czwartek, 17 marca 2016

Szczypior

Witajcie Kochani,
jak tam u Was pogoda? Bo u mnie czasem słońce czasem śnieg, a potem katar :/ z którym walczę od kilku dni :(((((( a co za tym idzie nie mogę tworkować buuuuuuuu...... a pomysły są. Oj chyba muszę je zapisać coby nie wyparowały. Mam nawet taki specjalny kajet albo ze trzy, plus milion kartek luzem przeróżnego formatu i pochodzenia - he he he he też tak macie? Do tego z 15 folderów z naściąganymi wzorami, pomysłami, inspiracjami. Nawet jeden już się nazywa "Najnowsze z nowych pomysłów" :P Ach jo.... kiedy ja znajdę czas na wypróbowanie tego wszystkiego?

W tym miesiącu w Cyklicznych kolorkach Artystek Kolorystek u Danusi króluje kolor szczypiorkowy:


Na wyzwanie szczypiorkowy marzec popełniłam taki oto naszyjnik, wykonany sznurem szydełkowo - koralikowym:


W skład sznura wchodzą koraliki  Toho Round 11o w 4 różnych odcieniach zielonego:


Dodatkowo jako przedłużenie użyłam koralików Fire Polish 4 mm w 3 odcieniach zielonego:





W przyszłości powstanie do kompletu bransoletka lub/i kolczyki - mam nadzieję :P

Szczypiorek uwielbiam :) A i nawet Szymuś się do niego przekonał, dlatego często u nas gości na kanapkach po prostu pokrojony lub wymieszany z serkiem białym albo jajkiem i majonezem :) Pycha :) Dodaję go też do sałatek i surówek :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :**** i odwiedzinki :)

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

33 komentarze:

  1. Bardzo udana interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny szczypiorek ☺ ja jeszcze nie mam pomysłu... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny szczypiorkowy naszyjnik. Idelany do wiosennych stylizacji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zielony naszyjnik rewelacyjnie się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik :) Mix tylu odcieni zieleni wyszedł super :) Koniecznie zrób bransoletkę i kolczyki. Będzie piękny komplet :* Buziaki :*** i wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosłownie na temat. Bardzo fajny szczypiorkiem naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny naszyjnik. Wygląda jak z posikanego szczypiorku. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy, wiosenny naszyjnik Aniu!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się stało, że ja tego CUDA wcześniej nie widziałam?:P Kochana prześliczny, i mówię tak nie tylko dlatego, że jest zielony he he

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny, prześliczny, wspaniały a kolorki bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za wygraną :)
    A co z poprzednimi konkursami Aniu???

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ha ha :D pierwszy akapit to jakbym o sobie samej czytała (tzn. oprócz kataru :) - mam miliony chyba zdjęć na kompie i czasem jak robię w nich porządki to sobie myślę, że normalnie mi życia nie starczy żeby wszystko co bym chciała zrobić... ale przynajmniej mam kreatywne zajęcie, a nie siedzę tylko na kanapie przed telewizorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja mam dokładnie tak samo - kilka segregatorów z gazetkami i schematami różnymi, do tego opasły folder w komputerze pod nazwą "insiracje"...
    bardzo ładny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny naszyjnik. Bardzo delikatny, kojarzy mi się z wodnymi falami, plażą. Może przez te kolory:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny sznur jak nic wiosnę przywołuje :)
    Ja też ostatnio szukam ...i nie wiem czego szukam o ilościach przeróżnych wzorków nie wspomnę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczypiorek, taki dobry i tak zdrowy! :D
    A naszyjnik prześliczny :*
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny szczypiorkowy naszyjnik,widać ,że ma dwie opcje,dłuższą i krótszą ,czyli przydatny na wiele okazji i stylizacji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super dobrane kolorystycznie koraliki :) Bardzo podoba mi się Twoja szczypiorkowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny naszyjnik!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały naszyjnik, w super kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu zaliczyłaś szczypiorkowe zadanie na 6 . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknma biżutka ...mój ulubiony kolorek

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny szczypiorkowy naszyjnik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że po tygodniu katar został już mglistym wspomnieniem i możesz tworzyć dalej :) Świetny naszyjnik - taki optymistyczny i wiosenny, bardzo ładnie dobrałaś kolory koralików.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny naszyjnik pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. też tak mam, że pomysłów i inspiracji z internetu pełno tylko z czasem już nie tak dobrze ;) naszyjnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny naszyjnik w bardzo ładnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojojoj, a ja zrobiłam szczypiorkowa bransoletkę i kolczyki. Bardzo wiosenny Twój naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super naszyjnik, ależ to musi być precyzyjna i czasochłonna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie się prezentuje! Aż sama mam ochotę chwycić za szydełko i też coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)