środa, 13 kwietnia 2016

Krwisty post

Witajcie Kochani,
kiedy byłam mała, nieraz jeździłam z Tatą do Krwiodawstwa, gdzie Tato oddawał krew. Robił to regularnie przez kilkanaście lat. Ma nawet legitymację Honorowego Dawcy Krwi. Pamiętam jak jednego razu dostałam kropelkę krwi na igiełce - taką jakby broszkę. Piękna była :) Innym razem dostałam proporczyk z hasłem: "Dar krwi darem życia". Ciekawe czy to jeszcze mam? Muszę poszukać :P No i ta czekolada :) Chyba głównie dla niej jeździłam z Tatą :P

I tak mnie ostatnio na wspomnienia naszło, ależ ten czas leci. Wam też?
A jak powspominałam to wpadłam na pomysł :) chociaż ten pomysł to już za mną chodził od jakiegoś czasu. Nawet ostatnio kupiłam czerwoną modelinę. W empiku byłam. Patrzę leży FIMO. A koloooooorów mnóstwo. Dotknęłam. Mięciutka, świeża chyba :)))) No i co było robić. Musiałam wziąć chociaż jedną - choć cena była zabójcza! :P

I tak od poniedziałku hurtem powstało kilka breloczków :)

Tu komplet dla Kuzynki i jej Dzieci:


Identyczne z kwiatuszkiem dla Mamy i Córci:


A Szymusia breloczek wisi już przy jego ulubionym plecaczku z Psim Patrolem:




Moja grupa krwi to 0 Rh + a Wasza? Breloczek już wisi przy torebce:





Przygotowałam też breloczki dla Mamy, Taty i Brata - ten poniżej:


I Mojegoci przy kluczach od autka:



A tu przed sobie wisiały i czekały na wpisanie grupy krwi:


Przy okazji powstały dwa komplety różane:




I tak mi z tej hurtowej produkcji został jeden bezpański breloczek. O taki:


I tak sobie pomyślałam, że podaruję go pierwszej osobie, która zgadnie, czym/jak zrobiłam kropelki krwi - chodzi bardziej o nadanie kształtu, bo wiadomo krople krwi są z modeliny, upieczone w piekarniku. Kto wie? Zgadujcie w komentarzach i piszcie mi jaką Wy macie grupę krwi :* Ciekawa jestem czy zgadniecie?
Dorzucę jeszcze jeden komplecik różany i jakąś niespodziankę :*

Dziękuję za komentarze :* Cieszę się, że różowo-szary komplet przypadł Wam do gustu :)

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :*

58 komentarzy:

  1. Może jakąś foremką do ciastek lub lodu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może wzór np. z kolorowanki jakiejś wzięłaś i wycinałaś z tym szbalonem

      Usuń
  2. Mnie to się kojarzy lepienie pięknymi paluszkami :)
    Są tak zdolne, że nie potrzebują szablonu, wzoru czy czego tam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za piękny komplement :)
      Ale jak wiadomo w ręcznym lepieniu każda kropla wyszła by inna :P Czyli to nie to.

      Usuń
    2. Zaktualizowałam post w sprawie firaneczki ;) Dodałam wymiary ;)

      Usuń
    3. Zaktualizowałam post w sprawie firaneczki ;) Dodałam wymiary ;)

      Usuń
  3. A ja z mężem A RH+ :) dzieci nie wiadomo ;)
    Kropelka wygląda, jak płatek róży, który zapomniałaś przykleić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie płatek róży :*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. A może wykrawałaś to lekko spłaszczoną z jednej strony nakrętką plastikową, np po jakimś napoju?
    Zgadnąć pewnie nie zgadnę, ale za to jaką kreatywnością się tu wykazuję he he;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :P
      Kombinuj kombinuj :)

      Usuń
    2. Może dziurkacz w takim kształcie

      Usuń
    3. Kochana nie mam takiego dziurkacza :* Widzę, że się nastawiłas coby zgadnąć :) Próbuj dalej :*

      Usuń
    4. Kochana bo mnie zainteresowałaś, a znając Ciebie to na pewno wymyśliłaś coś na co zwykły ziemianin by nie wpadł:P
      I mnie teraz to trochę męczy, że wykorzystałaś coś na co wpaść nie mogę;) Pewnie wiesz jak to jest;)

      Usuń
    5. A może wzorowałaś się na tych rączkach w nożyczkach?

