czwartek, 10 marca 2016

Krople deszczu

Witajcie Kochani,
na Waszych blogach królują już jajcorki i wszelakie ozdoby wielkanocne. U mnie w tym roku raczej nic nie będzie w tym temacie. Powód jest jeden a może i dwa czy więcej.
Z zeszłych lat pozostawało mi to i owo, a na kiermasz się żaden nie wybieram więc nic nowego nie robię. Zresztą ja osobiście na Wielkanoc nie dekoruję domu jajcorkami. Nie lubię tego i mi się to nie podoba. Tu i ówdzie wtyknę jakiegoś kurczaka na piku - chyba bardziej dla Szymka niż dla nas. Wolę postawić żonkile albo jakąś zieloną gałązkę :) Zresztą moją dekoracją stanowi koszyk ze święconką i pisankami, które to raz są lepsze a raz gorsze. Nie ma u nas zajączka z prezentami.

Tak ... więc nie będzie jajcorów ale jakoś muszę zapełnić ten czas, bo ręce i serce chcą działać :) Ostatnio dużo koralikuję z moich resztek :P aj te koraliki... tak szybko się kończą, a nowych na razie nie mam za co kupić. Zresztą kto by nastarczył jak kolorów jest chyba z tysiąc i nigdy nie mogę się zdecydować, bo bym chciała wszystkie! Aj tak mieć całą paletę Toho ..... marzenie ....

Naszło mnie ostatnio na nauczenie się kokardki. Poprosiłam Wujka Google o pomoc i w gąszczu wyszukań zobaczyłam coś pięknego na stronie biserok.org  i mega prostego jak się później okazało. Tylko mi gdzieś wsiorbało dokładną zakładkę, bo mam ich chyba z milion :P  he he he :) a Wy?

I tak powstał komplet:


Dzisiaj podczas robienia zdjęć słoneczko pięknie współpracowało i zdjęcia wszyły piękne a niebieskie rivoli skojarzyło mi się z kroplami deszczu:








Komplet zgłaszam na do Szuflady na Wyzwanie 3 - Deszczowa piosenka:


Chyba się nada? Jak myślicie?

Kochane moje dziękuję za komentarze pod postem z tworkami Wujka Janka :) Na pewno będzie Mu miło się je czytało :)

Życzę miłego dnia
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Pewnie, że się nada:) W końcu niebieski kojarzy nam się z wodą, która tak naprawdę jest przezroczysta:) Komplecik śliczny:)
    Oj Kochana za co kupić wszystko to jedno, ale później gdzie to trzymać (i utrzymać w porządku)to też nie lada wyzwanie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw :)
    Och mieć tyle kasy ,aby kupić koralików ,włoczki ile się chce...marzenie ściętej głowy :)
    A trzymać to ja mam gdzie :):):)oby było tylko co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i barrrdzo błyszczący komplecik Aniu :))) Trzymam kciuki za wyzwanie i powodzenia :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu komplet jest przepiękny :) trzymam kciuki, żeby Ci się powiodło w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Problemy z koralikami i zakładkami mam podobne. Komplet bardzo ładny. Widziałam tutka na kokardkę, ale nie przypuszczałam że wychodzą takie malutkie. Śliczne. Całość bardzo w moich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zestaw, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!! I mienią się cudnie. Witam w Wyzwaniu Szuflady:-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Cudo! Ja też bym chciała wszystkie koraliki ze sklepu, ale mogę tylko pomarzyć...Jak trafię w Totka, to kupię jeden sklep i podzielę się z Tobą tymi cudeńkami;););) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! i jeszcze raz Wow! Aniu ale wspaniały komplet. Przepięknie dobrane kolorki :) Jestem pod wielkim wrażeniem, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne...Robią niesamowite wrażenie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jak każdy twój komplecik tak i ten jest niesamowicie dopieszczony :) W lipcu mam wesele u szwagra, nie wiem jaki kolor sukienki będę miała ale już wiem, że wcześniej zamówię u ciebie biżuterie :) Czekaj tylko jak kupię sukienkę i będę znała kolor :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)