środa, 9 marca 2016

W temacie drewna

Witajcie Kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z małym ogłoszeniem :)

Mój Chrzestny - Wujek Janek - jest znakomitym stolarzem. Potrafi urzeczywistnić marzenia swoich Klientów :)
Ostatnio zrobił na zamówienie piękne skrzynki na zabawki, z kółkami, białe. I tak sobie pomyślałam, że może Ktoś z Was chciałby też taką mieć. Skrzynki mogą być w dowolnych wymiarach i kolorach.




Takie skrzyneczki mogą być z kółkami lub bez. A tak swoją drogą to mogą mieć duuuuużoooo zastosowań. Mogą być świetnym elementem w Waszych domach lub pracowniach.
Do przechowywania zabawek i nie tylko:


Jako stolik:


Lub jako półka, a i jako regał jak jest ich więcej:


A dzisiaj dostałam zdjęcie z rewelacyjnym łóżeczkiem jakie mój Wujek też zrobił. Popatrzcie tylko:


Ja jestem zachwycona! A pomysł ze stelażem ala domek - rewelacyjny! Można zarzucić baldachim albo tak jak tu powiesić lampki. A powiem Wam że i cena jest naprawdę przystępna.

Także jeśli Wy lub Wasi Znajomi bądź Rodzina potrzebujecie usług stolarza polecam Wam mojego Wujka :)

Kochani numer telefonu: 516400854

I co Wy na to Kochani?

Dziękuję, że komentujecie, że zaglądacie, że zostajecie ze mną na stałe a grono Obserwatorów sukcesywnie się powiększa :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe rzeczy Twój wujek tworzy! Gdyby nie moja finansowa niemoc z pewnością bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne skrzyneczki i do tego wielofunkcyjne:) A łóżeczko jest wprost boskie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i pomysłowe skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, fajne skrzyneczki;) Odwrócone mogą służyć jako duża pufa, tyle, że przydałaby się jeszcze jakaś miękka poduszeczka;) POzdrawiam Ci cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś moje córki miały taka drewnianą skrzynkę na zabawki ...dziewczyny wyrosły a skrzynka nadal jest :)
    To drewno to drewno :)
    ŁÓŻECZKO PIĘKNE !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe skrzyneczki... Aniu szkoda, że wujek nie mieszka na wyspach :( Zastanawiam się ile mnie by wysyłka kosztowała z polski...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)