poniedziałek, 15 lutego 2016

Wyniki szybkiego niebieskiego candy

Witajcie Kochani,
trochę mnie zaskoczyliście, bo nie spodziewałam się, że tyle Babeczek się zapisze na szybkie candy :) Ale to miłe zaskoczenie :****

Nie przedłużam :) Szymuś już od rana czekał na swój moment :P






Wygrywa szczęśliwy numer 13 :) czyli Madzia Beck z bloga Cała ja... Nowe życie czas zacząć...
Kochana poproszę od Twój adresik :)
A swoją drogą Madzia niedawno całkiem otrzymała ode mnie paczuszkę z naszej prywatnej wymianki, a także małe co nieco z zapisania się na Podaj dalej. A teraz jeszcze zgarnia candy :) Madziu hat-trick ci się udał :)

Dziękuję Wszystkim zapisanym :) Niedługo następne candy - w jakiej kolorystyce byście chcieli tym razem?

Miłego dnia Kochani :***
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Mały Przystojniak z Szymusia:)
    Gratulację!! Aniu dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przystojniak losował, szkoda że nie mnie.
    Gratuluję wylosowanej, ma u ciebie farta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymuś jaki ty już duży jesteś:) Gratulacje dla wylosowanej , szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłą zabawę a następna to może zielona?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wchodze na bloda a tu taka niespodzianka :)
    Aniu bardzo dziekuje tym bardziej, ze to moja pierwsza wygrana w zyciu :) No i kocham twoje cudenka...
    Jestem mega szczesliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach zapomniałam dodać, że Szymuś jest uroczy :)

      Usuń
  6. Aniu dziękuję za zabawę i gartuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za zabawę:) Gratuluje zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarze. A kolor...może fioletowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) I nawet maszyna losująca odpowiednio ubrana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he :) rzeczywiście :* ale to zupełny przypadek :*

      Usuń
  10. ah tam Candy jak candy ;) ale jaka śliczna maszynka losująca - no do schrupania słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni! Dzięki za zabawę, a jak następne candy - to w czerwieni.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za zabawę- fajnego słodziaka masz :)
    Gratuluję wygranej- zwyciężczyni :)
    pozdrawiam -zielony wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje najserdeczniejsze gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzieki za zabawe

    gratuluje szczesciarze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)