sobota, 20 lutego 2016

Projekt denko

Witajcie Kochani,
kwadratowe/prostokątne dno w koszyku z papierowej wikliny to jest dopiero wyzwanie. Zazwyczaj robię je z tektury. Wklejam rurki na tekturowy kwadrat co 2-2,5 cm, a w rurki w rogach i po jednej przed i po daję drut - to dla lepszego zachowania kątów prostych, chociaż z tym to różnie :P Z góry zaklejam drugim takim samym tekturowym kwadratem i zaczynam wyplatać.
Raz jeden jednak zapragnęłam wypleść dno prostokątne z rurek. Znalazłam super tutka na YouTube na kanale ·●♥๑ஐ♥ღ Newspaper weaving ღ♥ஐ๑♥●•


Dno jest naprawdę łatwe do zrobienia, niestety jest bardzo rurkożerne - w ogóle u mnie z rurkami ostatnio masakra, nie mam już ani jednej a i gazetek chwilowo brak :(. Oczywiście dno wyszło mi lekko kopnięte, a przez to i cały koszyk.

Zobaczcie tylko:






Czyż to dno nie jest piękne? A Wy jak robicie kwadratowe denka?

Koszyk oczywiście został ze mną, został więc pomalowany lakierobejcą w moim ulubionym kolorze - czyli na palisander :) Pierwszy raz pomalowałam go pod ciśnieniem aerografem. I niestety muszę zrezygnować z malowania w ten sposób. Bo o ile malowanie idzie naprawdę szybko i bardzo dokładnie, to niestety nie uzyskuje się w ten sposób sztywności jaką daje lakierobejca w malowaniu ręcznym :( Chyba, że będę poprawiała każdy koszyk ręcznie.

Znacie moją miłość do serii Pieśń Lodu i Ognia George'a R.R. Martina. Pokochałam też wizję HBO w ich serialu Gra o Tron, którego sezon 6 będzie można oglądać już od 25 kwietnia :) Nie mogę się doczekać :) Swoją drogą nadchodzący sezon będzie wyprzedzał serię książkową - dziwne, ale cóż poradzić ... podobno Pan G jest zajęty .... ale ja nie o tym. Wiadomo jak to przy różnego rodzaju hitach i tu przeżywamy wysyp gadżetów. Oj marzę o takiej jednej Grze o Tron typu Monopoly :)))) kto mi kupi? Oj a ja znowu nie o tym.... Popularne stały się ostatnio malowanki dla dorosłych, z mnóstwem szczegółów i szczególików :) Czaiłam się jakiś czas na to ale wybór jest tak ogromny, że nie mogłam się zdecydować. I wtedy zobaczyłam gdzieś całkiem przypadkiem Grę o Tron. Książkę do kolorowania :)))) Mójci chyba zobaczył ten błysk w moich oczach i obdarował mnie takową właśnie malowanką :) Kochany :*****
Od razu wzięłam się za malowanie :) Kto wpada na moje konto na INSTAGRAMIE, to już widział, a kto nie to proszę:



Tylko kredki muszę zmienić, bo BAMBINO są zdecydowanie za miękkie.
Kto ma swoją malowankę?
Wiecie co, to  malowanie rzeczywiście wciąga :) a dodatkowo Szymek zaczął mi więcej malować, bo ostatnimi czasy nie chciał prawie wcale, albo trzeba było Mu pomagać, bo On "już nie może" :P Teraz nie mam jak malować swojej malowanki, bo zamówiliśmy ostatnio 3 bajeczki o przygodach Maszy i Niedźwiedzia - które Szymuś uwielbia - a które okazały się bajką malowanką. I tak kredkujemy już tydzień :P ale niedługo koniec :P
A Wasze Dzieci jakie lubią bajki?
U Szymusia to: Psi Patrol, Blaze i Maszyny, Masza i Niedźwiedź oraz Transformers: Rescue Bots.

Dziękuję Kochani za komentarze :**** uwielbiam je czytać :) Witam też nową Obserwatorkę :)

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Kochana, ja am sama uwielbiam Maszę i Niedźwiedzia :) choć 38 lat mi zaraz stuknie, lepszego kabaretu niż ta bajka nie znam :), koszyków w kwadrat czy prostokąt zrobiłam w zyciu może ze 4, wszystko na tekturkach więc mało ambitnie.Twoje denko jak na pierwsze całkiem dobrze wyszło, pozdrawiam cieplutko - milej soboty życzę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie wiklinie papierowej nie znam, ale mnie się podoba takie jak jest :)
    Z bajek to u mnie ostatnio królują Jeźdźcy smoków ;) chyba głównie o walecznych wikingów chodzi, zawłaszcza dziewczyny ;)
    Też mam swoją książeczkę - żywioły świata - powietrze - synek się do niej dorwał ostatnio i trochę mi w niej pokolorował ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny koszyk ja tez niestety kwadratowe robie na tekturce

    OdpowiedzUsuń
  4. Dno rewelacyjne ...może sama wypróbuje :)A koszyk wyszedł naprawdę ładny :)
    Zawsze maluje ręcznie lakierobejcą .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się - kwadratowe dno to wyższa szkoła jazdy :) Ja zazwyczaj robię je z tekturki, która potem oklejam rurkami. Twój koszyk z tym ciekawym denkiem wygląda naprawdę świetnie! Super przeplatanka :) Ja w kolorowanki tez się wciągnęłam, mam taką z mandalami i ornamentami i uwielbiam się zanurzać w te kolory i wzory...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna plecionka, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi na święta przyjaciółka kupiła kolorowankę antystresową:) Kredek mam łohohoho albo i więcej, bo pewnego czasu bawiłam się w "artystkę-malarkę". Tylko czasu na kolorowanie brakuje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ja! Denka nie pochwaliłam! :) Wyszło Ci naprawdę rewelacyjnie! W życiu by mi się nie udało:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)