czwartek, 11 lutego 2016

Herbatnik

Witajcie Kochani :*
poczyniłam herbatnik :P
O taki o:











I poprosiłam Mojegoci, żeby mi kupił herbatę każdą pakowaną osobno, cobym zdjęcia zrobiła jakieś porządne. To mi kupił grzańce Loyda a to takie wielkie saszety są :P Ale jakoś weszło, na styk :) Potem znalazłam w szafce jedną herbatkę BioFIX - nooooo bo to herbatnik właśnie na takie saszetunie jest:



Zdjęć dużo,bo nie mogłam się zdecydować :P

Herbatnik to oczywiście rzecz przydatna :) Prezentuje się pięknie na stole - już nie trzeba się pytać kto jaką herbatkę pije. Wystawiamy herbatnik i każdy sobie bierze sam jaką chce. A gdy nie ma gości herbatniczek trzymamy w kuchni jako gadżet kuchenny.

Herbatnik zgłaszam na 2 wyzwania i tak się złożyło akurat, że oba w Art - Piaskownicy.

Wyzwanie Temat:  Herbatka dla Dwojga


oraz wyzwanie Przyda się! Gadżet kuchenny


Takim oto sposobem biorę udział w 3 wyzwaniach w Art-Piaskownicy :)

Dziękuję, że zaglądacie do mnie :***** i że zostawiacie komentarze :* I witam 2 nowe Obserwatorki :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :****

PS. Zapraszam na moje szybkie niebieskie candy:


21 komentarzy:

  1. wspaniała praca, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania- jaki fajny pomysł!!!!!!!!!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. to kiedy mam wpaść? ;-D
    dla mnie czarna, ewentualnie karmelowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci to wyszło:) Po pierwszym zdjęciu myślałam, że to taka miniaturka skoro saszetki ledwo się mieszczą:P Dobrze, że wyjaśniłaś he he Jak się taki herbatnik na strół położy to na pewno każdy z gości będzie zachwycony:)Powodzenia w wyzwaniach!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha Aniu, jak to mówią, "Od przybytku lowa nie boli" A To, że bierzesz udział w naszych wyzwaniach - to radość dla nas ogromna. Dziękujemy!
    ja się wypowiem w wyzwaniu z gadżetem - bo to moje wyzwanie: dziękuję, jest prześliczny. Nawet na te "ogromniaste" od Twojegoci hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł, świetnie się sprawdzi gdy przyjdą goście. A przy tym tak ślicznie wygląda, że aż miło wypić herbatkę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! nie przepadam za herbatą, ale taki herbatnik w kuchni uważam za piękna ozdobę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny i bardzo pomysłowy, oj Aniu ale ty to masz zapał do takich cudownych tworków :) Co rusz to coś nowego i jeszcze piękniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe i ładne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu piękny herbatnik :) powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł :) i praktyczny :) Aniu a czym Ty piszesz te wypukłe literki? bo już nie pierwszy raz w Twoich pracach to widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu ależ cudo poczyniłaś, piękny i przydatny:) pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysłowy herbatnik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wdzięczny pojemniczek ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł i wykonanie herbatnika! Masz rację taki herbatnik to przydatny gadżet kuchenny. Dziękuję za zgłoszenie swojej pracy do wyzwań Art-Piaskownicy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aneczko jak zawsze trzymam kciuki bo herbatnik wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pomysł wart naśladownictwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za udział w moim Kawowym Candy:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny ...bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra pomysł, użyteczne i jak ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł,i oczywiście bardzo przydatny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)