wtorek, 16 lutego 2016

Ula K You made my day!

Witajcie Kochani,
wczoraj od rana bolała mnie głowa :/ mam czasami takie dni, że ból nie odpuszcza nawet po 6 tabletach :( Dzisiaj od rana za to Szymusia bolał bardzo brzuszek :((((( także gdzieś do około południa byłam wyjęta z życia a potem miałam naprawdę podły humor.
I wtedy ktoś cicho zapukał do drzwi. To Listonosz z paczką od Uli K, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko, a z którą umówiłam się na prywatną wymiankę. Ula sprężyła się naprawdę szybko, bo czas ustaliłyśmy sobie do końca marca na część pierwszą a na drugą chyba do czerwca. Rzeczywiście "trafił swój na swego" :P
Kochani, wiecie jak podsumowuję wymianki. Pokazuję co dostałam i co wysłałam. Tym razem jednak będzie tylko to co dostałam, bo moje jeszcze się robi :)

Miałam być szczera, to jestem: zatkało mnie Kochana jak to zobaczyłam, bo Ulcia zaszalałaś :)


Urzekł mnie sposób zapakowania herbatek:


A te hafty mmmmmmiodzio.... miłość od pierwszego spojrzenia:


Moja literka :* i z motylkiem :)))))


Moja lista marzeń, którą wysłałam do Uli była naprawdę długa :P Były na niej między innymi haftowane niezapominajki, które jak wiecie uwielbiam. Są piękne:


A te magesiki :) coś pięknego :* Podziwiam Kochana Twój talent hafciarski:


Trójkącik z motylkami - Mójci myślał, że to torebka herbaty :P ot Chłopy!


Przydasie się przydadzą - dziękuję pięknie :) zwłaszcza za wstążeczki w kropeczki :****


Ta kartka wisi już w mojej kuchni, bo nie dość, że jest cudowna i pełna moich ukochanych motyli to jeszcze zawiera piękne przesłanie:


Robiłam, robiłam a dla siebie nie zrobiłam. Ula mi zrobiła za to :) Mój osobisty przepiśnik:




Atak motyli :) he he he:) Tylko teraz poduchę muszę taką kupić :)


I wyobraźcie sobie, że nawet komin dostałam - ja nie wiem kiedy Ty miałaś czas to wszystko zdziergać:


A to jest po prostu rewelacyjne! I już jest hitem w domu:


Zapraszamy na kromeczkę:


I coś kreatywnego - jednak coś wielkanocnego powstanie w tym roku:


Wszystko jest tak piękne, tak dopieszczone w każdym szczególe, tak po mistrzowsku wykonane, że aż czuć ile talentu i miłości Ula w to wszystko włożyła :* Oj tam, to mój blog - wszystko jest zajebiste! Bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo mi się podoba :********** Dziękuję Ci Kochana za prezenty i uśmiech jaki wywołały na twarzy mojej i Szymusia i Mojegoci (podkradł już czekoladkę). Dziękuję Ci, że poprawiłaś mi humor :)

Zajrzyjcie na bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko... a zobaczycie jakie cudeńka swoimi zdolnymi rękami wykonuje Ula :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej urzekły magnesiki :)), ale cała paczuszka przecudna i bardzo bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu trochę mnie zawstydziłaś... ciszę się, że Ci się podoba to co przygotowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj należało Ci się :P
      Kochana bardzo mi się wszystko podoba :) a nawet bardziej niż bardzo :* Dziękuję jeszcze raz :)

      Usuń
  3. Ula jest niesamowita:-D ja to wiem! Aniu- Ty jesteś niesamowita- tez to wiem:-) i domyślam się, że i Twoja paczucha będzie świetna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent rewelacyjny :)
    Oj te chłopy ...mój też stwierdził z pytaniem w głosie ...torebka herbaty,tak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, a co takie upominki, same cuda pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś rewelacyjny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty Aniu, zostałaś obdarowana w cudowny sposób, gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznościami zostałaś obdarowana :) Najlepsza tabletka na ból głowy i zły humor to prezenciki wymiankowe :) Wszystko jest super :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez poproszę taką kanapkę! :-D
    wykonaną przez Szymusia, oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście same wspaniałości :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)