piątek, 22 kwietnia 2016

Buraczane tworki

Witajcie Kochani,
Danusia, która prowadzi bloga Moje Cuda Cudeńka na ten miesiąc wymyśliła nam niezły kolorek :P Buraczkowy :*


I myślałam i kombinowałam.... ajajajajajaj ależ się namyślałam ;P I wpadłam na pomysł pewien. I zadowolona z siebie wykonałam kartkę:


I pewnie byście nie uwierzyli jak ją zrobiłam, ale zrobiłam zdjęcia mojej buraczanej twórczości:









No ale teraz nie wiem czy Danusia mi ją uzna.

Na wszelki wypadek zrobiłam jeszcze buraczany świecznik:



I dwie broszki (z kwiatków od Natalii, która prowadzi bloga Zaczarowany papier):



Kiedyś miałam jedną bluzkę w tym kolorze ale nieszczególnie często ją nosiłam :P
Za to same buraczki uwielbiam - takie ugotowane, starte, z cebulką :) mniam! Barszcz czerwony uwielbiam :) Nawet Szymuś lubi buraczki, bo wie że z nich jest siła :)

Kochani dziękuję za uczestnictwo w zgadywance :) Za komentarze :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

27 komentarzy:

  1. Kochana Ty to jesteś bardzo pomysłowa:) Nikt w tej zabawie tak buraczka nie wykorzystał, super pomysł;) Kartka jest śliczna:) Cieszę się, że i kwiatki ode mnie wykorzystałaś do broszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anka, ty masz dzikie pomysły!
    Kartka z najprawdziwszych buraków! :-O

    Popłakałam się ze śmiechu i zachwytu jednocześnie :-D
    To się nazywa kreatywność

    Danusiu, musisz uznać
    plisssssssss :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie świetne prace, wykorzystałaś kolor buraczany jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i oryginalne pomysły na buraczaną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania widzę że nawet z buraka wyciśniesz co się da. Bardzo kreatywnie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Buraczana karteczka! Znakomity pomysł i znakomity efekt. A kwiaty wyglądają bajecznie.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci Aniu miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno uzna - toż to najprawdziwszy buraczany kolor :). Bardzo fajna karteczka - trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej buraczkowej kartki nie wyobrażam sobie. Cudo

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojechała po całości buraczany kolorek z buraczków -Rewelacja! Kartka w buraczkach super oryginalny pomysł. Pozdrawiam serdecznie , nie ma jak naturalne barwniki;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły na wykorzystanie buraczkowego kolorku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Buraczków pod dostatkiem:) Farbowane buraczkami kwiatki są super:) A świecznik niesamowity:) Fantastyczne te liscie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne buraczane prace, baaardzo podoba mi się ta karteczka :D Piękności ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie zabarwiłaś karteczkę-idealny pomysł :)wyszła pięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace, bardzo pomysłowe:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu pomysł z tymi burakami jest kapitalny.Przez moment jak zobaczyłam pracę to mówię sobie różowykolorek,ale jak objaśniłaś w czym to maczane to kochana zadanie nie dość że zaliczone na szósteczkę za kreatywność to i szósteczkę za wykonanie.ŚLicznie wyszły te kwiatuszki .
    Pozostałe prace również są świetne ,bo świecznik jest piękny a broszki bardzo ładne.
    I co mam teraz porwać do kolażu ?
    No chyba wszystkie 3 prace podkradnę jeśli pozwolisz.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, że z Buraka takie cuda potrafisz wyczarować. Szacun wielki :)
    Podoba mi się twój świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i pomysłowe prace, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace piękne, ale pomysł na wykonanie buraczanej kartki - rewelacyjny!!! Tanim kosztem mozna wyprodukować sobie ciekawe papierki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Byraki jako materiał malarski! Miałaś super pomysł, a i efekt wyszedł genialny, różyczki po ufarbowaniu są cudne. Pozostałe prace również piękne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł, a karteczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyjątkowy pomysł na barwienie papieru na kwiaty. Spodobał mi się. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Ale pomysłowe podejście do tematu! Różyczki pięknie się zafarbowały. Świetny patent.

    OdpowiedzUsuń
  23. Doskonały pomysł na buraczkowy kolorek. Kreatywność w każdym calu. Kolorek byłby intensywniejszy gdybyś go utrwaliła octem i w takim soczku buraczanym zrobiła kąpiel tym kwiatuszkom papierowym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetny pomysł nawet bym nie pomyślała że tak to zrobione :) świecznik skradł moje serduch :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne wykonanie buraczkowych pomysłów. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Padłam z wrażenia!Przepiękne prace,te kwiatuszki cudowne absolutnie ♥ a świecznik....cudeńko ♥
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)