piątek, 13 maja 2016

Mam 18 lat + 13 lat doświadczenia

Witajcie Kochani,
dzisiaj będę się chwaliła :)
Tak się zdarzyło, że akurat dzisiaj mam urodziny 18 oczywiście, jak co roku :P

Mójci Kochany Mąż z samego rana wyszedł niby do sklepu :P a naprawdę po to:


Moje Kochane blogowe Babeczki też o mnie nie zapomniały. Wszystkim Wam bardzo serdecznie dziękuję :******

Pierwsza kartka przyleciała aż z Irlandii od Marzenki, która prowadzi bloga Moje co nie co...



Marzenko, melduję posłusznie, że skrzydełka postawione :)


Na następny dzień dostałam paczuszkę - od mojej Kochanej Joli :**** która prowadzi wspaniałego bloga Biebrzmilska kraina. Jola obdarowała mnie pięknymi prezentami:





A tyle co 2 dni wcześniej pobiłam swoją wielką donicę, a tu proszę mam teraz piękną, nową filiżankę. Jolu skąd wiedziałaś?


Jola zawsze przysyła też coś dla Szymusia :) Patrzcie tylko jak się czai:



W ten sam dzień dostałam też list od Uli, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko ... Otwieram kopertę a tu taki psikus:


Dobrze, że to było wczoraj i do 13 maja w sumie niewiele zostało :P I tak minutę po północy dorwałam się do koperty a tam znalazłam:




Fartuszek na flaszeczkę jest rewelacyjny!


A dzisiaj w skrzynce znalazłam jeszcze jedną kartkę od mojej Kochanej Natalii :* która prowadzi bloga Zaczarowany papier. Jak zobaczyłam tą kartkę na blogu Natalii, od razu bardzo mi się spodobała :) A teraz stoi na mebelkach i cieszy moje oczy :)


Dziękuję Wam Babeczki :*
Zajrzyjcie do Dziewczyn na ich blogi, zobaczcie jakie piękności tworzą, pełne pasji i serduszka :)

Dziękuję też Wszystkim za życzenia smskowe, mejlowe no i telefoniczne :* Dziękuję też za życzenia na Instagramie :*
Miło jest być tak dopieszczonym chociaż raz w roku :)


Dziękuję też, że zaglądacie, komentujecie, dajecie mi kopa twórczego :*
Wiecie, że to jest już mój 399 post? Łał! Nie sądziłam, że tak się "zasiedzę" w blogosferze, a to już 3,5 roku. I nie poprzestaję na tym. Także nie myślcie, że się mnie pozbędziecie.
Trochę mnie jest teraz mniej. Oj brak mi czasu na wszystko. Ciepełko się zrobiło, to wiadomo, że Szymuś ciągnie na dwór. Do tego troszkę zamówień mi się trafiło :)))) trochę porobiłam biżutów, ale czekam na końcówki, kończę drugą część wymianki dla Ulci :* No i wiadomo dodatkowo pranie, sprzątanie, obiadki ... A czas leci .... jak sobie przypomnę, że trzeba by było jakieś zdjęcia trzasnąć, to już się ciemno robi... Ach jo..

Życzę Wam miłego dnia Kochani :*
Buziaki :)

10 komentarzy:

  1. Jeszcze raz Aniu wszystkiego najlepszego i 100 lat :* Śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję Kochana :*

      Usuń
  2. Aniu piękne karteczki :) Dużo motyli do Ciebie w tym szczególnym dniu przyleciało i piękne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu zdrówka Ci życzę, bo wtedy będzie wszystko pozostałe:**** cudowności dostałaś, tulaski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat w zdrowiu i szczęściu :)
    Ale z męża gagatek ...niby do sklepu poszedł :)
    Fajnie ,że dziewczyny pamiętały i każda od serca coś wysłała, to miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego Aniu :) to popatrz jednak jestem od Ciebie starsza, bo ja w tym roku kolejny raz będę obchodzić 21. urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania! Przegapiłam.. przepraszam:( Troszkę spóźnione ale najszczersze życzenia! Wszystkiego co najlepsze! Buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione ale szczere Wszystkiego najlepszego :), spełnienia marzeń i dużo twórczych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał jaki piękny młody wiek :) dalszych najpiękniejszych "osiemnastek"

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, małżonek spisał się na medal;)Blogowe koleżanki również;)Wobec tego, przyjmij i ode mnie spóźnione, ale szczere życzenia: Wszystkiego najlepszego, samych pogodnych i radosnych dni ,,osiemnastko";)Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę pomyślności w dalszym blogowaniu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)