piątek, 5 lutego 2016

Z miłością

Witajcie Kochani,
dziękuję za Wasze słowa pod poprzednim postem :***** Jesteście kochani :*
A żeby dzień się tak nie skończył, to teraz coś przyjemniejszego :) Nie ma to jak tworkowanie na odstresowanie :)

Chciałam zrobić dekorację do zdjęć z biżutkami walentynkowymi. Myślałam, kombinowałam, szukałam w szufladzie przydasi i przypomniałam sobie o przepięknych różyczkach, które mam od Natalii, która prowadzi bloga Zaczarowany Papier. Kto ma?
Jak je zobaczyłam to tworzenie samo poszło :* Najpierw zrobiłam samo serce i wypełniłam je pięknymi czerwonymi różyczkami:


Hmmmmm.... i dorobiłam czapeczkę :) Wyszło pudełko pełne róż, które można ofiarować zamiast kartki lub kwiatów na Walentynki :)




Serduszko zgłaszam na wyzwania:

Wyzwanie #15 Zainspiruj się zdjęciem na blogu sklepu Cherry Craft 



oraz na Wyzwanie #20 MY LOVE na blogu sklepu Craft Style



a że to forma pudełeczka to zgłaszam serduszko także na Wyzwanie #5 Z sercem na Box Blogu


Życzę Wam miłego dnia Kochani :*
Buziaki :*

PS. Zaglądajcie do mojej Otwartej Szyflady, bo już niedługo będą do kupienia bransoletki na  Walentynki. A dla pierwszej Osoby, która takową bransoletkę zakupi, powyższe serduszko dorzucam w gratisie :)

27 komentarzy:

  1. Super wymyśliłaś to pudełeczko i cieszę się, że miałam w jego tworzeniu swój udział:) Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pudełeczko :) a róże nie uschną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko, a napis pyszny - czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Rzeczywiście wygląda jak czekoladowy :)

      Usuń
  4. Pudełko ślicznie wykonanie, a jeśli chodzi o masę porcelanową to zamiast oliwki można dać zwykłego oleju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O olej mam :) no to już wiem co jutro będzie na obiad :P hehehe :)

      Usuń
  5. No i wyszedł piękny prezent, cudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł. Piękna praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. serduszko jak torcik i ładne i smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne różane pudełeczko :) Powodzenia w wyzwaniach, trzymam mocno kciuki :))) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie upiete róże na pudełeczku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i dziękuję za udział w Wyzwaniu Craft Style:)

      Usuń
  10. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dietetyczna bombonierka ci wyszła! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. och:)!CUUUUUDOWNA bombonierka:)!pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Wyzwaniu Craft Style:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu trzymam kciuki za wygrane :)
    Róże są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te różyczki :) Dziękuję za wspólną zabawę na BoxBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pudełeczko, świetny pomysł z tymi Różyczkami - "Pudełko pełne róż" )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł :) Bardzo walentynkowa ta walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. różyczki mnie urzekły :) Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBloga!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne serce:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu BoxBlog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne te serducho :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)