piątek, 25 marca 2016

Sezon Wielkanocny otwarty i zamknięty

Witajcie Kochani,
żeby nie było, że nic Wielkanocnego nie powstało, w poniedziałek wyciągnęłam trochę papierków i powstało hurtem kilka karteczek :P bo potrzebowałam kilka właśnie wysłać.

Taaadaaammmm:


Tak sobie zaszalałam:



Ciapu, ciapu, kropku, kropku:


Wyhaftowane zajączki znalazłam w pudełku po jajcorkach. Wykonała je dla mnie moja Teściowa kilka lat temu:


A tu się wyżyłam na maxa:




Najbardziej jednak lubię kartki z motywem religijnym, gdyż Wielkanoc ma dla mnie przede wszystkim taki właśnie wymiar:


Kochane moje Babeczki,
życzę Wam Rodzinnej Wielkanocy, radosnej i wesołej.
Niech Zmartwychwstały Jezus Chrystus napełni Wasze serca miłością
i obdarzy Was i Wasze Rodziny wszelakimi łaskami.
I nie zapomnijcie coby Dyngus był mokry :)

Życzę miłego dnia :)
Do napisania po Wielkanocy :*
Buziaki :*

PS. Uleńko (z bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko ...), dziękuję za przepiękną karteczkę:


A to jajcorki Szymusia (jednego brakuje, bo dostał je Dziadek na urodziny):

13 komentarzy:

  1. Aniu dziękuję Ci za śliczną karteczkę :) życzę również wszystkiego najlepszego na te święta i dużo mokrości w poniedziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu życzę Ci ciepłych i rodzinnych świąt. Dziękuję za prześliczną karteczkę i uściski dla Szymusia za cudny rysunek. Talent ma niewątpliwie po mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również dziękuję Ci Aniu za piękną karteczkę z haftowanym zajączkiem :* Szymusiowi też Kochana podziękuj, napracował się niezmiernie, bo pewnie z każdą Twoją karteczką wysyłaliście Szymusia obrazek :*** Wszystkiego dobrego Kochana, spokojnych świąt w gronie rodzinnym oraz mokrego Dyngusa dla całej Waszej trójki ... od mojej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu- karteczki piękne! Kolorowe, radosne! Pozdrawiam i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki Aniu :)
    Spokojnych i rodzinnych świąt z dużą ilością słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki bardzo ładne :)... a już myślałam, że zaczęłaś xxx ;)
    Dziękuję za karteczkę i rysunek Szymka :)
    Jajcorka bardzo ładne Szymuś zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych i zielonych Świąt Anulko! :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki poczyniłas. Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś ...moc kartek powstało :)
    Wesołego ALLELUJA !

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki - zajączki cudne :)
    Radosnych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne !!!. Wesołych Świąt pełnych wiary, nadziei i miłości. Smacznego święconego jajka i mokrego poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne karteczki
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)