak tylko otworzyłam paczuszkę, Szymuś złapał dziurkacze, bo tak Mu się spodobały i do dzisiaj namiętnie dziurkuje :P

Oto co dostałam od Mlenki:



Kartka jest genialna!


Dwie piękne bransoletki:


Wzięłam 4 woreczki i tyle samo odesłałam, a że byłam ostatnia w naszej grupie i odsyłałam paczuszkę do samej Organizatorki - Lidzi - to musiałam się postarać podwójnie :)






Jeśli chcecie zobaczyć całą wymiankę, co Kto Komu wysyłał to zajrzyjcie do tego posta.

Lidka przygotowała też dla każdej z Nas małą niespodziankę - breloczek i świeczniczek:


Dziękuję za suuuuuper wymiankę Lidziu :* Mam nadzieję, że jeszcze nam jakąś zorganizujesz :*
Kochani, koniecznie zajrzyjcie na bloga Misiowy Zakątek :* i zobaczcie jakie wspaniałości tworzy Lidzia :*

A całkiem niedawno załapałam się na Podaj dalej na blogu Lexie's Art. I chociaż całkiem niedawno było już u mnie podaj dalej, z którego dopiero co się wywiązałam - to jak zobaczyłam, że zostało jeszcze jedno miejsce u Oli to nie mogłam się powstrzymać :)))
I dwa dni temu otrzymałam te cudeńka:





Motyle i niezapominajki :* Dziękuję Kochana :*
Ola jest Mistrzynią kaboszonowej biżuterii :) Zresztą sami zobaczcie na Jej blogu jakie piękności tworzy - Lexie's Art.

Zgodnie z zasadami zapraszam dwie Osóbki, które wyrażą chęć otrzymania ode mnie prezentu, do udziału w Podaj Dalej u mnie :)

Ale uwaga! Zapisując się zgadzacie się na zorganizowanie Podaj dalej u siebie i na obdarowanie kolejnych dwóch Osób.

Dziękuję za komentarze ;* i za odwiedzinki:*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Aniu wspaniałe prezenty i super zabawa, to ja się zapisuję, z chęcią obdaruje innych miłymi upominkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty to ja jako druga zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa :)), szkoda że się spóźniłam. Dobrze, że Chłopaki ubawieni po autkach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawa, a jak widzę z dołączonych fotek wyjątkowo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto !! Zachłanna jesteś :):)Aż dwie wymianki ...każda rewelacyjna , a ta biżuteria powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa, nie dziwię Ci się, że zapisałaś się na następną :) Gratuluję pięknych, ręcznie robionych prezentów :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna zabawa tylko ja się nigdy nie zapisuję bo się tyle naczytałam o nieuczciwości ..tym bardziej cieszę się , że Wam się wszystko udało ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to nie można się bać i trzeba zaufać drugiej Osobie :) My tu w blogosferze jesteśy jak jedna wielka Rodzinka :)
      Zdarzają się oczywiście jakieś nieuczciwe jednostki, ale to naprawdę sporadycznie.

      Usuń
  8. Świetna zabawa,prezenty przecudne dostałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)