czwartek, 18 lutego 2016

Wymianka z Madzią

Witajcie Kochani,
już jakiś czas temu wspominałam, że umówiłam się na wymiankę z Madzią z bloga Cała ja... Nowe życie czas zacząć.... Madzia zapisała się także na moje Podaj dalej więc prezenciki były podwójne :P A jak wiecie, nawet potrójne, bo Madzia wygrała niedawno niebieskie candy :)
Wytyczne miałam tylko takie, żeby było to coś do pokoju dziewczynek, a kolorki to: pastelowy róż, biel i jasna mięta.

Oto co przygotowałam dla Madzi i Jej dwóch Córeczek: Amelii i Andy:






Jedno serduszko jest puste. To zadanie dla Madzi :) Sama musi wyszyć imię swojego Męża :)







Madzia chciała też taką samą biżuterię dla Jej Córeczek i dla Niej. Nie odważyłam się jej jednak zrobić dla Dziewczynek, bo uważam, że są za małe i nawet nie wiedziałabym co zrobić. Postawiłam za to na ozdoby do włosów :) Chociaż przyznaję się szczerze, że dla Amelki opaskę kupiła, a dla Andy kupiłam opaskę i dodałam tylko kokardę :) Za to dla Madzi kwiat zrobiłam sama (tyko bądźcie wyrozumiali, bo to Mój pierwszy taki) (i już wiem, że klej na gorąco nie jest najlepszy to tego rodzaju tworków :P):)










A zobaczcie jakie cudeńka dostałam od Madzi:



Zawsze marzyłam o mitenkach :) Madzia spełniła moje marzenie :) i pasują idealnie:


Teraz mam wreszcie odpowiednią ilość takich samych podkładek :) A tak sobie myślę, że mogą nawet stanowić piękną dekorację stołu jako ala bieżnik:




Były jeszcze słodkości, ale tym to już zaopiekował się Mójci coby mnie nie kusiło, bo postanowiłam sobie nie jeść słodyczy przez okres postu. Trzymajcie kciuki.

Dziękuję Ci Madziu za Hot Wheelsy dla Szymusia :) od razu je dostrzegł w pudełku i porwał :)
Skarpetki pasują też idealnie i są bardzo cieplutkie :) Bo musicie wiedzieć, że ja nie lubię chodzić w kapciach. Wolę skarpetki :)

Kochani, zajrzyjcie na bloga Madzi Cała ja... Nowe życie czas zacząć... gdzie opisuje Ona życie swojej wspaniałej Rodzinki i pokazuje swoje tworkowanie :*

Dziękuję za wszystkie komentarze Kochani :*****

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

PS. Szuflada wciąż otwarta


8 komentarzy:

  1. Super wymianka, gratuluję wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać wymianka bardzo udana :) Gratuluję Wam dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka, a Twoje koszyczki i różyczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wspaniałości :), wymianka do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)