piątek, 29 kwietnia 2016

Motyla noga i Dzień Autek

Witajcie Kochani,
dziękuję za wszystkie piękne komentarze pod poprzednim postem z kompletem motylim :***** Jesteście Kochani :***** i wiecie jak mnie zmotywować. Czytając Wasze słowa aż mi się serce radowało :))))) Dziękuję raz jeszcze :* W planach jest już kolejny motyl, tylko czasu brak. Kto ma jakiś czasozatrzymywacz?

Kiedyś kupiłam w kadoro.pl trzy kaboszony z motylem i jedną metalową bazę do wklejania. Od razu jak tylko przyszło zamówienie wkleiłam jeden kaboszon w tą bazę i powiesiłam na łańcuszku. To było jakieś 2 miesiące temu albo i 3. Teraz jak patrzę na niego to mi się wydaje, że grafika jest jakaś rozmyta, w porównaniu z kolczykami. A wklejałam kaboszon klejem Magic.


Teraz przyszła kolej na pozostałe dwa. Zrobiłam z nich kolczyki. Przykleiłam je na filc i obszyłam koralikami Toho w dwóch rozmiarach:


Tak się prezentuje cały komplet -  widać tu że kaboszon z wisiorka jest jakby zamglony:



Hmmmmm.... może użyłam nieodpowiedniego kleju?

W zeszłym tygodniu upolowałam licznik u Marzenki, która prowadzi bloga Sutaszowe Cuda ... i nie tylko. Nagrodą były przepiękne kolczyki w kolorze emerald, o których więcej poczytacie tutaj.
Kolczyki są już u mnie a ich kolor jest obłędny :))))))




Tylko teraz muszę sobie dorobić coś do kompletu :)

Kochani, zajrzyjcie koniecznie na bloga Marzenki Sutaszowe Cuda ... i nie tylko. Ja osobiście uwielbiam biżuterię jaką tworzy Marzenka :* 

AAaaaaaaaa wiecie, że jutro jest Dzień Autek? He he he :) 

Na początku kwietnia Szymuś się mnie pytał, kiedy jest dzień autek. Szukałam w necie. Nie znalazłam nic takiego. Jak Mu powiedziałam to się zmartwił i stwierdził patrząc na kalendarz, że Dzień Autek będzie 30. Ok. Myślałam, że zapomni. Taaaaaa.... Dzieci nigdy nie zapominają :P 
Wczoraj będąc w sklepie, kupiłam Mu malowankę wodną z autkami. Nie znalazłam za to żadnych ciasteczek ani słodkości w tym kształcie :/ Cóż było robić? Dzisiaj upiekliśmy sobie ciastka sami - w kształcie autek oczywiście :) Kruche ciacho zagniecione zostało przez Mojegoci :) a foremki zrobiliśmy z puszek po pepsi :) 

Przed chwilą ostatnia blaszka wyjechała z piekarnika:


I jak? Jak z profesjonalnej cukierni, co nie? 

Oczywiście czym byłby Dzień Autek bez dekoracji:



Zrobiliśmy też sernik na zimno i zaplanowaliśmy atrakcje - pieczątki z ziemniaków, malowanie, klejenie, ciastolinkowanie itp. Teraz tylko czekamy na Gości :) Kto chętny?

A może macie jakieś ciekawe i kreatywne pomysły dla Nas? Wszystkie mile widziane :) 

Dziękuję za odwiedziny :*
Życzę Wam miłego i słonecznego jutrzejszego Dnia Autek :) 
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Aniu, ja jestem laikiem w biżu ale tu https://www.youtube.com/watch?v=ESkK_FhXE-I
    Oglądam dużo filmów Qrkoko a w tym akurat dokładnie mówi co i jak, ona używa klejów UHU.
    Zrób wyścigi w kartonowych autach własnoręcznie zrobionych :)), a kolczyki dostałaś świetne, normalnie, legalnie zazdraszczam :DDD, buziole pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie mojego filmu :) Faktycznie częściej używam kleju UHU :) jeżeli jednak chcesz pozostać przy magicu to musisz dawać bardzo cienką warstwę, którą równo rozprowadzisz (ja pomagam sobie np. pędzelkiem)

      Usuń
  2. Ileż tu pasji i pomysłów :) Autka śliczne a biżuteria... jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komplecik z motylkami :))) Fajnie się bawiliście w Dzień Autek :) Cieszę się, że kolczyki Ci się podobają :) Buziaki dla Ciebie i Szymusia :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Autka fantastyczne (dzieci rzeczywiście mają pamięć jak słonie). Nie znam kleju Magic, bo używam głównie kleju biżuteryjnego firmy Rayher Schmuck-Kleber i jak na razie się na nim nie zawiodłam. Biżutki wyglądają bardzo ładnie. Wygranej zazdroszczę. Miłego weekendu życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że "zamotyliłaś " się na całego !!Ale cuda tworzysz , a prezentu to zazdroszczę, ja też chcę :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękne kolejne motyle 💚
    I wspaniałego Dnia Autek 💛💛💛 A u nas 30 kwietnia świętujemy imieninki naszej Andrei 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna porcja cudeniek, jesteś bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne różności. Motylek rzeczywiście trochę zamglony, ale nadal fajnie wygląda. Autkowa dekoracja jest super pogodna!:) Gratuluję wygranej i przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)