niedziela, 28 lutego 2016

Like caprice III

Witajcie Kochani,
dziękuję za tyle pozytywnych słów pod poprzednim postem :) Jak czytałam Wasze komentarze od razu mi się humorek poprawił :) I teraz to aż mi głupio, że się tak zdołowałam. Macie rację: trzeba myśleć pozytywnie :)

A włosy ... no cóż ...  miałam zapuszczać ale poszły pod nożyczki :P z jednej strony jestem wygolona a z drugiej są dłuższe :P a co tam! "To tylko włosy Kobieto" jak mawia moja Fryzjerka :) I tak są liche a cudownego środka jeszcze nikt nie wymyślił :P

Całkiem niedawno były już takie bransoletki, tylko w innej kolorystyce. Lubię je robić. Wyglądają obłędnie w słońcu, bo niektóre koraliki Fire Polish pięknie się mienią :) Dzisiaj pokażę Wam bransoletkę w bardziej ślubnej tonacji - chociaż to zależy co kto lubi:








Do kompletu powstały proste kolczyki:



I kilka zdjęć z procesu tworzenia:



I jak? Komplet jest oczywiście do wzięcia. Kto chętny?


A tu jeszcze bransoletka w pięknym kolorze - niby biały ale ma powłokę perłową, która połyskuje złotem. Użyłam koralików Toho Round 11o HYBRID Sueded Gold Crystal. Jak je zobaczyłam w Kadoro to musiałam kupić:



Kochani, dziękuję że zaglądacie do mnie :****

Życzę miłego dnia. U mnie dziś piękne słońce, szykuje się spacerek :)
Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. o jakie śliczności, pięknie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Aniu :) podziwiam Twoją cierpliwość do koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne bransoletki i kolczyki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza Bransoletka jest po prostu magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, komplecik cudowny! Bransoletka po prostu mnie urzekła;)Oj, teraz to się mnie nie pozbędziesz, bo jest u Ciebie co pooglądać;) A i podejrzeć też;)Dziękuję za odwiedziny u mnie i miły komentarz;)Zaraz dodaję Twojego bloga do ulubionych, żeby nie umknęło mojej uwadze to, co nowego zrobisz;)Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik :) Bardzo błyszczący, ale to akurat sroczki lubią najbardziej :) Bransoletka pięknie perłowa :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem oczarowana bransoletką. Jest piękna a cały komplet boski :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna jest pierwsza bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. normalnie dla Królowej Lodu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw, jestem sroczką więc co się bardziej błyszczy to mnie przyciąga, a od tej bransoletki i kolczyków nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniutki komplecik :) I nie tylko ślubny, dla mnie bardzo zimowy:) śnieżny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)