środa, 16 marca 2016

Dla Ulci :*

Witajcie Kochani,
jakiś czas temu pokazywałam Wam jakie cudeńka dostałam od Uli, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko ... Oj miałam nie lada wyzwanie, żeby porządnie się zrewanżować za takie piękne prezenty.

Wysłałam to:


Na liście Uli było drzewko serduszko kawowe:


Wiedząc, że Ula lubi dodatki w tonacji  beżowej i brązowej, zrobiłam Jej drzewko:


Igielniczek babeczkowy z małego słoiczka:



Komplet koszyczków z dekupażowym dnem i serduszko - moja ulubiona serwetka:






Ula ma Syna i chciałam też coś Jemu wysłać. Nie wiem czy Mu się spodoba, ale mam taką nadzieję
("kieł" dostałam kiedyś w przydasiach od Agaty, która prowadzi bloga Wire Wrapping, czyli zabawa drucikami):


Ula ma też Córcię Izabelę, która uwielbia koty:


Specjalnie dla Izabeli uszyłam kocią torebeczkę. Jestem z niej mega dumna :P bo to moja pierwsza ręcznie uszyta torebka. Zapinanie zrobiłam z zakupionej gumki do włosów i guzika, a kotka wyszyłam koralikami. Dodatkowo kicia ma obróżkę z kokardką:






Paczuszka już dotarła i wiem, że się bardzo wszystko podobało :) Najbardziej cieszy mnie zdjęcie uśmiechniętej Właścicielki torebuni :* Uśmiech Dziecka to największa nagroda :)
Zajrzyjcie na bloga Uli Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko ... i zobaczcie Jej piękne prace wykonane z pasją :)

Kochane, już zapewne czytałyście na innych blogach o akcji karteczkowej dla Natalki, którą prowadzi Anna K. z bloga Z pasją w tle czyli twory Anny K. Dołączam się i ja do prośby i mam nadzieję, że mogę na Was liczyć i na Wasze złote serduszka i zdolne rączki :* Wyślijcie Natalce karteczkę albo drobny upominek. Taki mały gest a wywoła na pewno uśmiech na Jej twarzy :*

Stronka o Natalce na FB tutaj.

Aukcje dla Natalki na FB tutaj.

A że zbliża się czas rozliczenia PITów proszę też Kochani o Wasz 1%
Wystarczy na zeznaniu podatkowym PIT wpisać numer: KRS 0000071715 z dopiskiem „dla Natalii Przedborskiej”

Uruchomiono również specjalne konta, na które można wpłacać dowolne kwoty:
Polska: 19 1030 15820000 0005 0102 1091; 
USD: PL 07103015820000000501021016; 
EUR: PL 85103015820000000501021067; 
SWIFT: CITIPLPX, z dopiskiem „Natalia Przedborska”. 

Aż nie wiem co napisać Kochani. Sama jestem Mamą i nie wyobrażam sobie co muszą czuć Rodzice Natalii. To straszne kiedy choruje Dziecko :( i bardzo niesprawiedliwe!

Nie zapominajmy też o Natalii i Jej Rodzinie w modlitwie, w tym szczególnym czasie jakim jest post.

Życzę Wam miłego dnia
Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Kochana wszystko jest takie piękne i dopracowane :) wszyscy obdarowani bardzo zadowoleni :) każdy znalazł coś co ukochał od razu :) pięknie dziękuję z całego serca :)
    Podatek już rozliczyłam dla córki naszej blogowej koleżanki Reni Walczak, trzeba pomagać :) http://reanja1.blogspot.com/p/pomoc-dla-lili-lila-rodzia-sie-w-27.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej Kochana jaka bogata wymianka:) Po prostu rewelacja:) Mnie nie musisz zachęcać, bo ja Ulki blog odwiedzam;) Co do Natalki to słyszałam, nawet sama o tym pisałam wczoraj. Karteczka dla Niej już się tworzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, przepiękne prezenty. Wymiana udała się, obie strony chyba zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości stworzyłaś - drzewka super i te koszyczki urocze - cudne wszystkie prace :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jesteś niesamowita i obdarzasz wszystkich nie tylko wspaniałymi prezentami ale również swoim wielki sercem :) Zdolna, wspaniała i wielka... To kojarzy mi się z Tobą :)
    A torebka jest po prostu niesamowita :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)