piątek, 4 marca 2016

Różne biżutki i pomysły na prezent dla Chłopów

Witajcie Kochani,
dzisiaj trochę różności będzie :) Niektóre już znacie z Otwartej szuflady a inne są nowe :)
Zacznijmy od nowości:


Lubię te zielone, zamrożone koraliki Toho Round 11o Frosted Inside-Color Jonquil - Emerald Lined. Mają piękny kolor. Za to nie cierpię jak mi zgrzytają pod szydełkiem w czasie przerabiania :P



A to już Toho Round 11o Inside-Color Lustered Crystal Terra Cotta Lined - kolor terakoty :) wydał mi się bardzo ciekawy, a dodatkowe nadziabanie na czerwoną nić pogłębiło kolor.



Oj te spiralki :P zawładnęły moim sercem i szydełkiem :) Uwielbiam je robić, bo się prezentują świetnie na ręce:





I ten rodzaj bransoletek też mi się spodobał. Tutaj w czarnej tonacji i wyjątkowo ze złotym wykończeniem, co ostatnio u mnie zdarza się naprawdę rzadko:





Tak tak :) udało się i mi oplatanie szklanych Rivoli :) na początek jednak pomaltretowałam niesvarki i powstał mały komplecik:


A tu łezki - jak śledzicie INSTAGRAM to już widzieliście - fajnie się je robi :) Na razie kolczyki:


Wszystko jest do wzięcia :) Kto chętny?

A tu siateczki - wystarczy dokupić Fire Polish i Toho Round 15o i je wypełnić:



I kilka bransoletek:








Zasypało nas na 3 dni :) ależ było pięknie :) śnieg po kolana, lekki mrozek :) Nawet bałwana udało nam się jeszcze zrobić :) Lubię taką aurę :) Śnieg mnie uspokaja a jak pada mam ochotę wyjść na dwór od razu.
A dzisiaj już nie ma po nim śladu :/ i leje :P  bleeeee..... ciapa .... Niech już przyjdzie wiosna lepiej.

Aaaaaaa niedługo Dzień Mężczyzny - 10 marca. Nie wiem kto to wymyślił, skoro Dzień Chłopaka jest 30 września, a z tego co wiem czy nie wiem to dnia Dziewczynki nie ma :P te Chłopy :P

Ale ... jakby co buziaka można dać i jakieś dobre jedzonko przygotować :* A jakbyście Kobitki szukały konkretniejszego prezentu to mam takie trzy sprawdzone :)

Jako że Chłopy lubią zabaweczki, kiedyś kupiłam Mojemuci żyroskop w postaci Powerballa z licznikiem identyczny jak ten:

Kochane moje nie dość, że mamy tu fajną zabawę i współzawodnictwo to jeszcze Powerball doskonale wpływa na nadgarstki, poleca się to nawet przy rehabilitacji po kontuzjach. A ja polecam to nie tylko Waszym Mężczyznom ale i Wam na wzmocnienie siły nadgarstków - mi pomogło jak mnie strasznie bolał po wyplataniu swego czasu, robiła mi się już przepuklina (tzw. ganglion). Do dzisiaj zresztą używam co jakiś czas :) A że Panowie zawsze chcą być lepsi i lepsi, to przy opcji z licznikiem zwłaszcza, te obroty chcą ciągle poprawiać :) Tylko uwaga od razu uprzedzam - to uzależnia :P

A teraz coś dla Panów z autem :P taki gadżet :) bo wiadomo nasi Mężczyźni są jak mali Chłopcy i nade wszystko lubią gadżety do swoich ukochanych autek :P he he he :) Wasi też tak mają?
Pod choinkę Mojemuci kupiłam  na Allegro Projektor Led Logo VW Passat B5  :) Jak to się kiedyś mówiło: szpan :P Projektory dostępne są do wszystkich marek aut. Tylko uwaga Kochane, nie raz trzeba trochę zajrzeć w okolice drzwi autka Waszegoci, bo czasami są dwa modele w zależności od tego czy macie lampę od spodu czy z boku drzwi.

Zdjęcie z neta, ale na dniach zrobię nasze logo to zobaczycie jak to świetnie wygląda:



Dobrym pomysłem jest też pokrowiec na telefon. Osobiście polecam etui pancerne Ballistic - do kupienia na większość modeli telefonów na Allegro - nie do zdarcia! Wierzcie mi! I do tego ma piękny wzór, jakby karbon. Mam takie też na swoim Szajsungu i jestem mega zadowolona :) Najpierw miałam tzw. portfelowe flip case gustowne, które zakłada się zamiast tylniej klapy telefonu i ma taką śliczną klapkę z przodu. Co za gów***! Wybaczcie! Telefon mi spadł z 30 cm, wysypał się z tego etuja i ekran był do wymiany :(((( A w pancernym Ballisticu lądował już z większych wysokości - widomo jak to jest z Dziećmi i telefonami :P - i nic! Rewelacja jednym słowem! A i telefon się lepiej w dłoni trzyma, no wiadomo, że te smarkfony teraz takie cieńkie :P


A Wy Kobietki co polecacie na prezent dla Chłopów? 

Dziękuję za odwiedzinki :* komentarze :* dajecie mi kopa do dalszego działania :)

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Piękne bransoletki Aniu :) A oplecione kryształki wymiatają :) Pięknie je oplotłaś :) Propozycje na prezenty bardzo fajne, ale ja jeszcze nie wiem co wykombinuję, szczerze mówiąc zapomniałam o tym święcie ;))) Buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości Aniu, ta biżuteria wykonana przez Ciebie jest po prostu cudowna :) A pomysły na prezenty bardzo trafione, chyba coś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu nowe biżutki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla chłopa to najlepsza puszka piwa :) piękne te bransoletki, najbardziej mi się podoba ta z koralikowymi przekładkami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale napracowałaś się i naprodukowałaś, że hoho... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowita mróweczka z Ciebie a do tego bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta czarna bransoleta i kolczyki łezki są "debest" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne bransoletki. Piękna barwa kolorów. Kolczyki piekne są. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)