      Usuń
  5. ja nie mam pojęcia czym to wycięłaś, ale bardziej zastanawiam się jak zrobiłaś napisy - też z modeliny? a w ogóle to sam pomysł zrobienia takich breloczków jest super :) u mnie w domu każdy ma inną grupę krwi -tylko minusy nas łączą - cały zestaw nam się trafił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napis jest zrobiony tą farbą do witraży, którą wykorzystuje do wszystkiego niemal.

      Usuń
  6. Super pomysł na takie breloczki :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na breloczki. Niestety, nic mi nie przychodzi do głowy, czym mogłaś wyciąć te krople...I bardzo żałuję, bo różyczki mnie zachwyciły. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biebrzmilska Kraina14 kwietnia 2016 19:10

    Może łyżeczka lub otwieracz ? Piękne kolczyki i bardzo trudna zagadka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to nie wiem kombinowałam jakiś czas i nic nie wymyśliłam , może coś z zabawek Szymka jakaś zabawka załączona do ciastoliny lub może coś ze skrzynki z narzędziami od męża pożyczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic od Szymka.
      Można powiedzieć że od Męża ale nic z narzędzi :P Zgaduj dalej :*

      Usuń
    2. dobra ostatnia próba no to może jakaś część od roweru ,a jak nie to może zapalniczka :) Poddaje sie niech inni zgadują , a może taka sprzączka od sznura :)

      Usuń
    3. Nic z tych rzeczy które wymieniłas.
      Nie poddawaj się Jolu :*

      Usuń
    4. to moze jakis element bizuteri bo jak sie przyjrzałam to to w sumie takie niewielkie jest

      Usuń
  10. To może jakiś element opakowania kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. To może ta dziura w puszce, z której się pije?

      Usuń
    2. Kochana masz bardzo bujną wyobraźnię ale to przecież kształtem nie przypomina kropli.

      Usuń
    3. To może element od zamka błyskawicznego do kurtki czy jakiegoś innego elementu męża garderoby?

      Usuń
    4. Miałaś zostać przy puszce :P

      Usuń
    5. Ale puszka więcej elementów nie ma:( chyba, że z puszki szablon wyjcięłaś

      Usuń
  12. Albo liść od jakiegoś kwiatka, który od Męża dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu nie dręcz dłużej naszych duszyczek :) Ja myślę od dwóch dni i nic nie jestem w stanie wymyślić :) Ujawnij tajemnicę wykonania kropelek i przyznaj nagrodę Natalii za ilość pomysłów :) A moja grupa krwi to AB+ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Natalia o tak dostanie nagrodę właśnie za ilość pomysłów :P

      Usuń
  14. Właśnie zerknęłam na organizer z koralikami. Ja mam zatyczki do probówek z koralikami w kształcie kropli, a Ty zaczęłaś koralikować i może masz takie same ?

    OdpowiedzUsuń
  15. No dobra.
    Natalio nagroda i tak jest już Twoja :*
    A kropelki wycielam robiąc z puszki po piwie foremke w kształcie kropli właśnie :) wyciełam pasek z puszki o uformowalam go na kształt kropli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAA Ale super, bardzo CI dziękuję:*
      Czyli w ostatnim pomyśle prawie zgadłam, że wycięte:)

      Usuń
  16. nareszcie padła odpowiedź , spać nie mogłam przez tą tajemnicę haha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowy prezent z personalizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł, nie wpadłabym na to :), gratuluję Natalii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Można zamówić taki brelok z grupą krwi AB rh+?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można :) Zapraszam do kontaktu mejlowego :) ania.smoron@gmail.com

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)