niedziela, 20 marca 2016

Zajączek od Cioci Joli

Witajcie Kochane,
Szymuś ma z Wami dobrze :) Prawie przy każdej wymiance obdarowujecie Go jakimś prezencikiem moje Kochane Babeczki. Tym razem paczuszka, którą przyniósł listonosz była zaadresowana tylko do Szymusia. No a że odebrał ją Mójci - bo ja w wyrku byłam zakryta piernatami po sam nos -  to nie poznał od razu od Kogo przyszła. Ja poznałam od razu naszą Ciocię Jolę, która prowadzi bloga Biebrzmilska Kraina.

Zobaczcie jakie cudeńka dostaliśmy - wbrew pozorom znalazło się i coś dla mnie:






Jola zakupiła te piękne mydełka w Lawendowej Manufakturze - pachną obłędnie:


Patrzcie na to:








Jola zrobiła takie cudne jedzonko do kolekcji Szymusia - do schrupania. Bawiliśmy się do końca dnia w kawiarenkę :) I jaja na święta już też są :P

Jolu - najbardziej rozpieszczająca Ciociu :) - dziękujemy za prezenciki od zajączka :)
Kochane zajrzyjcie na bloga Joli, do Biebrzmilskiej Krainy i zobaczcie wszystkie te cudeńka jakie Jola tworzy wkładając w nie swoje serce :*

Już niedługo Wielkanoc. A Jola na swoim blogu prowadzi wielkanocny kiermasz. Zapraszam do zakupu pięknych ozdób. To już ostatni moment:


Dziękuję za komentarze i życzenia zdrowia :* Już mi lepiej :) Syrop z cebuli czyni cuda :) Ale mleka z czosnkiem i miodem nie polecam po tuńczyku :P he he he :))))))

Zapraszam na INSTAGRAM.

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Wszystko piękne, ale zestaw jedzeniowy z filcu najlepszy :) a myślałam o pizzy następnym razem w czerwcu... kurczę i znowu muszę myśleć ;) hahhaha... jajka sadzone... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty Szymuś otrzymał :) Taka Ciocia to skarb :) Aniu zapomniałam podać Ci przepis na, jak to nazywa mój Teść, paliwo rakietowe :) Do blendera wrzucasz 2 średnie i wyszorowany porządnie cytryny ze skórą, 2 główki obranego czosnku, 2 szklanki wody. Blendujesz, przecedzasz przez sitko lub wyciskasz przez gazę i pijesz 5 razy dziennie po kieliszku ;) Jeśli okaże się za mocne możesz popić wodą. Przepis sprawdzony na żywych organizmach ;) Dużo zdrówka Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoooooo matko! Ja nie wiem czy bym przeżyła po wypiciu takiej mixtury &)

      Usuń
  4. Cieszę się bardzo ,że się spodobały prezenciki dla Szymka, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty, a te jedzonko to już po prostu bombowe - wspaniała zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)